אתגר של 30 יום: הורה לכלב שלך חמש פקודות חדשות (יום 7)

זה חייב לקח אייס 100 חזרות כדי להבין את באנג (שחק מת), אבל סוף סוף יש לו את זה, די הרבה. ברצינות, כמה קשה פשוט לשכב על הצד שלך?

אני לא יודע איך יכולתי להפוך את זה לפשוט יותר עבור המוט, אבל הוא היה איטי להרים את זה. לימדתי אותו בכך שאמרתי לו “למטה”, ואז עושה צורת אקדח ביד, הצבעתי אליו ואומר “מפץ.” ואז העברתי אותו לצדו ושיבחתי אותו. נדרשו כמה אימונים קצרים במשך כמה ימים כדי להורות לו את הפקודה הזו. הוא עדיין לא יעשה את זה במאה אחוז מהזמן, אבל כנראה 50 אחוז. הגענו לנקודה ההיא בה נראה שהוא באמת לחץ והוא עשה את זה כמה פעמים. נראה שהוא עדיין שוכח את זה לפעמים, ואני צריך לדחוף אותו לצדו. עכשיו אני עובד על לגרום לו להישאר ככה כי הוא אוהב לקפוץ הכי טוב לגבות ולקבל את הפינוק שלו. לא הולך לקרות! הוא גם אוהב לשמור על ראשו למעלה ולזנב מתנודד. יש לנו עבודה לעשות.

התחלנו גם לעבוד על “דלי”, שם אייס מכניס את כדור הטניס שלו לדלי. זה קשה למוט כי הוא כל כך אובססיבי בכדור שכל מה שהוא יתמקד בו הוא לגרום לי לזרוק את הכדור. הוא בוהה בזה ואז מרים אותו ומפיל אותו שוב ושוב. מה שלדעתי קורה הוא שהוא מפיל את הכדור בדלי במקרה. אני מנסה להורות לו שלא אזרוק את הכדור אלא אם כן הוא מכניס אותו לדלי קודם. אז בחלק מהמקרים הוא מכניס את זה לדלי, אבל זה עדיין לא לחץ או שהוא היה עושה את זה בכל פעם. נראה שהוא חושב שהוא יכול לגרום לי לזרוק את זה בלי להכניס את זה לדלי קודם כי זה מה שאני למטה כבר שנה!

כשאני מלמד דברים חדשים של אייס, זה עובד הכי טוב לעבוד בפגישות קצרות של חמש דקות או פחות. אם ננסה לעבוד יותר, אחד מאיתנו יתסכל. או שאני אתחיל לאבד את העשתונות כי הוא לא מקבל משהו או שהוא יאבד את העשתונות שלו. הוא יביס אליי, כמו “מה אתה אומר, אנושי?” זה כאשר אני יודע שהתמודדתי עם משהו ארוך מדי, אז אנחנו פשוט מסתיימים בפקודה שהוא יודע ומנסים שוב אחר כך.

היום הוא יום 7 של האתגר שלי בן 30 הימים להורות לאס חמש פקודות חדשות. יש לנו דרך ארוכה ללכת ולא התחלנו ללכת זמן רב, לזחול או להתגלגל. לחץ כאן כדי לראות את כל הודעות האתגר שלי.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Post

[תחרות] הצביעו כעת כדי לעזור לבעלי מחסה פחות מתאימים לכלב זה![תחרות] הצביעו כעת כדי לעזור לבעלי מחסה פחות מתאימים לכלב זה!

הוסף שיתוף כפתורי שיתוף ל- facebookfacebookfacebookshare ל- twittertwittertwittershare ל- pinterestpinterestpinterestshare to moreaddthismore1 בעלי החיים שלך הם בני משפחתך אז כמובן שאתה רוצה לחגוג את ימי ההולדת שלהם. עם זאת, מספר