44 גזעי חתולים חמודים ביותר שתרצו לאמץ

אם אתם מחפשים לאמץ חבר חתולי או פשוט לגלול בתמונות חמודות, החתולים המקסימים האלה הם בדיוק מה שאתה רוצה. להלן גזעי החתול המקסימים והחמודים ביותר.

כל סחורה של עריכה נבחרה באופן עצמאי, אם כי יתכן שנשלם לנו או לקבל את העמלה המקוונת אם אתה רוכש משהו דרך ההיפר -קישורים שלנו.

חלקם עשויים לחשוב שכל החתולים נראים זהים, עם זאת, ישנם באמת מעל 70 גזעים של חתולים. בחרנו לך כמה מגזעי החתול המקסימים ביותר שתסתכל עליהם.

גזעי חתול חמודים ביותר

מבובטיילים אמריקאים לבנגלים ועד חיל הרגלים הרוסי, אתה בטוח להתאהב באחד מאותם גזעי חתול מקסימים. אם אתה לא יכול להפסיק לחייך בתמונות החמודות האלה, תיהנה גם להסתכל על גורים מקסימים, גורים מקסימים, וגם על סרטי מפלצת התינוקות המקסימים ביותר.

אביסיניאן

האביסיניאן הוא קיטי למראה מלכותי המצוין על היותו בין הגזעים המוקדמים ביותר הידועים. הקיטי הזה ידוע על ידי גופו השריר, צוואר מקושת ואוזניים ענקיות. עיניו מעוצבות כמו עוגות, והיא נראית פסלים וציורים של חתולים מצריים קדומים.

האבי הופיע לראשונה בארצות הברית דרך אנגליה מראשית המאה העשרים. היא מייצרת חיית מחמד פנטסטית, וכנראה שתסכים עם קרולין אוסייר -סוויטר של מדריך קונה החתלתולים הבינלאומי של מגדלי החתלתול הבינלאומיים: “סביר להניח שאין שום גזע בשום מקום נאמן יותר מהאבי.”

בובטייל אמריקאי

ידוע בדרך כלל בזכות המראה המקומם שלו, ניתן לראות את הבובטייל כאוהב, מלא חיים וחכם מאוד. הם חתולים בינוניים עד גדולים, הידועים עם גופם שהם מלבניים ורחבים עם פנשוף שקוף נשבר על הלוע.

המראה השרירי שלהם גורם להם להיראות עבים יותר מכפי שהם, וכפי שאולי הבנתם, הזנב הקצר שלהם הופך אותם כמו Wildcat זה. אבל אל תדאג, החתולים המקסימים האלה גורמים לחיות מחמד מצוינים ולהתענג על משחק משחקים יחד עם האנשים שלהם ואפילו כלבים.

תלתל אמריקאי

הפסיכולוג האמריקני יכול להיות קצר שיער או גמיש, אך לא מכאן מגיע התואר. מקורו של “תלתל” מאוזניו החמורות המתרגלות לאחור, המעניקות לו מראה משמח.

בהתאם לווטסטריט, קיטי זה הופיע בתחילת שנות השמונים, כמו גם שהוא ידידותי למשפחה, הוא עדיף עם ילדים גדולים יותר.
American Shorthair

כפי שהשם מרמז, לחתול זה יש שיער קצר, כמו גם מגיע במגוון צבעים ודפוסים. שורטאיר האמריקני מלא בשרירים ומשתרע סביב 12 ק”ג. כפי שנאמר על ידי היל, החתולים המקסימים האלה מרוצים זה לזה להסתובב עם כל בני המשפחה ולסוח קצת זמן בודד לתנומות באור השמש. אלבום הגידול המוקלט ביותר שלו מגיע בשנת 1904.

American Wirehair

כפי שהשם מרמז, לקיטי זה יש ציפוי קווי, אם כי הוא משתנה בצבע ובתכנית. ה- WireHair הוא צאצא ממוטציה ספונטנית מחתולי מטעים בניו יורק באוניברסיטת ניו יורק.

כפי שנאמר על ידי איגוד חובבי החתולים (CFA), אותם חתולים מקסימים פשוטים לדאוג ועמידים בפני זיהום. הם לא מדברים הרבה והם די רכים.

באלינזה

זן זה אינו ידוע מאז המראה הסיאמי. שניהם דנים במגוף דומה, צבע ועיניים כחולות מדהימות; ההבדלים העיקריים יהיו שהבלינזה כוללת כיסוי מלוטש וזורם וזנב משלו יוצר פלומה מדהימה – זה יכול להיות פשוט בין גזעי החתול המקסימים ביותר.

טיפוח קל מכיוון שהמעיל אינו מחצלת, וזה יכול להיות בסדר למקרה שיש לך לוח זמנים קדחתני. אף על פי שחתול זה נראה מלכותי בעזרת עיניו, הוא ידוע בטיפש ובלב גדול.

בנגל

אה – זה חתול בר השוכב על הספה! לא למעשה, אבל גם הבנגל צבעונית בצורה מבריקה בכתמים או שישים תוססים, מה שהופך אותו לאחד מגזעי החתול המקסימים ביותר. יחד עם היותו בסדר, משחקיותו וחוכמתו הופכים אותו לחיית מחמד משפחתית פנטסטית.

חתולים מקסימים אלה עסוקים ודורשים מיקוד פנטסטי אך נפגשים עם חיות מחמד אחרות. בנגלים רבים נהנים ממים רגילים, כך שהם עשויים לענג לראות אותך מנקה את השיניים שלך אפילו לבחור לקפוץ איתך למקלחת.

בירמן

בירמן ידוע ומפורסם בזכות הציפוי החלקלק, עיניו הכחולות העמוקות, וגרביים או כפפות לבנות על כל כפה. השמועה מכילה שחתולים מקסימים אלה היו חברות של כמרים מצפון בורמה, אולם שם בחוץ, הנרטיב שלהם דורש פנייה לרעה.

לאורך כל מלחמת העולם השנייה, בירמנים כמעט נמחקו מאירופה. אבל שניים נשמרו מאובטחים, כך שעדיין עלינו לאהוב בין גזעי החתול המקסימים ביותר עכשיו.

בומבי

הפנתרים המיניאטוריים האלה יגנבו את ליבכם בעיני האלומיניום שלהם ושיער שחור קצר. על פי ה- CFA, המטרה היא ליצור חתולים שנראים כמו פנתרים; עם זאת אין להם באמת דם לא מבוקר לתוכם (עם זאת אינך צריך ליידע את הבומבי שלך מי).

כל החמודים הללו עשויים להיות מאומנים ברצועה אך הם גם מפורסמים להיות שובבים. אם אתה מחפש INDהחתול האפוינט, המשך לזוז – שצריך לשחק ולהתכרבל.

שורטאיר הבריטי

בעלי חיות מחמד עשויים למצוא כמה צחוקים עבור החתול המביך הזה. אבל זה גם נוח, רגוע ושקט. Shorthairs בריטים הם בגודל בינוני עד גדול עם מעילים קומפקטיים, וגם האיש מקבל סביב 17 ק”ג.

אתם עשויים לחשוב על אלה כחתולים שהם כחולים, אך הם באמת משתנים בצבע ובפריסה. ה- CFA מזהה אותם מכיוון שמצחיק חתולי דוב טדי בעלי עיניים עגולות גדולות. פשוט אל תבחר כלפי מעלה כלפי מעלה; זה לא כוס הג’אווה שלהם.

הם נהדרים עם כל משק הבית, אפילו קטנים יחד עם חיות מחמד אחרות, כולל ארנבים, כלבים וציפורים.

בורמזי

שום דבר לא אומר בורמזי נהנה מעיל החום הכהה והבריק החזק והבהיר שלו. אך, כאמור על ידי ה- CFA, הגזע מוגדל לכלול צבעים שונים: בז ‘חם, אפור בהיר ואפור בינוני.

החתולים המקסימים האלה גורמים גם לחיות מחמד משפחתיות טובות גם עם ילדים אבל לא ממש מתלהבים מכלבים. באופן פרדוקסאלי, אתה עשוי להבחין בשלך שלך אחריך כמו גור ומזנק על הספה כדי להתכרבל.

בורמילה

הבורמילה מפורסמת בזכות המראה האלגנטי שלה, המבוסס על Petfinder. חתולים מקסימים אלה הם חיים ואינטליגנטים, וכך אינם משאירים את המפתחות שלך לכיוון השעון. בורמילה עשויה לאתגר אותך למשחק של חתול ועכבר.

החמצות האלה נהדרות ועדינות לגבי ילדים. העבירות הבלעדיות שלהם נאמנות מדי ומגבילות הרבה על הברכיים שלך. אל תאפשר לזרוק אותך בגרון העמוק; זה רק אומר שהם נהנים מהעין.

Chartreux

הפרווה הכחולה והרכה מייצרת את הקיטי בבירה זו. על פי ה- CFA, הרקע של קיטי משופע באגדה, מופיע בפרס. הם נמשכו למנזרים צרפתים מאבירים שחזרו ממסעי הצלב.

יתכן שהם נקראו בעקבות הנזירים הקרתוסיים או בגלל פרוותם הצמרירית, ולכן מספר מניח ששמם מקורו מצמר ספרדי ידוע עד המאה ה -18. הם שקטים למדי ויוצרים צלילי ציוץ עדינים אם קערת האוכל שלהם ריקה.

Colorpoint Shorthair

סביר להניח שאתה חושב על החתולים האלה לקרם שלהם ולנקודות האדומות שלהם, אולם כפי שנאמר על ידי ה- CFA, הגזע כולל כעת 16 צבעים. שורטירס של קולורפויט נראים כמו הסיאמים בכל צורת גופם וראשם.

החתולים המקסימים האלה הם מאוד חיבה ונאמנים, וכמעט ממש כמו טבעת מצב רוח הם יכלו להרגיש כמו שבעליהם הוא אווירה. הם ישבו בצד שלך או בחיקך המציעים חיזוק ברגע תובעני.

או, למקרה שאתה מרגיש בזה, אז הם באמת היו רוצים לשחק משחק יחד.

קורניש רקס

הרקס הקורני מוטל בצד מהמעיל העדין והגלי שלו. הקיטי הזה עבה יותר מכפי שנראה וחם למגע שלך. בהתאם לפטפינדר, הם דורשים תשומת לב רבה, מכיוון שהם די פעילים ומלאי חיים.

הם עשויים אפילו לזרוק אוכל מצלחת ארוחת הערב שלך למקרה שאתה לא שם לב.

דבון רקס

העיניים הגדולות, לוע הקצר ועצמות הלחיים הבולטות מבדילות את דבון רקס. Petfinder חולק את אופן השוואה של אלף, פיה פיקסי או אפילו חייזרים חלל עם אוזניהם העצומות והנמוכות.

עם זאת, בואו לא נשפוט ספר לפי הכריכה שלו. משחק ומתן קובץ מצורף הופך את זה לרשימות המטלות שלהם. בנוסף החתולים האלה חכמים מאוד.

מאו מצרי

המראה האקזוטי של מאו מצרי זה הופך את המוחות הרבים. זהו הגזע הטבעי הטבעי האמיתי היחיד של החתול. הם חתולים בינוניים עד גדולים עם ברונזה, כסף ואקונומיקה עשן. עיניהם עדיין מתכהות עד שהן בני 18 חודשים.

מכיוון שהרגליים האחוריות שלהם הן יותר, הן נראים מכיוון שהן עוסקות באבני הקצה שלהם כאשר הם עומדים-זה עוזר להם יחד עם פיתול וקפיצה.

על פי ה- CFA, הם מתמצים בשולי לזרים אולם בוחרים את “האדם המסוים” שלהם בביתך, בו הם יוצאים וסקרנים.

בורמזי אירופי

מחפש אדם שיקבל את פני המבקרים במעונך? הבורמזי האירופי אוהב להתרועע עם כל המשפחה, כמו חברים שעוצרים לידם לשחק כמה משחקים.

זהו קיטי בינוני וקצר שיער, המשתנה בצבע מאור לחושך. חתולים מקסימים אלה יהיו גם נאמנים וחכמים להפליא. הם בטח ישבו בחיקך ויתנדנדו סביבך.

חתולים אקזוטיים

מנסה למנוע משחק שיער? המשך לאקזוטי שלך, שהוא קצר שיער אך נראה כמו פרסי. חתולים מקסימים אלה אינם זקוקים לטיפוח יומיומי כדי לשמור על המעילים שלהם מקסימים.

החתולים האלה שותקים ורגועים, אך הם מתקרבים למדי ואישיים – ידועים כי הם מציבים את אפם הרטובים בפניהם האישיים או כדי לספק חיבוק אמיתי. על פי ה- CFA, Exotics גברים בדרך כלל חביבים יותר מאשר נקבות.

הוואנה בראון

תפוס קצת שוקולד לסאורות. החתול הבינוני הזה מגיע עם כיסוי חום למדי שמזכיר לאחד מבר הרשי. זה מפורסם בזכות עיניו האקספרסיביות יחד עם אוזניו הנטות קדימה.

הקיטי הזה חכם במיוחד ואוהב לשחק איתו. דרישות הטיפוח נמוכות ביותר, אך לבית משלהD עבור המיקוד הוא באמת גדול. בהתאם לפטפינדר, זן זה הוא במקור מסיאם.

בובטייל יפני

חתול בובטייל יפני מגיע מכמה צבעים והוא מכיל שני אורכי מעיל: לונגהאיר ושורטאיר. שניהם עדינים ומבריקים. החתולים המקסימים האלה ינסו להיות חלק מכל משימה שתעשו, בין אם אתם מקפלים כביסה, אפילו חוזרים דואר במחשב האישי שלכם, או ארוחת ערב בישול.

על פי ה- CFA, הם מכונים חתולים משמחים שאוהבים לשאת פריטים לפיהם ופשוט נהנים מסיבוב כדורגל מהנה. הם מטיילים היטב והם טובים במיוחד עם ילדים.

Khao Manee

שמקורו בתאילנד, Khao Manee הוא עדיין בין גזעי החתול המקסימים ביותר תוך שימוש בצבע הלבן שלו ובעיניו הזוהרות שנראות כמו אבנים, החל מצבע אחר של כחול לזהב או ירוק.

הם ידועים בשם “פנינה לבנה” וידועים שהם מביאים מזל הגון. אבל הם גם מסוגלים להיות קודרים, כאמור על ידי ה- CFA. אני מקווה שהראשון עולה על האחרון.

קוראט

חתול הקוראט יכול להיות באמת חתול כסף. עיניהם ירוקות או אקזוטיות גדולות הן גדולות בגלל עור הפנים שלהם, ומוסיפים לאופיים הקשובים והביטוי שלהם. הם גם חיבה, מלאת חיים וחכמה.

הם יכולים לקפוץ על הכתף שלך, אפילו עם זאת, למקרה שאתה לא ממלא מחדש את קערת הארוחות שלהם מספיק מהר או לספק לך חטיף אהבה כדי לאפשר לך להבין איך הם מרגישים.

לברם

החתול של Laperm הגיע מהמלאי הלאומי “Cat Barn Cat”. הם מגיעים בכל צבע ופריסה, וכמה נולדים קירחים. לגזע זה עשוי להיות שיער גלי יחד עם הרבה תלתלים הדוקים או רופפים וארוכים.

התלתלים ההדוקים מופיעים על הבטן, מתחת לצוואר, וגם בתחתית אוזניהם. על פי ה- CFA, מספר Laperms נצפים באמצעות זנב מברשת בקבוקים, ובמיוחד בקצוות, שיש להם יותר תחושה למעילים שלהם.

Lykoi

חוסר השיער החלקי שלה אולי לא יגרום לו להיראות תובעני מאוד. עם זאת, המעיל והמסכה “הרואני” של Lykoi הפכו אותו לכינוי “חתול זאב” על פי ה- CFA, זן זה נמצא במושבה פראית שנמצאת בארה”ב בשנת 2010.

יש להם מבנה בינוני עם רגליים רזות ולכן מועילות מאוד עם האנשים שלהם, חתולים אחרים, כלבים וגורים. הרואן הכהה, שיהיה תערובת של כהה עם מבטאים לבנים, הוא הצביעה האופיינית ביותר לגזע הספציפי הזה.

מיין קון חתול

מיתוסים ואגדות מפיצים את האווירה ברחבי מיין קון קיטי. מדי פעם הם נקראים ענקים עדינים, אולם באופן פרדוקסאלי הם מעט מתנגשים בהתחלה עד שהם יבינו אותך טוב יותר.

לקיטי הזה יש מעיל סלעי העשוי משלושה אורכי פרווה מובחנים. בנוסף, יש לו זנב ארוך וסואני כדי לשמור עליו חמים ובטוחים וגדולים גדולים להליכה.

Manx

המונח “מסביב” עולה בראש כשמדברים על המנקס, אולם אנשים רבים אובססיביים בזנבו. על פי ה- CFA, לכל החתולים של מאנקס יש מינום של קולטן אחד לזנב שלם, ולכן זה תלוי בהון.

עם זאת, לא משנה מה תרחיש הזנב, שלא מונע ממנו להיות בין גזעי החתול המקסימים ביותר בסביבה. זה מפורסם להיות ידידותי עם ילדים וגם יחד עם חיות מחמד שונות. זן זה מקורו באי האדם מהים האירי.

חתול יער נורווגי

מלבד נורבגיה, הקיטי הזה הוא חצי שיער כדי להישאר חם. חתולים מקסימים אלה מעריצים את האנשים שלהם כמו גם חיות מחמד אחרות אך ניתן להסביר כ”תנאים שלהם “.

חתול היער הנורווגי מגיע בכמה צבעים, מלבן טהור ועד סילון שחור, עם הרבה אפשרויות פריסת מעיל שונות ואינו בוגר לחלוטין עד גיל חמש.

Ocicat

החתול שנמצא ומראה פראי זה בינוני עד גדול בגודל ומגיע מ -12 צבעים שונים. ה- OCICAT, הידוע בשובבות ורמת האנרגיה הגבוהה יותר, בוחר בדרך כלל אדם פופולרי, אך גם נהנה מזמן עם חיות מחמד שונות, במיוחד אם הם נותרים לבד.

ידוע שהם מפסיקים

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Post

קבלת כבל צבעקבלת כבל צבע

על ידי שחר OMBOY 4 בנובמבר 2013 אמנם אנו רואים הרבה יותר כמו הרבה יותר ממנו, אך מעיל מעיל הפודל אינו סתם אופנה חדשה. בתחילת המאה ה -19, מעילים מורידים