מצביעת זיכרון לחיות מחמד בהתאמה אישית

זהו פוסט ממומן

בנוסף לדיוקנאות חיות המחמד המותאמים אישית שלה ויצירות אמנות אחרות, ברנדט קזמרסקי עיצב ופיתוח פריטי מתנה מובחנים בגלל ילדות. לפני כעשור, כשהחלה למכור פריטי מתנה בנוסף לדיוקנאות שלה בתערוכות חתולים ואירועים אחרים, היא החלה בגרסאות של פריטי הסרוגה המותאמים אישית, תיבות שמירת מזכרת ותיקות תיקים שהכין לאחרים כדי להצטייד בשולחן שלה, ואז עברה לפריטי המתנה שראתה בחנויות, כמו שקיות מתנה ואריחים ודגלי גינה עם יצירות אמנות, ומציגה דרכים להטביע את יצירות האמנות שלה וליצור מתנה בעבודת יד עמידה.

בהשראת חתול בשם אוסקר

לפני מספר שנים השלים ברנדט דיוקן קטן לזוג שהזמין אותה לכמה בעבר והתנדב במקלטים וחילץ חתולים פחות מתאימים. היא חקרת דרכים להוסיף את האמנות שלה לבחינות זכוכית כאשר הם איבדו במפתיע את האוסקר החתול שלהם. היא השתמשה בחומרים שאספה כדי לתכנן את הראשון מבין הצביעות הזיכרון הללו במתנת זיכרון עבורם.

במקום להשתמש בכל דיוקנו בו הוא יושב, היא גילתה כי מתמקדת בפנים שלו, וממקמת אותו כך שהנר הצבע יאיר את פניו, ובמיוחד את עיניו, היה ההשפעה שרצתה. מתגובת משפחתו של אוסקר, היא ידעה שזה רעיון שהיא יכולה לחלוק עם אוהבי בעלי חיים אחרים. הם הסכימו, ואיפשרו לה להשתמש בתמונות ובסיפור ההצבעה של אוסקר. (יש לה גם הסכמה לשתף את כל שאר ההצבעות שאתה רואה כאן.)

אוסקר
תהליך יצירת ההצבעות

ברנדט עשה כמה הרבה יותר עבור חברים ושכלל את העיצוב, התהליך והחומרים. “למרות שאני אוהבת להיות יצירתית עם חומרים מעוצבים ולעשות הצבעה רבים באמצעות צנצנות זכוכית שאינן ניתנות למחזור מסחורות כבושות ורטבים, אני בוחרת את הצבעות הזיכרון האלה כדי להיות עקביים ולהתמקד בחיה,” אמרה על העיצוב שלה. היא בחרה בהצבעה מזכוכית מרובעת שזמינה בקלות ותשתלב היטב בבתים רבים, סגנון מסוים של נר הצבעה LED לצורתו, גובהו ובהירותו, ותווית ויניל חלבית מסחרית העוטפת את כל ההצבעה ומחזיקת את התמונה בבהירות בזמן שהוא מפזר את אור הנר.

בעבודה עם צילום או יצירות אמנות מסופקות, ברנדט משתמשת בעשורים של דיוקנאות חיות מחמד שלה על נייר ובד וכישורי הפוטושופ שלה כדי להכין את הדימוי שיתאים להצבעה. “אני מסיר הסחות דעת רקע ועיוותים מתאימים במידת הצורך, ומוסיף צבע או דפוס עדין לרקע שמתאים לנושא, מושך רעיונות מהתמונות שסופקו,” הסבירה.

במהלך היום ההצבעה לוכדת אור הסביבה אפילו ללא הנר, אך בערב, כאשר הנר מואר, האור המהבהב דרך פני חיית המחמד שלך באזור חשוך הוא חם ואינטימי. צפה בסרטון שלמטה כשהיא מציבה נר מצביע מואר למצב הזיכרון המותאם אישית של לונה.

“אתה יכול להשתמש בהצבעה שעווה, אבל ככל שאני אוהבת נרות אמיתיים ואור נרות מהבהבים, עם שנים של אפים חתולים סקרנים וזנבות מנופפים, הוכשרתי להשתמש בנרות חסרי פלימה”, יעץ ברנדט. היא מציעה נר הצבעה LED עם כל הצבעה שיש לה סוללה להחלפה חסכונית ונרכשת בקלות, כך שלא תצטרך להיגמר ולמצוא הצבעה חדשה לגמרי כדי להמשיך לזכור את חיית המחמד שלך כשהמקור יתעמעם.

כל הצבעה נארזת בכרטיס טיפול ושימוש קטן ובמסר של אהדה ממנה, “האם האור שלהם יאיר עליך תמיד.”

בחלק מהמקרים היא יכולה להניח שני בעלי חיים על אותו הצבעה. המשפחה הזו, למרבה הצער, איבדה את שני חבריהם, באופן בלתי צפוי, במרחב של חודש. במקרה זה היה תשלום נוסף קטן עבור הזמן הנוסף של הסרת הרקע משתי תמונות, ואז מיזוג אותן יחד והבטיח שקודי ודקוטה יהיו פרופורציונליים זה לזה.

ברנדט מדווח כי רבים מהמצביעים שנרכשו היו מתנות מחבר אחד למשנהו, ונשלחו ישירות למקבל יחד עם כרטיס פתק קטן וההודעה המותאמת אישית של השולח כלולה בפנים. אין תשלום עבור זה.

“רוב הדיוקנאות שהוזמנו שלי הם אנדרטאות אז במשך שנים עבדתי עם אנשים כשהם מתאבלים על אובדן חבריהם לבעלי החיים,” אמרה. “בשנת 2009 פיתחתי את כרטיסי אהדה לבעלי חיים כדי לעזור למלא צורך שראיתי, ואני שמח עכשיו להוסיף את זה למה שאני מציע, ולמה שעומד לרשותם לאחרים שחסרים את בן לוויה שלהם לבעלי חיים.”

הצבעה האודם המיוחדת שלי

כמה שבועות אחרי שרובי נפטר, ברנדט הדהים אותי עם הצבע המהמם הזה של רובי. ליד הציור המיוחד מאוד שעשתה עבורי מכל החתולים שלי, זה החזקה היקרה שלי.

לקבלת מידע נוסף והזמנה, אנא עיין

*גילוי FTC: זהו פוסט ממומן, שמשמעותו שקיבלתי פיצוי כדי להציג תוכן זה. ללא קשר לתשלום שהתקבל, תראה רק מוצרים או שירותים המופיעים באתר זה בו השתמשנו או השתמשנו בעצמנו.

אינגריד קינגnull

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Post

[תחרות] הצביעו כעת כדי לעזור לבעלי מחסה פחות מתאימים לכלב זה![תחרות] הצביעו כעת כדי לעזור לבעלי מחסה פחות מתאימים לכלב זה!

הוסף שיתוף כפתורי שיתוף ל- facebookfacebookfacebookshare ל- twittertwittertwittershare ל- pinterestpinterestpinterestshare to moreaddthismore1 בעלי החיים שלך הם בני משפחתך אז כמובן שאתה רוצה לחגוג את ימי ההולדת שלהם. עם זאת, מספר