סקירה: החתול הרכוש של הברכיים מאת סטפני בושארד

הרבה מאיתנו היו אחד או הרבה יותר מהחתולים האלה: הם שמחים, מתוקים, אולי אפילו חיבה בתנאים שלהם, אבל הם פשוט מסרבים לעשות זאת לשבת בחיקינו. אלגרה היא אחת מהן. לקח חודשים אחרי שאימצתי אותה לראשונה בגיל שבעה חודשים לפני שהיא אפילו תתקרב לחיקי. היא אהבה להיות איתי באותו החדר, אפילו לשבת אידיאל לידי, אבל הברכיים שלי? זה היה מחוץ לגבולות טריטוריה מבחינתך. אחרי כמעט ארבע שנים איתי, היא בדיוק החלה להתקרב ומתחילה לבקש זמן הקפה.

סטפני בושארד יכולה להתייחס – עד כדי כך שהיא פרסמה ספר קטן ושובה לב על הנושא. החתול הרכוש של הברכיים יגרום לאלו מאיתנו עם חתולים הסובלים מתסמונת הברכיים לחיית הברכיים להרגיש קצת פחות לבד. בושארד לוכד את “התסמונת” בהומור ואמפתיה. למרות שאני לא בטוח שהספר אכן יעזור לך לרפא את ה- LR של החתול שלך, הוא מובטח שיגרום לך לחייך מההתחלה ועד הסוף.

אני לא יכול להחליט מה אהבתי יותר: האיורים היפים של בת זיגלוביץ ‘או הכיתובים השנונים של בושארד. אני חושב שזה כנראה השילוב שהופך את הספר הזה לספר השמח, היצירתי והאו -אוי כל כך יחסי שהוא.

אם יש לך חתול ברכיים ברכיים, או אפילו אם אתה פשוט אוהב חתולים עם כל האישיות והמוזרויות המיוחדות שלהם, אני מתחייב לך, אתה תיהנה ביסודיות מהספר הזה. זמין מאמזון עבור קינדל וככריכה רכה.

האם יש לך חתול ברכיים לחיק? איך מתמודדים עם תסמונת הברכיים?

אינגריד קינג

אולי תאהב:
הכירו את שרה דונר, כוכבת הפופ העממית וגברת החתול הסרב

מתח להצלחה: המדריך החיוני לתרופת החתול הפיסטית, הזוהר או הסרב שלך

סקירה: איש הפרווה עד מאי סרטון

«בגידה: 100 $ מסע קניות בחיות מחמד לחלוטין
חתולים ותינוקות: חברים לחיים »

13 הערות על ביקורת: החתול הרכוש של סטפני בושארד

סו ברנדס אומר:

25 בינואר 2014 בשעה 19:57

תודה על הסקירה. נשמע כמו ספר טוב. טובי לא יושב איתך או אוהב להיות מוחזק. הוא אוהב להסתכל עליו בתנאים שלו. גם קשיו וגרפילד לא באמת אבל; מדי פעם מפתיעים אותך לכמה דקות. צ’רלי אוהב הקפות.

תשובה

דבי אומר:

24 בינואר 2014 בשעה 23:49

זואי הייתה בעיקר הילדה הקטנה של אבא, אבל בהתחשב בכך שהוא נפטר לפני 5 שנים היא לא עברה זמן רב. נראה שהיא פשוט מתקרבת שוב לאחרונה ותבוא לשבת על ברכי כמה דקות ואז להתפוגג! זה בסדר, שנינו עדיין מתגעגעים אליו מאוד. היא מעולם לא הפסיקה לאהוב ליטוף, נשיקות ושריטות, והפכה אפילו הרבה יותר מחוברת לי מתמיד. במיוחד בהתחשב בכך שאחיה, צ’ולה נפטר. מקשה לעזוב את הבית בלי להרגיש קצת אשם. היא אידיאלית בדלת כשאני חוזרת הביתה. ?

תשובה

ברני אומר:

24 בינואר 2014 בשעה 20:30

הגורים שלי כולם עמידים לחיק. עם זאת הם מאוד חיבה ומנהלים להיות איתי בכל מקום שאני נמצא בבית. 4 שתף את המיטה שלי על ידי התכרוקות והתכרבלתי נגדי. אני מקבל המון נשיקות קיטי ושפשוף.

תשובה

פטי אומר:

24 בינואר 2014 בשעה 12:20

אימצתי מלכת ריגדול קווין, אנה, בת 5 שנה, לפני 8 חודשים. היא לא עושה הקפות, לא ישנה איתי, שונאת חתולים אחרים ומשתתפת ברצינות בטיפוח וכל ניסיון אחר ‘putzing’ עם הדיבה שלה. יש לה וו שמאלי חזק שלמרבה המזל היא נראית פחות מעוניינת לפרוס לפניי מאוחר. (למרבה המזל, ה- SWATs היו טפרי סאנס עד כה.) עם זאת, היא אוהבת להיות סביבי או לדעת איפה אני נמצאת בכל דרך שהיא, משפשפת עלי, מורידים, לוש משטחים רכים בקרבת לְטִיפָה. היא נקייה, שקטה ומכבדת ומגרדת רק את ריהוט הקרטון החמור שלה. היא מעריצה את המפגשים היומיים המרובים שלה (אובססיה?) עם Dabird.

אנה אינה דומה לשום חתול שידעתי בעבר. היא הראשונה שלא ישנה במיטה שלי – היא אפילו לא אכפת לה לישון באותו החדר. היא תערובת מסתורית של מרוחק ומתוק עם רצף של דיווה תובענית שנזרקת פנימה. התיק שלה מהמסרק הביא למחצלת אחת גדולה שכעת תצטרך להתגלח. אולי לחיות את חמש השנים הראשונות לחיים בספרות עושה זאת לחתול. אולי לעתים קרובות היא רואה אותי, לפעמים, כחתול גדול נוסף שצריך לשמור עליו בתור. אבל סוף סוף היא מחמיאה כעת לכלובים והחרדה של להיות סביב מלכות לא קשורות מרובות שהיא בעיקר שנאה. היא הייתה אחת המלכות הקטנות ביותר אבל היא הייתה האלפא. בבירור היא נבעט בחזרה ומאוד מרוצה כאן. היא עשויה אפילו להביא לאט לאט את תפקידה של מלכת אלפא לי. אנחנו עובדים על זה.

תשובה

אינגריד אומרת:

24 בינואר 2014 בשעה 13:51

זה נשמע כאילו אנה מצא את הבית הכי טוב איתך, פטי. אני בטוחה שהיא תחזיר בהדרגה הרבה יותר והרבה יותר ככל שהיא נהיה הרבה יותר נוחה בבית שלך.

תשובה

לורן אומרת:

24 בינואר 2014 בשעה 10:59 בבוקר

היי אניnull

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Post

[תחרות] הצביעו כעת כדי לעזור לבעלי מחסה פחות מתאימים לכלב זה![תחרות] הצביעו כעת כדי לעזור לבעלי מחסה פחות מתאימים לכלב זה!

הוסף שיתוף כפתורי שיתוף ל- facebookfacebookfacebookshare ל- twittertwittertwittershare ל- pinterestpinterestpinterestshare to moreaddthismore1 בעלי החיים שלך הם בני משפחתך אז כמובן שאתה רוצה לחגוג את ימי ההולדת שלהם. עם זאת, מספר

בית ערכות עזרה ראשונה מאוד לחיות מחמדבית ערכות עזרה ראשונה מאוד לחיות מחמד

הוסף את השיתוף של כפתורי כפתורים ל- facebookfacebookfacebookshare ל- twittertwittertwittershare ל- pinterestpinterestpinterestshare to moreaddthismore410 ביתי ערכות עזרה ראשונה מאוד חשובות שורות הגנה ראשונות מאוד עבור שומרי בעלי חיים, האם מחלה