פחד בחתולים: יותר מסתם בעיה רגשית במהלך רואים וטרינריים

האם ידעת שאתה יכול למצוא את המילה “סקרדי-חתול” במילון Merriam Webster? אם יש לך אחד מאותם חתולים מפחדים, אתה כבר יודע שהפחד שלה עשוי להשפיע על איכות חייה. חתול מפחד הוא חתול לחוץ. פחד או חרדה הם יותר מסתם בעיה רגשית עבור חתולים. זה יכול גם לגרום לבעיות בריאותיות גופניות רבות ולהעצים אחרים.

פחד וחרדה במרפאה הווטרינרית

פחד וחרדה נפוצים עבור חתולים כאשר הם צריכים לבדוק את הווטרינר, ובמשך זמן רב מדי, זה התקבל כ”זו בדיוק הדרך שחתולים “על ידי שומרי החתולים והווטרינרים כאחד. למרבה המזל, זה משתנה. היוזמה האמריקאית של האיגוד האמריקני של מתרגלי החתולים הוקמה כדי לשנות את החוויה של בדיקה וטרינרית עבור חתולים ושומיהם על ידי אספקת תמיכה והכשרה לווטרינרים ולצוותים שלהם כדי להעביר טיפול באופן שמשלב הבנה טובה יותר של חתולים צרכים והתנהגויות ייחודיות.

חתולים שמפחדים מרגע שהם נכנסים לתרגול וטרינרי (ובדרך כלל עוד לפני כן, כאשר הם מכניסים למוביל בבית) לא יראו את אותן התנהגויות או תסמינים שהם אולי הראו בבטיחות הבית שלהם. מכיוון שהמתח משפיע על כימיה של גוף, דגימות דם ושתן שנאספו במהלך בדיקה יוטלו על ידי תגובת הלחץ של החתול למצב.

דאגה גדולה עוד יותר היא שחוויה שלילית במרפאה הווטרינרית תטראומה של חתולים ויכולה להשפיע על מתמשך על בריאותו הרגשית של החתול ובסופו של דבר, בריאותה הגופנית. על האפוטרופוסים והצוות הווטרינרי להפסיק לקבל את הפחד כי הפחד הוא תקין בסביבה וטרינרית, ולהתמקד בהכרה ובביטול חרדה במקום לחזק אותה.

לזהות אינדיקציות לפחד

הצעד הראשון לשינוי דינמיקה זו הוא ששומרי החתולים והצוות הווטרינרי יוכלו לזהות את האינדיקציות לפחד. אינדיקציות יכולות להיות עדינות כמו נצמדות לאפוטרופוס ולהימנעות מקשר עין לחשק ולנהום. על ידי מעבר לאט, דיבור עם קולות שקטים, ניהול החתול בעדינות ועם מינימום איפוק ומספק המון פינוקים לפני, במהלך ואחרי הבחינה, וטרינרים וצוותים יכולים לגרום לווטרינר לבדוק כמה שיותר נעים לחתולים מפוחדים.

אין מה להרוויח על ידי המשך בבדיקה או הליך וטרינרי אם חתול מבועת. החתול לא ישכח, ורק יהיה מפחד עוד יותר וקשה יותר להתמודד בביקור הבא.

הפחד משפיע על הגוף

הלחץ של תגובת הפחד משפיע כמעט על כל מערכת בגוף החתול. תגובת לחץ מתמשכת או תכופה יכולה להשפיע על הלב, בלוטת התריס, דרכי העיכול ומערכת החיסון. לחץ כרוני נקשר גם לבעיות בדרכי השתן בחתולים. לחץ כרוני יכול הוא לא משהו שצריך לקחת בקלילות, מכיוון שהוא יכול לגרום נזק קבוע.

חובה ששומרי החתולים והווטרינרים יעבדו יחד כדי להפחית את הלחץ של ביקורי הווטרינר. אין ספק כי וטרינר רואה חשובים, אך חתולי שרירים שחוששים מאבחון או נהלים אינם משרתים אף אחד. יש לפנות לחתולים אלה בזהירות ובהבנה ולא בכוח הזרוע.

מה עושים הווטרינר שלך והצוות שלו כדי לגרום לחתול שלך לבדוק פחות מלחיץ?

אינגריד קינג

תוכן העניינים
פחד וחרדה במרפאה הווטרינרית
לזהות אינדיקציות לפחד
הפחד משפיע על הגוף

אולי תאהב:
רואים וטרינריים נטולי פחד עבור החתול שלך

רואים וטרינריים במהלך המגיפה: למה לצפות ואיך לגרום להם להיות פחות מלחיצים עבור החתול שלך ואתה

קמפיין חדש באמת מקווה להגדיל את הרואים הווטרינריים החתולים

«סושי צף הלו קיטי זוכה צמיד לחתול לאקי
היכנס לתחרות Neat Cats® Littervention כדי לזכות בהיצע לשנתיים של מלטה קלה »

24 הערות על פחד בחתולים: יותר מסתם בעיה רגשית בביקורים וטרינריים

קים אומר:

29 בפברואר 2020 בשעה 20:51

יש לי חתול תוסס מאוד שיהיה בן 4 ביוני, יש לנו שני חתולים נוספים שאחד מהם הוא אחיו. היינו צריכים לקחת אותו לווטרינר בדצמבר 2019 היה לו זיהום נשימתי, אך זה לא ירד בריאות. הוא עשה נהדר בווטרינר ושלח הביתה עם אנטיביוטיקה. הוא היה נורא בניסיון לגרום לו לקחת את התרופה, היה מתלהב ריר ויגרום לעצמו לזרוק את זה. הצלחנו להוריד אותו במהלך אותה תקופה. אבל הוא עדיין היה העצמי התוסס הרגיל שלו במהלך כל זה. צפינו שהוא התחיל להשתעל שוב לאחרונה לחשוב שהוא כנראה לא התגבר על ההדבקה בדצמבר. החזרנו לו לווטרינר לפני 3 ימים והם הצהירו שמעולם לא ממש התגבר על ה- Infec הנשימה. היה לו. מכיוון שהוא היה כל כך גרוע לקיחת התרופה בבית, היינו צריכים לקחת אותו לווטרינר 3 ימים בשורה כדי להשיג זריקה של האנטיביוטיקה. השאלה שלי היא, היום הראשון שלקחנו אותו לווטרינר, היינו צריכים להוריד אותו כי הם היו עסוקים ואז לאסוף אותו כמהnullnull

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Post