תוכנת ניהול חברות טיפוח: החזקה חשובה לחברה שלך

מאת ג’ף דיקרסון
1 במרץ, 2019
שוק טיפוח חיות המחמד חווה גידול גדול כמו גם לא מראה אינדיקציות להאטה. למעשה, מחלקת העבודה מצפה שהשוק יתנסה בצמיחה של 11% עם 20231. כדי לשירות את הצמיחה, המטפחים כמו גם בעלי חברות טיפוח לחיות מחמד כאחד, יתייחסו לטפל בקפידה בלקוחות (ותחרות) תוך כדי המשך לפעול ביעילות כמו גם ביעילות.

אם מטפחי חיות מחמד רוצים להשקיע בצמיחת העסק שלהם כמו גם לנצל את הזדמנויות השוק, יתכן שהם ירצו לחשוב על יישום תוכנת ניהול החברה כדי לסייע לייעול ספר לימוד או תהליכים חוזרים על עצמם שיסלקו בדרך כלל מהתמקדות בהצעת לקוח מהשורה הראשונה שֵׁרוּת.

אמנם ישנם כלים רבים של יישומי תוכנה כמו גם בחירות המוצעות כיום, אך חיוני שהטפחים יבינו מה לחפש על סמך הקשיים שהם מתמודדים איתם בעבודתם היומיומית. אם אתה מטפח לחיות מחמד העוסק במכשולים טיפוסיים (כלומר ארגון נתונים כמו גם גישה, ניהול מניות, מדידת הצלחה של החברה), אתה עשוי לחשוב בדיוק כיצד שירותי יישומי תוכנה עשויים לסייע לך להתמודד עם האזורים.

עקוב אחר נתוני הלקוח

בעת שירות של לקוח שגרתי, חובה שחיצנים רשמו הערות על ההיסטוריה של חיית המחמד, כולל איזה שמפו הם השתמשו בעבר, אם חיית המחמד עצבנית או נוטה לנימוק, כמו גם אפילו את החיתוך שקיבלו במהלך ביקורם האחרון. הערות מכריעות אלה נשמרות בדרך כלל ביד בכרטיסי פתק (או לא מוקלטים כלל) שיכולים להציג קושי כאשר ניירות אבודים כמו גם זיכרון מפסיק לעבוד בפעם הבאה שלקוח חוזר לקביעה.
פרסומות

מטפלים העוסקים באתגר זה צריכים לבחון יישום תוכנה עם תכונות המאפשרות קלט קל כמו גם אחזור מידע ממסד נתונים יחיד. כאשר מסד נתונים זה מוצע “בענן”, מטפחים יכולים לקבל גישה למידע של הלקוח מכל סוג של מכשיר מקושר לאינטרנט, כמעט בכל מקום.

מצב החיסון שלך

אם החנות שלך לא שומרת על רישומי צילום מעודכנים, אתה מבצע את הסכנה של בעיות משפטיות, כמו גם מסכן את כוח האדם שלך כמו גם את ארבעת הלקוחות שלך. אחסון רשומות רפואיות כמו גם חיסון על כרטיסי פרסום בארגז נעליים בדלפק הקבלה הוא בהחלט לא פיתרון מדרגי (או דיגיטלי). יישום תוכנה אינו יכול לגלות רק רשומות חיסון שעומדות לפוג, אולם ניתן גם לשלוח מיד דוא”ל או טקסטים ללקוחות אלה, כמו גם לתת להם להבין את הדרישה שלך רשומות מעודכנות. יישום תוכנה יכול גם להזהיר אנשי צוות בעת הזמנת ביקור בגין חיית מחמד ללא רישומי חיסון בהווה.

גישה לשגרה מרחוק

לפני שירותי יישומי תוכנה לעסקי טיפוח חיות מחמד, טיפולים יעקבו אחר שגרת הלקוחות היומיומית שלהם במחשב אחד או על לוח שנה נייר בדלפק הקבלה. על ידי השהות עם טקטיקה זו, אמינים לחתנים כדי לזכור את שגרתם למחרת, או לשיחת טלפון לדלפק הקבלה כדי לבדוק עם פקיד הקבלה. זה לא רק מספק מטרד עבור מטפחים להתכונן לביקורים מראש, אולם באופן דומה לוקח זמן מרחוק מפקידי הקבלה הנוטים ללקוחות. כעת עם גישה לרווח מרחוק ליכולות עם תוכנת טיפוח לחיות מחמד, טיפולים יכולים לקבל גישה למידע, כמו לוח הזמנים שלהם, מכל סוג של פלטפורמה עם חיבור אינטרנט כמו גם לראות ביטולים מוקדמים בבוקר לפני שהם אפילו יצאו לעבודה.

ניהול מלאי

נגמר ממוצר חיוני לא רק משבש את החברה שלך כמו גם מונע ממך הכנסות, אולם הוא יכול גם להשאיר תפיסה לקויה על לקוח. המטפלים מאתגרים את המשימה להישאר על גבי מלאי כמו גם להבין מתי לסדר מחדש – דאגה שבסופו של דבר מורידה משירות לקוחות או מוסיפה שעות לשבוע עבודה קדחתני שכבר. חפש שירות שהופך את ניהול המניות למהירות כמו גם קל. עם התראות על הסדר מחדש של מוצרים, דיווח, הזמנות רכישה כמו גם בדיקת הדפסה משולבת יחד, לעולם לא תצטרך לומר “סליחה שאנחנו מחוץ למלאי”, שוב.

מדוד מדדי חברות

טיפחים צריכים תמיד לנסות לשפר את כישוריהם כמו גם למנהלי חנויות צריכים להיות בעלי מושג כלשהו אשר המטפחים תורמים הכי הרבה לעסק. ללא נתונים לקביעת שמירת הלקוחות, מכירות כלליות, הצלחה כמו גם הכנסות של שירות לעומת מוצרים, הם פשוט משחקים משחק ניחושים.

כלים מסוימים ליישום תוכנה מציעים לאנשים עם מספר מדדי דיווח מכריעים המאפשרים לטפחים כמו גם לבעלי חברות לזהות מדדי ביצועים חיוניים. ניתן להפעיל את תוצאות הדיווחים על בסיס טווח תאריכים שסופק, מה שהופך את זה פשוט לראות בדיוק כיצד החברה ביצעה במהלך מבצעים שפורסמו או בין רבעים. כלים כמו אלה מספקים Gnull

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Post

בלה מתאמנת עם מאמן הכושר הגופני של כלין, ולרי מיניסבלה מתאמנת עם מאמן הכושר הגופני של כלין, ולרי מיניס

הוסף את שיתוף הכפתורים ל- Facebookfacebookfacebookshare ל- Twittertwittertwittershare ל- pinterestpinterestpinterestshare to moreaddthismore217 אמא כמו שהייתי בקיץ פסט 2012 מופע הכלבים של כל הזן בסוף השבוע האחרון בוונטורה קליפורניה, שם הייתי