מה מפעיל אבני שלפוחית ​​השתן בחיות מחמד?

הוסף שיתוף כפתורים לשיתוף ל- facebookfacebookfacebookshare ל- twittertwittertwittershare ל- pinterestpinterestpinterestshare to moreaddthismore3

היווצרות אבנים בדרכי השתן של כלבים כמו גם חתולים יכולה להתרחש בדרך כלל בחיות מחמד. בעוד שבאנשים אבנים כאלה מתרחשות בדרך כלל בכליות, קידום אבנים בחיות מחמד יכול לקרות בשתי הכליות, אולם לרוב נראה יותר בשלפוחית ​​השתן.

הסיבתיות לאבני שלפוחית ​​השתן יכולה לכלול דלקות בדרכי השתן העיקריות, בנוסף לבעיות מטבוליות המובילות להיווצרות גביש כמו גם להיווצרות אבן משנית. אצל חתולים, על פי ההערכה, הלחץ הוא גורם מרכזי הכלול בדלקת בדרכי השתן, בנוסף לתזונה מעובדת ספציפית אפילו כמו תזונה של מזון יבש בלבד בחברינו החתולים. לפעמים ניתן לטפל באבנים בטיפול תזונתי, תלוי בסוג הגבישים או האבן הקיימים, בנוסף ל- pH של דרכי השתן.

טיפול כירורגי הוא הטיפול היעיל ביותר האופייני ביותר לאבני שלפוחית ​​השתן כמו גם מונע את הסכנה של חסימת דרכי השתן, במיוחד אצל חיות מחמד גברים. יש תוסף אחד שהצעתי במהלך השנים כדי לסייע להמיס גבישים ו/או אבנים הנקראים Crystal Edrove by Sage, שראיתי בעבודת אירועים כחלופה רפואית בתרגול הווטרינרי ההוליסטי שלי. אפשרויות אחרות לדרכי שתן בריא כוללות הקלה על חמוציות על ידי Naturvet וכן 1-800-Petmeds UT לעיסה רכה לחתולים.

מניעת אבני דרכי השתן בחיות מחמד כוללות מעקב אחר דגימות שתן באופן קבוע בווטרינר האזורי שלך לקיומם של גבישים ו/או זיהומים, בנוסף להאכלת תזונה טבעית מעובדת באופן מינימלי. אצל חתולים אני מציע מזון חתולי רטוב (משומר) או תזונה מתאימה של בשר גולמי תוצרת בית, שנוסחו מתכונים על ידי וטרינרים או מומחים וטרינריים.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Post

מבחן מחלות לב חדשות של PetMeds® בכלביםמבחן מחלות לב חדשות של PetMeds® בכלבים

הוסף את שיתוף הכפתורים ל- FacebookFacebookfacebookshare לטוויטרטוויטרטסארוור ל- PinterestPinterestpinterestshare to moreadthismore אחת ההתפתחויות האחרונות ברפואה וטרינרית היא הזמינות האחרונה של בדיקה חדשה וסמן חלבון בדם של כלבים. בדיקה זו יכולה