טיפים ללמד את הכלב שלך “לעזוב אותו” – אימון רענון

זה תמיד מושג נהדר להחיות את אימוני הכלבים שלנו כמו גם פקודות מדי פעם.

עם זאת בחשבון, אני חוזר לפרסום ישן של לינדזי, כמו גם לבקר כיצד ללמד את הכלב שלך לעזוב אותו. בתגובות, הבה נבין אם יש סוג כלשהו של פקודות אחרות שתרצה שנבקר מחדש בפוסטים עתידיים.

לינדזי הגדירה את “השאר את זה” כ”אל לגעת באובייקט הזה. ” כמו אל תרחרח, אל תאכל, אל תיגע בדבר הזה ממש מולך. זה שונה מאשר להשתמש ב”השאיר את זה “כמשמעותו” להשאיר את אותו כלב אחר לבד “, כמו גם שונה במיוחד מ”התעלם מאותו כלב אחר בצד השני של הרחוב.”

בפוסט המקורי של לינדזי, היא הלכה עם הצעדים של המנטור “עזוב אותו” תוך שימוש בערך גבוה כמו גם פינוקים בעלי ערך נמוך יותר. דיברתי בעבר שהמאמן שלנו לא משתמש בפינוקים בהכשרה שלה, כך שהגישה שלנו לחונך “לעזוב את זה” הייתה קצת שונה.

איך ללמד את הכלב שלך לעזוב את זה – מה שעשינו

התחלנו עם פריט בעל ערך נמוך – חתיכת לחם – על האדמה. לא סיפקנו את הפקודה “עזוב את זה” עד שהכלב שלנו נע לעבר הלחם. באותו זמן בדיוק בו הצהירנו את הפקודה, הנחנו את היד על הלחם כדי לחסום את הכלב שלנו.

השתמשנו בתנועה אסרטיבית יחסית כדי לקבל את העניין של הכלב כמו גם להסיר את הציפיות שלנו. “לעזוב את זה” מוצלחים זכו לשבחים כמו גם בליטוף.

לרוע המזל עבור בקסטר, פירשתי לא נכון את הפעולה שלו. הוא פשוט היה לי על מדינה היי. הוא לא חשב על הלחם. בניסיון שלי לבצע ביעילות את “עזוב את זה”, אני קראט קיצר אותו ממש על האף. התנצלתי – והכרתי את “עזוב את זה” המצוין שלו – עם שריטות נלהבות כמו גם ליטוף, אולם בשאר השיעור, בקסטר נשאר רחוק ככל האפשר מהלחם.

שני הערות על חסימת הכלב שלך מהפינוק:

היזהר בחסימה אם הכלב שלך לא באמת הולך על הפינוק. אתה לא רוצה להעניש את הכלב שלך להתנהגות רבה.

היזהר בחסימה אם יש לך כלב בעל מוטיבציה במיוחד. אתה לא רוצה להיות קצת בטעות.

פרסום של לינדזי מפרט את צעדי המנטור “עזוב אותו” בפירוט רב, אז אני לא מתכוון להחזיר אותם כאן. עם זאת, אני רוצה להדגיש שיקול חשוב אחד. כאשר חונך “עזוב את זה”, זה בדרך כלל הטוב ביותר לא לתגמל את הכלב שלך עם הפריט המקורי.

תחשוב על זה. אתה שם חתיכת גבינה סופר טעימה על האדמה, תגיד לכלב שלך “עזוב אותו” כמו שהוא מבצע אותה בצורה מושלמת. ואז כפרס, אתה מרים את הגבינה וגם מספק לו אותה.

עכשיו השווה את זה לעולם האמיתי.

בהליכה שלך, הכלב שלך מוצא חתיכת גבינה טעימה. אתה אומר לו לעזוב את זה כמו גם להתחיל להמשיך. הכלב מבין שבדרך כלל אחרי שעזב אותו, הוא מקבל את המוצר כפרס. הוא מסרב ללכת, מחכה לטובתו הגבינה. המסר המעורב הזה יכול להיות מבלבל מאוד עבור כלבים.

השיקול הסופי שאני רוצה לדון בו בזמן שאנחנו מאמינים ב”עזוב את זה “הוא מעבר לפקודה הזו ללמד” לקחת את זה “.

עבור מאמן אחד נוסף אני מציית ל”עזוב את זה “מניחים לכל המצבים. המשמעות היא שאם בקבוק כדורים נופל כמו גם נשפך בכל רחבי הרצפה, הכלבים שלה מבינים מבלי שנאמר להם שהכדורים אסורים. באופן דומה, חטיף שיושב על שולחן הקפה, המלטה על המדרכה, קקי בעלי חיים בחצר האחורית או סכו”ם מרושל במדיח הכלים הפתוח. כולם מחוץ לתחום, אלא אם כן נאמר לכלב שהוא יכול “לקחת את זה”.

יש להודות, “קח את זה” עשוי להזדקק לאימונים רבים יותר כמו גם בסיס חזק במיוחד של “לעזוב את זה” עדיין מועיל.

בין אם אתה מלמד “לעזוב את זה” או “לקחת את זה”, אלה שתי פקודות חשובות להגן על כלבך מפני סכנות מסוכנות כמו גם להפוך את החיים יחד לנעימים יותר.

מה הטיפים שלך למנטור עוזבים את זה? מה הפריט הכי קשה של הכלב שלך לעזוב?

האם אתה עובד על פקודות מרעננות עם הכלב שלך?

האם יש סוג של פקודות שתרצה שנבדוק בפוסטים עתידיים?

ג’וליה תומסון היא בלוגרית בבית בגודל 129 דונם, שם היא כותבת על הרפתקאותיה של חיות המדינה כמו גם על שיפוץ DIY. היא כמו גם משק הבית שלה ברשת בחווה בגודל 129 דונם באונטריו, קנדה.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Post

בלה מתאמנת עם מאמן הכושר הגופני של כלין, ולרי מיניסבלה מתאמנת עם מאמן הכושר הגופני של כלין, ולרי מיניס

הוסף את שיתוף הכפתורים ל- Facebookfacebookfacebookshare ל- Twittertwittertwittershare ל- pinterestpinterestpinterestshare to moreaddthismore217 אמא כמו שהייתי בקיץ פסט 2012 מופע הכלבים של כל הזן בסוף השבוע האחרון בוונטורה קליפורניה, שם הייתי