סימני כאב בכלבים וחתולים

הוסיפו את השיתוף כפתורים ל- FacebookFacebookfacebookshare לטוויטרטוויטרטסארשיר ל- pinterestpinterestpinterestshare to moreadthismore

בשנים האחרונות, המודעות הגוברת לכאב בחיות המחמד שלנו ודרכים למנוע, כמו גם לנהל, כאב. ישנם כמה רמזים בהם הווטרינר שלך ישתמש בעת אבחון כאבים בחברי החיות שלך. חיות מחמד רבות יאנחו ויתמודדו כדי לקום, במיוחד בבוקר. יכולות להיות נוכחות עם צליעה במהלך הליכה או אחריה.

לעיתים קרובות ישנם שינויים ביחס ופעילות, כמו גם אובדן יכולת או עניין בפעילויות רגילות ובאינטראקציה חברתית. הקפיצה עלולה להיות קשה יותר ויותר, כמו גם היכולת לטפס במדרגות ו/או לצאת לטיולים. שינויים אלה עשויים להיות עדינים בהתחלה, אך עם הזמן בדרך כלל הופכים להיות ברורים יותר לאפוטרופוסים בבעלי חיים.

כאשר מתגלה מוקדם מספיק הווטרינר שלך עשוי ליישם תוכנית לבקרת כאב העשויה לכלול תרופות כמו תרופות אנטי דלקתיות שאינן סטרואידיות כמו רימדיל או מטקאם, כמו גם תרופות לאופיאטים כולל טרמדול ובופרנקס. פיזיותרפיה גוברת גם בפופולריות בשנים האחרונות, כמו גם במודלים הוליסטיים כולל כירופרקטיקה ודיקור כדי לסייע בניהול כאבים.

כְּאֵב

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Post

PetMeds® תרופות ביתיות לכלבים או לחתולים עצירותPetMeds® תרופות ביתיות לכלבים או לחתולים עצירות

הוסף את שיתוף הכפתורים לשיתוף ל- Facebookfacebookfacebookshare ל- twittertwittertwittershare ל- pinterestpinterestpinterestshare to moreaddthismore5 עצירות היא בעיה שכיחה יחסית של בעלי חיות מחמד שעשויים לכלול היסטוריה של ירידה בתדירות של תנועות