ריצ’רד גודווין, לוס אנג’לס “מומחה Dog” של 1920, חלק א

לקיים ריצ’רד גודווין, מומחה כלב המחמד. זוהי עסקה עם שמופיע כמו בעליו כבר סביב וכן ראתה כמה דברים … פדורה .stylish כמו גם עניבת פרפר הצידה.

קניתי את הספר הקטן הזה (זה רק 5 אינץ ‘על 4 ס”מ גודל) לפני זמן מה, כמו גם במהלך החגים התחלתי להסתכל לתוך הסיפור של ריצ’רד גודווין, שתמונתו עולה כי הוא היה מה שניתן לכנות “דמות .” מה שמצאתי עד כה קבע אומר משהו על אופי האלתור של הרבה של תעשיית חיות המחמד המתהווה, אולם זה וכמותו בעל מבדר – אם לא שלם – סיפור של אדם אופורטוניסטי שמשרת בבירור את הקצוות הרחוקים של שירות תצוגה כמו גם היה מספיק מיומנות לקידום עצמי.

ריצ’רד גודווין השאיר דק, אולם מסקרן, נתיב של מאמרים בעיתון כמו גם פרסומות מן הגעתו לידי בלוס אנג’לס ב 1915 עד מותו בשנת 1931. הוא מופיע לראשונה מאד -16 באפריל 1916 בעיה של ה”לוס אנג’לס, ב בפוסט שכותרתו “כיצד בעלי חיים פינוק:”

ריצ’רד גודווין, שארבעת כלבים מאומנים היו תכונות ברחובות לוס אנג’לס עבור החודשים האחרונים, כפי שהם מביאים תחפושות שיווק, צינורות בפיהם, וכו ‘דבר לפני המוסד לורטו-רחוב יום שישי על “טיפול נאות כמו גם לטיפול חיות.”

הדיבורים, שכללו טכניקות כלב המחמד (לא נורמלי חסד-אל-חיות הרצאה ציבורית, זו) היה על פי הזמנה של ארגון הורים-מורים, שגם הוא “ביקש” שמדברות גודווין במוסדות אחרים, כמו גם “בבתי היתומים .” התמונות למטה, מתוך החוברת 1928, מצביעים על מה הן העוברים והשבים, כמו גם את הקהל במשך במסור הדיבורים האלה.

אחד הכלבים, “בחירתה של אדונו,” כותבת על פוסט 13 בינואר 1918 בלוס אנג’לס טיימס תחת הכותרת “כלב מסייע להציע בולי חיסכון בעלויות המלחמה.” הכלב, ששם היה באמת ספייק, המשמש שלט. גודווין עשה לפחות כמה החיים שלו מן “כלב שיווק אלוף העולם,” אולם היה תורם שירותיו למאמץ מכירות בולי מלחמה.

“הגאווה של האומה”, כמו גם “בחירתה של אדונו” היו גם בוסטון טרייר או צלב קשור. בשנת 1917, גודווין החל לפרסם מודעות תקופתיות עבור שירותי הרבעה מן טרייר גזעי בוסטון עם כתוב 1668 W. רחוב וושינגטון, קהילת מגורים חדשה למדי -1910 (כיום קהילה לטינו עניים, בעיקר במרכז לוס אנג’לס). מ מלונה זה, גודווין כמובן גם עשה doctoring כלב המחמד, כמו גם הוא קיבל את ידו וסטר על זה. בשנת 1919, החברה של וטרינרים של דרום קליפורניה הגיש בעיה נגד גודווין עבור “עיסוק ברפואה וטרינרית ללא רישיון,” וכן הוא נקנס ב 60 $, לאחר שהודה ( “עיסוק וטרינרית,” לוס אנג’לס הראלד 9 באפריל 1919, עמ ‘. 17).

עיכוב רגעי זה לא מנע ריצ’רד גודווין מלקבוע כמו גם פרסום העסק שלו. בחודש דצמבר 1919, הוא תרם “Puppy 1000 $,” שנראה כמו עוד טרייר בוסטון מטושטש על תצלום העיתון באינטרנט, כדי מכרז ארגון סעד הרשויות. פרסומת של מועדון הרכב של מדריך נהיגה של דרום קליפורניה ספרדית קליפורניה וכן בהלה לזהב משתמשת תחושה של הטווח “Kennels תברואתי של ריצ’רד גודווין”, כמו גם את השאיפות של הבעלים שלהם: “כלבים מאולפים, עלה כמו גם מטופלים. ” “שלוש מקצועי וטרינרים נוכחים.” “מוסד מתקדם לכלבים.” הקונספט של “סניטרי מלונה” היה חיוני לבעלי כלב מושכלים בזמן הזה: שאין עדיין טיפול כלבלבת, למשל, כמו גם ספרי המלצות הגיל הם אוניברסליים להמליץ על סדר וניקיון ככל במיוחד חיוני מוצלח גידול של גורים.

פיזור של מודעות-הלוח לעקוב במלונות תברואתי של ריצ’רד גודווין עם אמצע 1920, אולם כול אלה מזכירים את שורת סעדים מקודמות ספר קצת כמו גם הייתי לא מסוגל לגלות שום דבר הרבה יותר על אותה התקופה. דברים מתחילים שינוי ב 1927, אולם, כאשר עדיין אחד פרסומת קטנה יותר טיימס L.A. קורא למבקרים לשלוח עבור “ספר כלב המחמד של ריצ’רד גודווין.” וכן זה הוא כאשר הדברים מתחילים להיות מעניינים במיוחד, כמו של הטקסט בספר כמו גם איורים להציע.

אני מציע לחלק II של הסיפור של ריצ’רד גודווין כפוסט בבלוג הבא שלי.

שתף זאת:
טוויטר
פייסבוק
יותר

LinkedIn.
טאמבלר

ככה:
כמו טוען …

קָשׁוּר

ריצ’רד גודווין, מומחה לכלבים לחיות מחמד, חלק Iifebruary 23, 2017in “ייעוץ ספרות על חיות מחמד”
ריצ’רד גודווין, מומחה כלב המחמד, חלק III: גב ‘גודווין כמו גם קידום השירות 1920 ל A.March 6, 2017In “ספרות ייעוץ על חיות מחמד”
בית החולים הווטרינרי של ניו יורק, 1900: פרוע קטן-בעלי חיים קטן 7, 2015in “חתולים”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Post

רישומי מתעללים בבעלי חיים, מדוע לא הבנתי לגבי אלה?רישומי מתעללים בבעלי חיים, מדוע לא הבנתי לגבי אלה?

הוסף שיתוף כפתורי שיתוף ל- facebookfacebookfacebookshare ל- twittertwittertwittershare ל- pinterestpinterestpinterestshare to moreaddthismore13 חבר מועצת המועצה של ניו יורק, פיטר וולון ג’וניור, מנסה להעביר הוצאה שתעשה את התפוח הענק לתחום השיפוט

ביקורת מוצרים ונתינה: צעצועי חתולים ידידותיים לסביבה מסטודיו מודרני -קאטביקורת מוצרים ונתינה: צעצועי חתולים ידידותיים לסביבה מסטודיו מודרני -קאט

אלגרה ורובי מתייחסים ברצינות רבה לאחריות סקירת המוצר שלהם, אך לעולם לא הרבה יותר מאשר כאשר היא נוגעת להערכת צעצועים. כשהקופסה הגדולה מסטודיו מודרניקט הגיעה בשבוע שעבר, הם היו מוכנים