האם הפיטבול הוא זן כלבי חיות מחמד?

“פיטבול” אינו זן כלב בפועל.

בדרך כלל המילה “פיטבול” מתייחסת לטרייר פיטבול האמריקני או לטרייר האמריקני סטפורדשייר. עם זאת, הרבה גזעים או גזעים מעורבים מכונים בשם “בור” בצורה לא נכונה. המונח סוטט יחד כל דבר שדומה או קשור לטרייר פיטבול האמריקני. זה יהיה כמו לקרוא למעבדה של רטריבר מוזהב.

חלק מהגזעים הנקראים בדרך כלל פיטבולים כוללים את פיטבול טרייר האמריקני, The Staffordshire Terrier האמריקני, הבולדוג האמריקאי, The Staffordshire Bull Terrier ואפילו מתאגרפים ומסטיפים. המון גזעים מעורבים נקראים גם לא מדויקים פיטבולים.

הבעיה היא שכל אדם יכול לזהות כלב חיות מחמד כפיטבול מבלי שנחקר מכיוון שהמונח הפך כללי מדי.

שוטר עשוי לזהות תערובת בולדוג של 25 פאונד כפיטבול. וכתב עשוי לזהות תמהיל מסטיף של 125 פאונד כפיטבול למרות שטרייר פיטבול אמריקאים הם בדרך כלל בסביבות 40-60 פאונד, על פי מועדון המלונה המאוחדת. ה- UKC הוא מרשם כלבי חיות מחמד ביצועים עם 300 גזעים מכל 50 המדינות ו -25 המדינות.

העובדה כי אכיפת החוק ונציגי התקשורת יכולים להתחמק משימוש במונחים כלליים כאלה לתיאור כלבים מוסיפה סטריאוטיפים שליליים לטרייר פיטבול האמריקני ולגזעים קשורים.

כותרות ודיווחי משטרה עם ביטויים כמו “פיטבול פיגוע בן 7” מרמזים על טרייר פיטבול אמריקאי אשם, למרות שכלב המחמד יכול היה להיות שלושה רבעים מעבדה שחורה כמו המוט שלי. לברנט טולנר מהבלוג של KC Pet Dog היה פוסט טוב על האופן בו התקשורת לא מצליחה לזהות במדויק גזעי כלבי חיות מחמד.

האם סטפורדשייר טרייר האמריקני והטרייר האמריקאי פיטבול זהים?

כן, הם אותו כלב. השתמשתי בשמות זה בזה בבלוג שלי בשנה האחרונה. ההבדל הוא במי שמכיר באיזה שם.

טרייר פיטבול האמריקני הוכר לראשונה על ידי ה- UKC בשנת 1898. טרייר סטפורדשייר האמריקני הוכר על ידי ה- AKC בשנת 1936. מלבד שמם, הם אותו כלב.

“Terrier האמריקאי של ה- UKC הוא אותו זן כמו The Staffordshire Terrier האמריקני של AKC. הם פשוט נקראים דברים שונים, “אמר דרו פורסיית ‘, שעובד עם מחלקת אירועי כלבי המחמד של UKC.

שני המועדונים זיהו זן קטן יותר בשם Staffordshire Bull Terrier, זן שמכונה גם פיטבול. כאשר אנשים טוענים כי טרייר סטפורדשייר וטרייר פיטבול הם גזעים נפרדים, הם בדרך כלל מתייחסים לטרייר השור של סטפורדשייר מבלי לדעת זאת.

אילו גזעים יכולים להיקרא פיטבולים?

יש קו דק בין מה שניתן במדויק ובלתי מדויק להיקרא פיטבול. זה תלוי מי אתה שואל.

כשאני אומר את פיטבול בבלוג שלי, אני מתכוון לטרייר פיטבול האמריקני או ל”אמריקשייר טרייר “האמריקני. המון אנשים רואים גם סטפורדשייר בול טרייר ובולדוגים אמריקאים הם פיטבולים.

The Staffordshire bull terrier is related to the American Staffordshire terrier. The main difference between the two breeds is size. טרייר שור סטפורדשייר קטן יותר, נע בין 24 ל 38 פאונד, על פי ה- AKC. טרייר סטפורדשייר האמריקני הוא כגובה כשלושה סנטימטרים וכבד יותר.

הבולדוג האמריקני רשום ב- UKC. The club describes the American bulldog’s size to be from 60 to 125 pounds. chance from the Disney motion picture “Homeward Bound” was an American bulldog. The breed is much taller than the English bulldog.

Beyond the above breeds, it’s a pretty far stretch to call anything else a pitbull. but people are ignorant and will call anything with a “bulldog face” a pitbull. Breeds like boxers, English bulldogs, French bulldogs, English mastiffs and bull terriers are not pitbulls.

The photos are of the two American pit bull terriers we have fostered, Vixen (top) and Ginger.

Also, check out my articles on how to get pitbulls adopted and why shelters are spreading pitbull myths.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Post