מדוע כלבים אוהבים את הבטן משפשפת?

מדוע כלבים אוהבים שפשוף בטן?

עודכן לאחרונה ב- 13 בדצמבר 2021 על ידי דליפות גורים 18 הערות

איקס

חיות מחמד

0 שניות של 34 שניות

לחיות
00:00
00:34
00:34

האם הכלב שלך אוהב בטן משפשף? רוב הכלבים כן, כמו גם חלק מהקרצוף של הבטן כל כך עד שהם באמת ידרשו אותם.

אז למה בכל זאת כלבים אוהבים קרצוף בטן? כלבים כמו קרצוף בטן רק מכיוון שהם מרגישים טוב. זה גם מגדיר תגובה ספציפית במוחם המגיבה לגירוי של זקיקי השיער. אנשי מקצוע מאמינים כי כלבים כמו ליטוף, כמו גם קרצוף בטן בפרט, מכיוון שליטוף השיער קשור לטיפוח חברתי.

כאשר הכלב שלך מתהפך על הגב כמו גם מציע לך את בטן, זה אינדיקציה לכך שהכלב שלך סומך עליך, ולא רק אינדיקציה להגשה. קרצוף בטן מרגישים נהדר כמו שלא אכפת להם להראות לכם את הפגיעות הזו לשפשוף בטן מיושן ונחמד. האמת שההרגלים כנועים לא אומרת שהכלב נהנה מהליטוף מכל סוג של פחות. נראה כמו סחר די הוגן נכון?

כלב יכול לחשוף יותר עם זנבו תוך שניות ממה שבעליו יכול לחשוף עם לשונו בשעות. – סופר לא ידוע

הסיבה המדעית לכך שכלבים כמו בטן משפשפת

אמנם נראה כי לא נראה שיש משהו מדעי בשפשוף בטן, היו עדויות התומכות מדוע הכלבים שלנו כל כך אוהבים אותם. לכלבים כמו גם ליונקים אחרים יש נוירון מוחי ספציפי המגיב לגירוי של זקיקי שיער. תגובה זו מסייעת מסבירה מדוע הכלבים שלנו אוהבים להיות כל כך חיית מחמד.

התגובה מושגת עם ליטוף השיער, כך שהיא יכולה לגרום לקרצוף בטן לספק באופן ייחודי לכלבך. מדוע יונקים קבעו תגובה מיוחדת זו אינה ברורה, אם כי עדויות מצביעות על כך שליטוף שיער הניע היגיינה גדולה עם טיפוח חברתי.

אם הכלב שלך לא אוהב קרצוף בטן לא מכריח את זה

בעוד שרוב הכלבים נוטים ליהנות מבטן נחמדה לשפשף, אסור להכריח אותה. אם אתה מכריח כלב על גבו, סביר להניח שתביא להתנהגויות חרדות אחרות. יש המון שיטות לזכות באמון של כלבים, כמו גם על ידי אילוץ כלב לעשות משהו שלא נוח להם שאתה הולך לאבד אמון בתהליך.

אם אינך בטוח לגבי רמת הנוחות של הכלבים שלך בודק כדי לראות בדיוק כמה הוא נראה מתוח. כלב רגוע ייראה רופף כמו גם תקליטונים. אם הכלב שלך מראה כל סוג של אינדיקציות לכך שלא נוח כמו לתפוס את הזנב שלו בין רגליו או לנקות את עצירת גופו כמו גם להתרחק.

אם הכלב שלך מתרחק או שנראה שהוא נרגע כשאתה מפסיק זה איתות נהדר שהוא לא נוח עם שפשוף הבטן. אם הוא רוצה יותר הוא יודיע לך; לכלבים יש שיטה מצוינת לשאול אותנו מה הם רוצים.

מדוע כלבים בועטים ברגליהם כשמגיעים לשפשף בטן?

מה עם כל הרגל הבועטת הזו? מבצעים נהדרים מאיתנו מתייחסים לזה כ’מקום הדגדוג ‘, המיקום המיוחד שאתה מגרד על בטן הכלבים שלך כדי לגרום לרגליו להתעוות כמו גם לבעוט. זה בכלל לא מדגדג, זו תגובה לא רצונית.

זה נקרא רפלקס השריטות כמו גם זה כמו שהמבחן הרפלקס מבצע רופא על הברך שלך; הוא מנוצל על כלבים לבדיקת בעיות עמוד שדרה או עצב. זה מפעיל עצבים מתחת לעורו הקשורים לחוט השדרה. זה מעביר לו הודעה לבעוט ברגליו כדי להיפטר מהגירוי. ממש כמו כאשר עורם מתעוות כאשר באג נוחת על הגב.

רפלקס השריטות שהוקם בכלבים כדי לסייע בהגנה עליהם מפני גירויים בגופם. אוספים של מסלולי עצבים מקשרים לחוט השדרה של הכלבים שלך – כאשר הם מופעלים הם שולחים את ההודעה למוח לבעוט. זו תגובה אוטומטית שמסייעת להרחיק את הכלב שלך מסיכון – חוט השדרה אומר לרגל לבעוט לפני שהמוח המודע יקבל את ההחלטה. זה עניין של שימור עצמי.

אז כשפידו מתחיל לבעוט ברגלו כשאתה מגרד את בטנו תבין למה – זו תגובה לא רצונית .. זה לא לקבוע שכלבים מתעצבנים על ידי שפשוף בטן, זה פשוט שבעיטי הרגל הבלתי רצונית שלהם לא אינדיקציה לכך שהם מדגמים.

כלבים מנערים או בועטים ברגליים כשאתה מגרד אותם מאז שמשהו מובן כרפלקס השריטה. זו תגובה בלתי רצונית לחלוטין, שמסבירה מדוע הכלב שלך עשוי להיראות תמה כמוך כשזה מתחיל לקרות. כשאתה מגרד או מדגדג את בטנו של הכלב שלך, זה מרגיז אותו, באותה מידה בדיוק אותה הרוח או באג. זה מפעיל עצבים מתחת לעורו הקשורים לחוט השדרה שלו, כמו גם מעביר מסר לשרירי הרגליים שלו כדי להתחיל בניסיון להיפטר מהגירוי. כמובן, אתה זה שמספק גם את “הגירוד” וגם “לשרוט” אותו, כך שזה מעשה חסר טעם לחלוטין. – כוכב החיות

לשפשף או לא לשפשף, זו השאלה

לא כל הכלבים כמו לקבל שפשוף בטן. אם הכלב שלך לא מתגלגל כמו גם מציע את בטנו בכוחות עצמו, האפשרויות הן שהוא פשוט לא בשפשוף בטן. בדיוק כמו שאנשים כל הכלבים שונים, כמו גם אין רקשnull

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Post

וטרינר מעריך: אוכל לחיות מחמד הטוב ביותר לירידה במשקלוטרינר מעריך: אוכל לחיות מחמד הטוב ביותר לירידה במשקל

הוסף את השיתוף של כפתורי כפתורים ל- Facebookfacebookfacebookshare ל- twittertwittertwittershare ל- pinterestpinterestpinterestshare to moreadthismore כמו אצל אנשים, עליית משקל לא רצוי כמו גם השמנת יתר היא מגיפת טיפולית בריאותית ובריאות