כיצד לשמור על שיני החתול בריא

מחלות שיניים היא סוגיית הבריאות והבריאות המאובחנת ביותר עבור חתולים. על פי נתוני אגודת השיניים הווטרינרית האמריקאית, 70 אחוז מהחתולים מדהימים מראים אינדיקציות למחלות דרך הפה עד גיל 3.

מהי מחלת שיניים?

שיניים רגילות חייבות להיות לבנות או סתם צהובות. חניכיים חייבים להיות ורודים בהירים כמו גם חלקים (למעט בגזעים עם חניכיים פיגמנטיות). מחלה דרך הפה מתחילה בפיתוח של לוח כמו גם בטרטר בפה של החתול שלך. ללא טיפול מונע כמו גם טיפול טיפולי, פלאק כמו גם הצטברות טרטר מובילים למחלות חניכיים, המתבטאת באדום ו/או מודלקים כמו גם חניכיים רכות, נשימה לקויה, כמו גם דימום. כאשר החניכיים נפוחים, הם יכולים להיות מייסרים – מדיניות אצבע נהדרת היא שאם נראה שזה עשוי להיות כואב, סביר להניח שזה. חתולים הם אדונים בהסתרת כאב – כאשר יש ספק, מניחים שהחתול שלך חווה לפחות אי נוחות מסוימת.

הדלקת כמו גם זיהום הקשור למחלה חניכיים עלולים לגרום נזק לאיברים אחרים כמו הלב, הכליה כמו גם הכבד, כמו גם לגרום לבעיות בריאותיות ובריאות קשות אחרות. גם מחלות שיניים יכולות להיות סימן להפרעות במערכת החיסון.

צחצוח שיני החתול שלך הוא השיטה היעילה ביותר להפסקת מחלת שיניים

ולפני שאתה קובע “החתול שלי לעולם לא היה מרשה לי לנקות את שיניה”, תאמין שוב. באופן אידיאלי, אתה משמש את החתול שלך לנקות את שיניה כשהיא חתלתול, אולם עם מעט סבלנות כמו גם התמדה, אפילו חתולים מבוגרים יקבלו את שיניהם. התחלתי את אלגרה כמו גם את רובי בתוכנית צחצוח שגרתית בגילאי 2 כמו גם 1, כמו גם זה בסופו המברשת.

השתמש רק במשחות שיניים שהופקו חתולים. אנו משתמשים ב- C.E.T. משחת שיניים בטעם עופות כמו גם מברשת שיניים לילדים. התחלתי להשתמש במברשת שיניים חתולים המיוצרים, אולם גיליתי שהנקייה לילדים עובדת הרבה יותר טוב עבורנו.

פינוקים שיניים

הפינוקים השיניים היחידים שאני מציע הם C.E.T. לעיסה של היגיינת הפה אנזימטית לחתולים. הם זמינים בעופות כמו גם טעמי דגים. האנזימים בפינוקים אלה נועדו למזער את פיתוח הטרטר כמו גם לוחית. הרכיבים אינם הגדולים ביותר, אולם הם גם לא נוראיים.

אוכל יבש כמו גם פינוקים שיניים פריכים אינם מנקים שיניים או מפסיקים מחלות שיניים

המיתוס שהאוכל היבש שומר על ניקיון השיניים של החתולים שלך הוא פשוט שלא ימות. אם זה היה נכון, רופאי שיניים היו אומרים לנו ללעוס בייגלה קשה! הרבה חתולים לא לועסים את הקיבר שלהם מספיק זמן לכל סוג של פעולת הגירוד שהיא התיאוריה שמאחורי המיתוס הזה לבעוט פנימה. באיזה קצת הם לועסים מתנפצים לחתיכות קטנות. יש יצרני מזון לחיות מחמד מציעים “תזונה שיניים” המורכבת מקיבר גדול יותר מגודל טיפוסי כדי להניע לעיסה, אולם בשנותיי בפרקטיקות וטרינריות, ראיתי המון חתולים בולעים אפילו את אותם חתיכות בגודל גדול יותר. בנוסף, מזון יבש משאיר שאריות פחמימות בפה של החתול שבאמת מעודד צמיחת אבנית כמו גם לוח.

עצמות בשרניות גולמיות יכולות לסייע בחיסול לוחית

בניגוד ללעיסה על קיבבל יבש, לעיסה על עצמות גולמיות ובשריות יכולות לסייע בחיסול לוחית. לעולם אל תספקו עצמות מבושלות לחתול שלכם, הן שבירות כמו גם יכולות לפצל כמו גם לאכסניה במעי החתול שלכם. צוואר עופות גולמי הם בחירה בגודל נהדר עבור חתולים. עם זאת, אני אהיה כנה, ניסיתי את זה כאשר עם אלגרה כמו גם רובי, כמו גם גיליתי שלמרות שאני מאכיל גולמי, העצמות חרגו מרמת הנוחות שלי. הנשים התעניינו, עם זאת לא אכפת לי שהן יגררו את העצמות השומניות ברחבי הבית. אלגרה הקימה שלשול מהבשר העשיר והשומני שהיה קשור לצוואר. אז למרות שזו אולי אפשרות מצוינת עבור המון הורים חתולים, זה פשוט לא בשבילי.

שטיפות דרך הפה כמו גם תוספי מים

שטיפות אוראליות או ג’לים לא ינהלו את לוחם בעצמם, כמו גם אינם תחליף לצחצוח. אלא אם כן אתה מסוגל ליישם את האפשרות ישירות על חניכיים של החתול, הריכוז לא יהיה מספיק גבוה כדי להיות יעיל. כמו גם אם אתה מסוגל למרוח שטיפה או ג’ל בתוך הפה של החתול שלך, מדוע לא לנקות את השיניים שלהם במקום?

פורמולה של פיתוח בריאות ובריאות EFAC חניכיים

EFAC הוא מוצר שהדהים אותי ביעילותו. כובעי ג’ל אלה מורכבים מתערובת קניינית של קומפלקס חומצות שומן מוערכות, אשר הוכח כי יש השפעה חיובית על בריאות החניכיים. אין הרבה מאוד מחקרים משכנעים, אולם לאחר שהשתמשתי בזה עבור אלגרה במשך כמה שבועות, אני רואה שיפור בתחום הנושא בחניכיים שלה, אז אני הולך להמשיך להשתמש בזה. הם פשוטים לשימוש: פשוט פתחו את כמוסת הסופגל, לכודים את התוכן על האצבע, כמו גם להחיל אותם על החניכיים של החתול שלכם. החיסרון היחיד: ריח הקפסולות הללו הוא אטרוציו לחלוטיןnullnullnull

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Post