גיל אינו מחלה

חתולים חיים חיים ארוכים ובריאים יותר, בזכות טיפול וטרינרי משופר, תזונה טובה יותר והעובדה שהרבה חתולי חיות מחמד הם חתולים מקורה. חתול נחשב בדרך כלל לבכיר בין גיל 11 עד 14, חתולים מבוגרים מכפי שנחשבים גריאטריים. בדרך כלל חתולים בכירים דורשים הרבה יותר טיפול מאשר חתולים צעירים יותר, וכשבעיות מתרחשות, הם בדרך כלל יכולים להיות הרבה יותר חמורים או הרבה יותר קשה להתמודד איתם.

עם זאת, הגיל אסור להיות סיבה לא לטפל במחלה. ד”ר קריסטופר צ’נדרו, וטרינר העוסק במתקן הבריאות הווטרינרי באורלינס באוטווה, קנדה, שומע לעתים קרובות את המילים “הוא זקן מדי” מלקוחות בעת עוברים על תוכניות טיפול. ד”ר קריס מאמין שלעתים קרובות זה עשוי להיות תירוץ לא לטפל בחתול כשהוא חולה, או לשוליים איזה פוטנציאל לבריאות נותר להם. לפני זמן לא רב, ד”ר קריס התמודד עם הנושא הזה כאשר החתול זאק בן ה -19 שלו איבד את השליטה על Hindlegs שלו (הידוע גם בשם אטקסיה.)

אני מאמין שאין תשובה אידיאלית אחת כאשר היא נוגעת לקבל החלטות טיפול עבור חתול. אז המון היבטים נכנסים לתמונה: הטמפרמנט של החתול, רמת הנוחות של האפוטרופוס באספקת כל טיפול במעקב שעשוי להידרש בבית ואפילו כספים. כל מה ש- Cat Guardian יכול לעשות הוא לאסוף את כל המידע הקשור למצבו של החתול ואז לקחת בחשבון את כל הדברים האלה. לפעמים, ההחלטה הסופית מסתכמת בהקשבה למה שהמעי שלך, או ליבך, אומרת לך. כי בסופו של דבר אתה זה שמכיר את החתול שלך טוב יותר מכל הווטרינרים בעולם.

ד”ר קריס עשה סרטון נוגע ללב על תהליך ההחלטה שהוא ומשפחתו עברו כאשר התמודד עם מחלתו של זאק.

זאק הלך לעולמו באפריל 2016. ד”ר קריס יצר סרטון יפה לחגוג את חיי החתול האהוב שלו.

האם היית צריך לקבל החלטות טיפול קשות עבור חתול מבוגר? מה עזר לך לקבל את ההחלטה שלך?

אתה יכול למצוא מידע רב יותר על ד”ר קריס באתר שלו ,.

אינגריד קינג

אולי תאהב:
הקשר בין מחלת שיניים למחלות כליות בחתולים

חתולים מזדקנים: מה נורמלי, מהי מחלה?

בדיקת דם סביר יכולה לגלות מחלות לב מוקדם

«סמן ביולוגי חדש יכול לספק התראה מוקדמת של מחלת כליות
Sushi Float: אביזרי חתול בעבודת יד לבנות קסומות-היכנסו לנצח! »

21 הערות על הגיל אינן מחלה

דבי אומרת:

8 בינואר 2018 בשעה 20:40

אתה מזכיר באמצעות Buprenex לכאב שבחירה. עם זאת, ורה הישנה שלי בת 16 שנה קיבלה את זה, נראה שהיא לא תוכל לנוח במשך 4 שעות n טונות מים שנשתה נרדם ליד קערת המים. אני מכיר את כל החתולים לא אותו דבר ולכן הייתי משוטט אם היא בטח אי פעם את הכאב הזה שוב?

תשובה

אינגריד אומרת:

9 בינואר 2018 בשעה 06:23

חלק מהחתולים יכולים להגיב עם היפראקטיביות לאופיואידים כמו Buprenex, דבי. הייתי עובר על תרופות אלטרנטיביות עם הווטרינר שלך.

תשובה

סוזן אומרת:

16 בינואר 2017 בשעה 19:31

יש לי פגישה לטופז, שיהיה בן 16 בפברואר, ביום חמישי 1-19 לנקות את שיניה.

בשנת 2014 הייתה לה טיפול I-131 ואמרו לי אחר כך שהיא חלה במחלת כליות.

החלפתי את הווטרינרים והווטרינר הנוכחי שלי לא מאמין שיש לה מחלת כליות על סמך בדיקת תוצאות הבדיקה האחרונות שלה. עשינו שתן (1.019 כוח משיכה מסוים) ועבודת הדם (האשלגן שלה, הלימפוציטים וספירת הדם האדום שלה היו מעט נמוכים והלחמניה שלה הייתה מעט גבוהה. הקריאטינין שלה היה 1.9 כל דבר אחר היה תקין כולל ה- T4 שלה) ב- 23 בדצמבר.

אני נותן לה כמוסות קלינדמיצין פעם ביום, היום, מחר ורביעי ובשבעה ימים לאחר ניתוח השיניים ביום חמישי. היא תקבל פניצילין ביום של. אני חרדתי חולה מזה אבל יחד עם זאת אני לא רוצה שהיא סובלת כי השיניים שלה רעות. היא לא ניקתה אותם בהתחשב בכך שהיא בת שמונה.

שמנו אותה על קלבלמוקס לאחר עבודת הדם כהכנה לביצוע השיניים שלה, אך התיאבון שלה ירד משמעותית והפסקתי אחרי שבע מנות.

אני מקווה שאני מקבל את ההחלטה האידיאלית. היא אוכלת רק אוכל משומר והתיאבון שלה נהדר.

תשובה

אינגריד אומרת:

17 בינואר 2017 בשעה 6:10 בבוקר

אי אפשר שלא לדאוג כאשר חתול צריך לעבור הרדמה, אך הרדמה יכולה להיות מותאמת בבטחה לצרכים של חתולים בכירים. פוסט זה של וטרינר חתולי מתאר את הדברים שאתה חייב לשאול את הווטרינר שלך לפני כל הליך שיניים, אני מקווה שזה יעזור: כל הכי טוב שלי לך ולטופז, סוזן.

תשובה

דבי אומרת:

8 בינואר 2018 בשעה 20:27

אותו דבר עם הקיטי שלי בן 16 שנה. היא לא סובלת מכאבים בשיניים שלה, היא תיתן לי לצחצח אותם לעתים קרובות בזמן שהיא רק רוצה לאכול את משחת החתול. עם זאת, יש לה זוג רעים אבל מפחדים אותה מכדי שתוכל לעבור עם גיל. אמא מגנה מדי.

תשובה

קרי אומר:

9 בינואר 2018 בשעה 1:07 בבוקר

אני מסכים, אבל אם הרדמה חריפה וודא שהווטרינר ג’יפים גם הם על נוזלים. זה מקל הרבה יותר על החתול לשחזר אnullnull

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Post