האם שתן כלבים הורס את הדשא שלך?

הוסף שיתוף כפתורי שיתוף ל- facebookfacebookfacebookshare ל- twittertwittertwittershare ל- pinterestpinterestpinterestshare to moreaddthismore12

עכשיו כשסוף סוף זה אביב, אנשים רבים מצפים ליהנות ממזג האוויר החם יותר והדשא הירוק מתחת לרגליים. כלומר, אלא אם כן כלבך הרס את הדשא שלך היה יפהפה עם כתמים צהובים וחומים מכוערים. האם תהית אי פעם בדיוק מדוע השתן של הכלב שלך פוגע בדשא שלך, ומה אתה יכול לעשות בקשר לזה?

החלבון במזון של הכלב שלך נשבר ומופרש בשתן של הכלב שלך בצורה של חנקן. זה החנקן בשתן של הכלב שלך שהופך את הדשא שלך צהוב או חום. חנקן הוא למעשה מרכיב בדשנים ולכן בעוד שכמות קטנה טובה לדשא שלך, עודף את החנקן “שורף” את הדשא שלך. יתכן ששמעת את המיתוס שהשתן מכלבים נשיים נוטה הרבה יותר לגרום לכוויות דשא מאשר בשתן מכלבים גברים; המציאות היא שנקבות מתכווצות להשתין במקום אחד המרכז את השתן באזור אחד ואילו כלב זכר ירים את רגלו ויפיץ את השתן על משטחים זקופים ובאזורים מרובים. כל דבר שמרכז הרבה יותר חנקן במקום אחד יגדיל את הסיכויים לשריפת הדשא שלך. אם כבר יישמת דשן עשיר בחנקן על הדשא שלך, החנקן הנוסף מהשתן של הכלב שלך יהיה הרבה יותר סביר שיביא לכוויות לדשא שלך.

אתה יכול לנסות להקטין כתמים צהובים וחומים על הדשא שלך על ידי שימוש בצינור גינה כדי להשקות את השתן על הדשא שלך לאחר שתןור הכלב שלך, או שתוכל לנסות להכשיר את הכלב שלך להשתין במקום אחד המיועד לחצר שלך. אם אינך רוצה לעקוב אחר הכלב שלך עם צינור כדי להגן על הדשא שלך, שיטה פשוטה יותר היא לתת לכלב שלך תוסף מיוחד שנוסח לשמירה על הדשא שלך.

ניתן להשיג כעת ב- PetMeds, ביסקוויטים של Naturvet GrassSaver עם חמוציות הוא ביסקוויט בטעם חמאת בוטנים טעים המכיל שילוב סינרגיסטי של ויטמינים B-complex וחומצות אמינו. כל שעליך לעשות הוא להאכיל את הכמות המומלצת של הביסקוויטים (בהתבסס על משקל הכלב שלך) על בסיס יומיומי ורואים את הכתמים הצהובים על הדשא שלך משתפרים.

מוצרים חדשים

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Post