3 שיטות קלות כדי להרחיק את הכלב שלך מפח האשפה

3 שיטות קלות כדי להרחיק את הכלב שלך מפח האשפה

עודכן לאחרונה ב- 23 בספטמבר 2019 על ידי דליפות גורים 15 תגובות

איקס

חיות מחמד

0 שניות של 34 שניות

לחיות
00:00
00:34
00:34

האם הכלב שלך נכנס לפח? הבית כדי לגלות את האשפה שלך סביב הבית שלך מעצבן את המעט ביותר, אבל זה גם מהווה דאגה לבריאות ובריאות פוטנציאלית לחשוב על כל הדברים המסוכנים שכלבך יכול להיכנס אליהם. החדשות הנהדרות הן שיש כמה שיטות קלות שתוכלו לשמור על הכלב שלכם מהאשפה. להלן 3 שיטות להרחיק את הכלב שלך מהאשפה.

מדוע אתה דרישה להרחיק את הכלב שלך מהאשפה

אחת השיטות הנפוצות ביותר שבעלי החיים שלנו חולים היא לאכול משהו שהם לא צפויים אליו, ופעמים רבות זה נובע ממשהו בבית שלנו – האשפה יכולה.

יש הרבה דברים בפחיות האשפה שלנו שיכולות לחלות בבעלי החיים שלנו. מזונות הרעילים לבעלי חיים (שוקולד, ענבים, קפה, ממתקים עם קסיליטול), תרופות, סכנות חנק, זכוכית, ציוד ניקוי. האשפה שלנו כוללת כל מיני דברים שמזיקים לחיות המחמד שלנו.

אם יש לך כלב אני בטוח שאתה מודע לכך שהם לא תמיד מקבלים החלטות חכמות כשזה מגיע מה שהם מכניסים לפה שלהם. לעתים קרובות הם מובלים על ידי אפם, והאשפה היא אוצר של ריחות מרתקים. ולצערנו יש הרבה דברים שבהם יכולים לגרום להם לחלות.

אם הכלב שלך נכנס לאשפה יש לך כמה אפשרויות – אתה יכול להעביר אותו, אתה יכול להתאים אותו, או שתוכל לקנות אחד חדש. הנה בדיוק איך להרחיק את הכלב שלך מהאשפה.

שמור על פח האשפה שלך מהישג ידם מהכלב שלך

האם הכלב שלך נכנס לפח כשאתה נעלם? השיטה הטובה ביותר להבטיח שהכלב שלך לא יכול להיכנס לפח היא על ידי שמירה על זה מהישג ידם. אם הכלב שלך אוהב להיכנס לאשפה להפוך את זה לתרגול להעביר אותו מהישג ידם בכל פעם שאתה יוצא.

לא בטוח לאן לשים את האשפה יכול כדי שזה יגיע מהכלבים שלך? כשתעזוב אתה יכול לשים את פח האשפה שלך:

בארון

במוסך

על הדלפק

באמבטיה

מתחת לכיור אזור המטבח

אתה מבין את הכלב שלך הטוב ביותר ולמה הם יכולים לקבל גישה כאשר הם נקבעים. אם הם מסוגלים להוריד דברים מהדלפק הכניסו את האשפה בארון, אם יש להם גישה לשירותים הכניסו את האשפה למוסך.

קנה אשפה האם הכלב שלך לא יכול להיכנס

כשרוצים לקנות אשפה ללא סיכון לחיות מחמד יכולה לחפש כזה שהכלב שלך לא יכול להיכנס אליו. עבור כלבים שבאמת אוהבים להיכנס לפח, תרצו שאחד שהוא גם כבד כדי להפיל אותו, כמו גם גבוה להיכנס אליו, ושיש לו מכסה שנשאר נעול.

יש כלבים די ערמומיים כאשר זה נוגע להיכנס לאשפה, ואם זה נראה כמו הכלב שלך תרצה לשקול לקבל פחית שנפתחת עם דוושה.

הייתה לנו אותה פחית אנושית קלה בדיוק עם מנעול דוושה ומכסה במשך כמה שנים והכלב שלי לא הצליח להיכנס לזה. היא הפילה את זה כמה פעמים, אבל המכסה נשאר נעול. אבל הקטע הזה שיש לנו בשירותים? ובכן זה סיפור אחר, והסיבה שאנחנו תמיד סותבים את הדלת הזו.

שמור על פח האשפה שלך עם מנעולי אבטחה

השיטה הפשוטה ביותר למנוע מהכלב שלך להיכנס לפח ללא מאמץ רב היא פשוט לשים עליו מנעול אבטחה. שיטה קלה אחת להתאמה אישית של האשפה שלך כדי להפוך אותה ללא סיכון לכלב היא באמצעות מנעולי אבטחת ילדים. עכשיו אם הכלב שלך הוא כמו שלי ומלא ערמומי, אולי תרצה להשתמש בשני מנעולים, אחד מכל צד, כדי להבטיח שהם לא יכולים פשוט להציע את זה ולהיכנס אליו.

מנעולי אבטחת ילדים משתמשים בדבק כדי לנעול על פני משטח ויש להם מערכת תפס קלה שתלחץ לשחרור. אז אל תדאגו אם אתם אוהבים אותי ותקבעו בעיות בפתיחת בקבוקים נטולי סיכון לילדים, אלה הרבה יותר פשוטים לשימוש.

אתה יכול לקנות מנעולי אבטחת ילדים באופן מקוון, בחנויות שיפור בית רבות (Lowes & House Depot) או חנויות רשת כמו Target & Walmart בקטע הצעירים.

מנעולי הוכחה לתינוקות מוצבים במיקום עם דבק ומשתמש במערכת שחרור תפס יחידה. זה על ידי בית מוגן.

אם אינך רוצה לקנות מנעולים אתה יכול להכין משלך אם אתה קצת ערמומי. עבור זבל מתכת אתה יכול להשתמש בטכניקה זו כדי להוסיף תפס בעצמך:

פרסום זה כולל קישורי שותפים, אם תבצע רכישה אני ארוויח מעט עמלה.

קריאה מומלצת:

איך להיפטר מפרעושים לתמיד

האם שמן זית יכול לסייע לכלבים שלך עור יבש?

איך לעשות כיף אימוני כלבים

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Post

[מוצר חדש] בדיוק איך להוציא את היללה מהילחם[מוצר חדש] בדיוק איך להוציא את היללה מהילחם

הוסף את השיתוף של כפתורי כפתורים ל- FacebookFacebookfacebookshare ל- TwitterTwitterTwittershare ל- PinterestPinterestPinterestShare to Moreaddthismore להיות מבולבל כמו גם נבהל זה בכיף גדול בליל כל הקדושים. אנו מברכים על רוחות רפאים