איזה צעצוע אתה חייב להשיג את הכלב שלך? כזה שתרצה לשחק איתו!

הוסף שיתוף כפתורי שיתוף ל- facebookfacebookfacebookshare ל- twittertwittertwittershare ל- pinterestpinterestpinterestshare to moreaddthismore6

חופשות דצמבר נמצאות ממש מעבר לפינה ובאופן בלתי נמנע, תרצו להשיג צעצוע חדש עבור פידו. מה אתה חייב להשיג? כדור? משהו שהוא יכול לקרוע ממנו את המילוי? משחק אינטראקטיבי כדי לעורר את מוחו? אז המון אפשרויות …

חוקרים מאוניברסיטת בריסטול ערכו לאחרונה מחקר ובדיקת כלב חיית המחמד של הצעצועים כמו אלה שהם מקבלים משאלה משועממת במחקר חדש שיפורסם בהמשך השנה בכתב העת “Animal Cognition”. במחקר שלהם, 16 לברדור רטריברס קיבלו צעצועים לשחק איתם, בעוד שהחוקרים רשמו כמה זמן לקח לכלב המחמד להשתעמם. מעבדות נבחרו למחקר זה מכיוון שהן נוטות להיות שובבות מאוד ולהנות מתקופת הצעצועים. החוקרים בדקו סוגים שונים של צעצועים, צעצועים עם צבעים שונים וצעצועים עם ריחות שונים.

הנה מה שהם מצאו:

כלב כמו צעצועים רכים שמשנים צורה כשהם לועסים וצעצועים שמשפיעים רעשים.

ללא ספק כלבים התעניינו בצעצועים חדשים, אך רק לפרקי זמן קצרים. כלבים באופן אינסטינקטיבי אוהבים לחקור דברים חדשים, כך שהם ככל הנראה יראו עניין בכל צעצוע חדש.

לאחר זמן קצר עם כל צעצוע, כלב לחיות מחמד יאבד את העניין בו.

אז מה המחקר הזה אומר לקונה צעצועי כלב לחיות מחמד:

כשאתה מקבל את צעצועי כלב המחמד שלך, נסה לסובב אילו צעצועים כלב המחמד שלך יוכל לשחק איתם כל כך “ישנים” צעצועים “חדשים” שוב כאשר הם הושלמו כמה ימים לפני שהופיעו עוד הופעה.

אל תצפו שכלב המחמד שלכם ישב וישחק עם צעצוע במשך שעות. רק בגלל שהוא משחק קשה עם המתנה המיוחדת שלך רק כמה דקות לפני שמטיל אותה הצידה, לא מצביע על כך שהוא לא אוהב צעצוע. ככה משחק הכלבים.

כלבים הם בעלי חיים חברתיים והצעצוע המועדף עליהם הוא גם זה שאתה משחק איתם. הרבה כלבים נהנים מללעוס טוב על צעצוע מדי פעם, אבל שום דבר לא טוב יותר מאשר צעצוע שמעורב אותך עם הכלב שלך. אז אם אתה מגלה שהחזיר הממולא בחליפת גברת קלאוס מצחיק לחלוטין, כלב המחמד שלך יספוג את ההתלהבות שלך כשאתה משחק איתו איתו.

אז עונת החגים הזו, תחשבו לעיסה טובה, צלילים חורקים וצעצועים שמאפשרים לכם לרדת לשחק עם פידו. חפש צעצועים שתרצה לשחק איתם כי הצעצוע האהוב על פידו תמיד יהיה זה שאתה משחק איתו יחד איתו.

התנהגות Toyspet של כלב לחיות מחמד

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Post

אתר חיסונים סרקומות בחיות מחמד משפחתיותאתר חיסונים סרקומות בחיות מחמד משפחתיות

הוסף את השיתוף כפתורי כפתורים ל- facebookfacebookfacebookshare ל- twittertwittertwittershare ל- pinterestpinterestpinterestshare to moreaddthismore1 אחד הנושאים הפופולריים ביותר כמו גם רבים שנחקרו ברפואה וטרינרית במהלך העשורים האחרונים היה קידום סרטן ממאיר