אתר חיסונים סרקומות בחיות מחמד משפחתיות

הוסף את השיתוף כפתורי כפתורים ל- facebookfacebookfacebookshare ל- twittertwittertwittershare ל- pinterestpinterestpinterestshare to moreaddthismore1

אחד הנושאים הפופולריים ביותר כמו גם רבים שנחקרו ברפואה וטרינרית במהלך העשורים האחרונים היה קידום סרטן ממאיר באתרי החיסונים הקודמים בחתולים, כמו גם במידה נמוכה יותר. זה היה במיוחד בעיה עם כלבת כמו גם חיסונים נגד נגיף לוקמיה חתולית. אמנם חלו מחקר מחקרי בתחום זה, אך לא הופר שום יצרנית חיסונים אחת.

ההערכה היא כי שכיחות מחלה זו היא בין אחת מתוך 5,000 חיות מחמד משפחתיות המחוסנות. על פי החשד, הסלאבים (כימיקלים המשמשים לחומרים משמרים, כמו גם תרבויות חיסון) בחיסון עלולים לגרום לדלקת בעור כרוני כמו גם לקידום סרקומה ממאירה חודשים עד שנים. סרטן אלה עשויים להיות קשים במיוחד לטיפול, כמו גם בדרך כלל זקוקים לכמה ניתוחים ו/או טיפול בהקרנות כדי לנסות כמו גם לבקרה.

עם ההבנה המגבירה את חיסון יתר כמו גם סכנתו לבעלי חיים באדי, מוצע מאוד כי כל חיית מחמד תסתכל כפרטי עם השימוש בו, אם בכלל, חיסונים. אסור לספק לחיסונים לעתים קרובות יותר מהנדרש, כמו גם לספק רק לפי הצורך בחקיקה ביחס לחיסון כלבת. בתנאי שהתנגדות מולדת של חתולים בוגרים לנגיף לוקמיה חתולית, אני לא מציעה להשתמש בחיסון זה בחתולים בוגרים מקורה לחלוטין שאינם נתונים לחתולים אחרים.

כל חתולים חדשים שהוצגו לבית חייבים לקבל בדיקת דם של נגיף לוקמיה חתולית, במקום חיסון לנגיף זה, כטכניקה העיקרית לשליטה בחשיפה פרוספקטיבית ללוקמיה חתולית. אם ניתנים כלבת כמו גם חיסונים לנגיף הלוקמיה החתולים, יש לספק אותם בתאריכים נפרדים (מופרדים על ידי לפחות 3 שבועות), כמו גם נמוכים ברגליים ככל האפשר, כדי להבטיח שאם מתרחשת קידום הגידול, קטיעת גפיים יכול להיות מרפא. אף על פי שפחות אופייניים לכלבים, לעיתים רחוקות מתרחשים סרקומות באתר או הזרקה, כמו גם טיפול בכריתת כירורגיה גדולה כמו גם ביופסיה.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Post