Diamond in the Ruff מייצר תרבות של אכפתיות כמו גם מחויבות

מאת ג’ן פיליפס אפריל
1 באוגוסט 2020
“אנחנו הולכים לבית של מישהו להציע שירות אחד – אחד. זה מיוחד, “חולק את מגי שפרינגר מיהלום ב”האשמה”.

נקודת מבט זו פיתחה תרבות עסקית משגשגת כמו גם צפחה מלאה של לקוחות להפעלת הטיפוח הנייד שלה באדמונד, אוקלהומה.

“כשזה יום ההולדת של הכלב, אנו מקבלים להם קאפקייקס של כלבים כמו גם לקחת כרטיס יום הולדת. כאשר כלב נפטר, אנו שולחים כרטיס אהדה. אנו גם מרימים את הטלפון כשאנשים מתקשרים. יש לנו איש משרד מלא -זמן שעונה לטלפון בכל פעם. חיוני לי שאנחנו הולכים לקילומטר הנוסף. אנחנו רוצים שאנשים יבינו שאכפת לנו, “קובע מגי.

המחויבות הזו לאכפתיות החלה עם מגי כבעלים/מפעילה עוד בשנת 2009. “גיליתי על טיפוח חיית מחמד ניידים תוך כדי חי בחוף המזרחי. האמנתי שזה באמת מגניב. ”

כאשר בחרה לעבור דירה לביתה מפרטת את אוקלהומה, היא גילתה קרוואן טיפוח קטן בקליפורניה. “הלכתי לרשותך כמו גם הסעתי אותו בחזרה. זה היה 5 × 8. זה היה כמו מכונית ליצן. ”
פרסומות

כעת, לדיאמונד ברוף יש שבעה מכוני ספא ניידים כמו גם כוח אדם של 10 לשרת לקוחות כמו גם סביב אדמונד, אוקלהומה. בעלה של מגי, ג’וש, הצטרף אליה למיזם. הוא מטפל בתחזוקה כמו גם בצד השיווקי של הדברים, כולל וידאו, צילום כמו גם מדיה חברתית. מגי מטפלת בצד החברה.

מגי אומרת, “ההצהרה האובייקטיבית שלנו היא לייצר את חוויית הטיפוח החיובית והחדשנית ביותר עבור הכלב כמו גם לבעלים.”

כדי לספק את המשימה הזו, היא מבינה שזה מתחיל בצוות מסור.

לדברי מגי, “לכל אנשי היהלומים שלנו יש רמה כה גבוהה של התלהבות מהעבודה שלהם כמו גם בעקרונות החברה יוצאת הדופן כמו גם ערכים. אני אוהב לראות אותם צומחים במקצוע שלהם כמו גם כאנשים. אנו מקדמים גילוי כמו גם מציעים להם עם סיכויי חינוך המשך בתשלום מדי שנה. בהערכה על עבודתם הקשה, אנו משלמים גם 50% מפרמיות הכיסוי החודשי של ביטוח הבריאות והבריאות שלהם, כמו גם מציעים הטבות רבות, בונוסים, כמו גם הטבות. כשאתה מגלה את האנשים הטובים ביותר להצטרף לצוות שלך, אתה צריך להתייחס אליהם כמו אבני חן שהם! ”

כמו כן היא אומרת, “טיפולים הם אנשים חדשניים. אנו מניעים אותם לשיטת את אמנותם כמו גם להמשיך את השכלתם. תמיד יש תספורת חדשה או שרבוט חדש. ”

מגי פיתחה את Diamond ב- Ruff על ידי רשת עם אחרים. “הצטרפתי לקבוצות רשת כמו גם קשורה לשכונה של בעלי חברות קטנות אחרות כדי להתחיל. הוזמנתי לחלוטין בארבעת החודשים הראשונים שלי, כמו גם את כל הלקוחות למינויים חוזרים ונשנים. ”

עם זאת היא כבר לא מטפחת, מתמקדת בצד החברה, כולל שמירת ספרים, תיאום תועלת, משאבי אנוש, שכר כמו גם משימות אחרות. “אני מפקח על העסק כדי להבטיח שכולנו פועלים למיטב יכולתנו. אני עדיין רשת בשכונה שלנו, כמו גם תענוג לתמיכה כמו גם לעבוד יחד עם עסקים קטנים אחרים, “קובע מגי.

כמו כן היא מוקדשת לארגוני צדקה אזוריים כמו גם להציל. “אני נלהב לשרת את השכונה שלנו כמו גם מאמין שהיא מלמדת כמו גם מקדישה אתיקה, חמלה, כמו גם להבין שלא ניתן ללמד בכיתה.”

Diamond in the Ruff ייצר נוהל ללא מגע לאחר קוביד. “אנשי המשרד שלנו מטפלים בכל אינטראקציות הלקוחות באופן דיגיטלי או בטלפון, ומדגישים שירות לקוחות כמו גם נוחות. הם מפיקים הזמנות, אוספים תשלומים מקוונים, כמו גם לאמת הוראות טיפוח. ”

בצד החתן הם לובשים מסכות כמו גם כפפות כדי להחזיר את חיית המחמד מחצר אחורית או ארגז מוגן, ונפטר ממגע אנושי ישיר. ספא ניידים מחוטא לאחר כל ביקור אצל חומר חיטוי שאושר על ידי CDC שהוכח כיעיל כנגד Coronavirus.

“בריאות כמו גם אבטחה היא תמיד בראש סדר העדיפויות שלנו”, קובע מגי.

זה מסיר את היהלום ש- Ruff ימשיך להגדיר את המשותף לטיפוח נייד. ✂️

סך הכל

2

מניות

2

0

0

0

0

פרסומות

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Post

[שאל את הווטרינר] צמצום חרדת חיית המחמד שלך בעת נסיעה[שאל את הווטרינר] צמצום חרדת חיית המחמד שלך בעת נסיעה

הוסף את השיתוף של כפתורי כפתורים ל- Facebookfacebookfacebookshare ל- Twittertwittertwittershare ל- pinterestpinterestpinterestshare to moreaddthismore11 בין אם אתם מתכננים טיול דרך עם משפחתכם או פונים למשרד הווטרינר, אין דבר יותר מטריד