בלה מתאמנת עם מאמן הכושר הגופני של כלין, ולרי מיניס

הוסף את שיתוף הכפתורים ל- Facebookfacebookfacebookshare ל- Twittertwittertwittershare ל- pinterestpinterestpinterestshare to moreaddthismore217

אמא כמו שהייתי בקיץ פסט 2012 מופע הכלבים של כל הזן בסוף השבוע האחרון בוונטורה קליפורניה, שם הייתי מפגין כלבים אורחים של פרנד ולרי מיני שלי בתא שלה שם. ולרי הוא מאמן כושר גופני כלבי בקמארילו קליפורניה. אתה יכול לגלות אותה בפייסבוק ב- K9 Bodyshop או באינטרנט בכתובת www.k9bodyshop.com.

המשימה שלי הייתה לסייע להראות לאנשים שאפילו כלבים נשכים יכולים לנצל את המכשירים הנפלאים מ- FitPaws כמו גם אנשים פשוט לא יכולים לסייע עם זאת לעצור כמו גם למראה מכיוון שהם פשוט מאמינים שאני כל כך חמוד.

האנשים שמייצרים מוצרי FitPaws החלו לבצע פעילות גופנית של Fitball כמו גם מוצרי גמילה לבני אדם. עם הזמן הם הבינו שמדריכי כושר כלבים כמו גם מומחי גמילה של כלבים ממש השתמשו בכדור הכדור למצב כמו גם בכלבי שיקום. זה היה כאשר הם החליטו להפוך את הדברים בגודל כמו גם מעוצבים במיוחד לשימוש בכלבים, כמו גם בדיוק איך התחילו FitPaws! ישנם מספר מוצרים נהדרים באמת כמו שאני הולך לדבר על קצת כאן.

כמו כן אני הולך לחשוף סוד יופי, Girlfurrend Derriere בסופו של דבר היה גלישה רחבה, גרם לפארטים שלך לקנות עבורך דיסק איזון. כאן יש תמונה שלי עם דיסק האיזון הראשון שלי FitPaws הראשון שקיבלתי לפני שנה:

דיסק האיזון זמין בשני גדלים: 14 ″ כמו גם 22 ″, כאשר צד אחד הוא שטוח ואילו הצד השני נורם למתיחה. ניתן לנפח את הדיסק לרמה מועדפת כדי להשיג את האתגר המועדף. בזמן ההליכה הלאה, איזון או עמידה על דיסק האיזון, הכלב מונע להשתמש בשרירי רגליים כמו גם בשרירי ליבה כדי לסייע באיזון, בכושר, כמו גם באימוני מיזוג. זו הסיבה שאני כל כך סוואלט כמו גם נראה נהדר בביקיני שלי, בול !!

אם אתה מציג את הכלב שלך, תרצה קבוצה של אלה: תרמילי כפות. תרמילי הכפות מסייעים להעצים את הקו העליון, התארכות כמו גם זיכרון מסת שריר לערימה בקונפורמציה, לשפר את מודעות הגוף, כמו גם את התפלגות התפלגות המשקל על הרגליים. ממש כאן אני הפעם הראשונה ביותר שאי פעם ניצלתי את תרמילי הכפות:

ביצת Fitpaws קצת יותר קשה מכיוון שלצורה הלא שוויונית, כמו גם משמשת במיזוג ליבה, פרופריוספציה כמו גם מודעות לגוף. הנה אמא ​​מנצלת את זה כדי ללמד אותי “כפות” כמו גם בסופו של דבר נהנה לגלגל את הביצה כשאני משתפר בהרבה:

כלבים בזריזות יכולים ליהנות מאימונים בלוח הנדנדה, כמו גם יכולים להיות ההיכרות הראשונה של הכלבים שלך לבניית ביטחון כלפי טייטר טוטר, כמו גם משטחים אחרים הנעים. כל מכשירי FitPaws מסייעים במצב כושר גופני כמו גם ניתן להשתמש בהם בנפרד או בד בבד עם פריטי FitPaws אחרים. ממש כאן אני מגלה תחילה להעלות על לוח הנדנדה כמו גם לספק ל- MOM חמש גבוה:

ישנם מוצרים אחרים שעדיין לא התחלתי להשתמש בהם. כמו כן, FitPaws מייצרים סט מכשולים שימושי, לקפיצה לביתכם כמו גם בחוץ, כמו גם סופגניות

אז אתה שואל, מדוע כלב ידרוש מאמן כושר פיזי? ולרי אומרת לי שיש באמת סיבות גדולות במיוחד. דרישת Pawrents לחיות מחמד להבין בדיוק כיצד להשתמש במכשירים בדרך הנכונה. המאמן מאומן לראות היכן הכלב זקוק לעזרה הכי הרבה, כמו גם מה לעשות כדי לסייע לו. כלבים בתחרות זריזות נתונים לפציעה במהלך אימונים בנוסף לאירועים; עם חיזוק ליבה כמו גם מיזוג, אימוני איזון כמו גם הבנת הגוף (פרופריוספציה), הסכנה של פציעה בספורט מופחתת כמו גם הכלב שלך היא אתלטית יותר בצורת. כלבים בתצוגה צליל מבצעים רמה גבוהה יותר כאשר גופם בצורתו כמו גם חזק, לשרירים יש משמעות רבה יותר כמו גם ההליכה היא חלקה עם חלוקת משקל אפילו. כלבי עבודה כמו אלה שנמצאים בדרישת הצלה להיות במצב גופני ראשוני כדי לעמוד בקשיחות העבודה שהם עושים; סכנת הפציעה מצטמצמת כאשר הכלב חזק פיזית כמו גם במצב. כמו כן, כלבים בטיפול בשיקום נהנים, בין אם זה כדי למנוע טיפול כירורגי מלהיות נחוץ, או לשפוץ לאחר הליך כירורגי.

מאמן כושר גופני יכול לסייע לפריטי חיות מחמד לגלות בדיוק כיצד לסייע לכלבם לקבל את התועלת המרבית מכל כלי, כמו גם בסופו של דבר להיות הקבוצה הטובה ביותר ביחד. כל כך שמחתי להיות מסוגל לבלות את הזמן הזה סביב גילוי מאת ולרי! ממש כאן התצלום הקבוצתי שלנו יחד, של דייב כמו גם ולרי עםאני כמו גם אמא באמצע! עבור לפייסבוק כמו גם כמו הדף שלה!

בלה היא הכוכבת של פרסומת הטלוויזיה PetMeds!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Post

מרתון פארגומרתון פארגו

חברתי מרן ואני זכינו בחצי המרתון של פארגו. שנינו. ? לרוע המזל, לא הורשו כלבים במסלול. סיימתי את המירוץ בעוד כשעתיים ו 6 דקות. לא הכי טוב שלי, אבל מהיר