לטפח חתול בודד לחגים

החתולים שלנו יבזבזו את החגים מוקפים על ידי מי שאוהב אותם, בבית חם, עם בטן מלאה כמו גם המון צעצועים. זה די בניגוד לאופן שבו חתולי המקלט יבזבזו בחופשותיהם. מבחינתם, הם לא יהיו סוגים שונים של כל סוג של יום אחר שהוקדש לחכות לאדם אדם שיציל אותם כמו גם יספק להם בית קבוע.

מכיוון שלכולם צריך להיות בית לחגים, Petfinder.com מציגה את פוסטר השנתי שלה חיית מחמד בודדה לתוכנית החגים זו השנה השלישית ברציפות. מטרת התוכנית היא לרוקן מקלטים לבעלי חיים בערב חג המולד עם יום השנה האזרחית החדשה.

“אנשים רבים אינם מכירים בדיוק עד כמה טיפוח חיוני בין קהילת רווחת בעלי החיים”, הצהיר בטסי בנקס שאול, המייסד המשותף של Petfinder.com. “מקלטים לבעלי חיים ברחבי צפון אמריקה נאלצים להרדים את חיות המחמד המשפחתיות הניתנות לאמץ בדיוק מכיוון שהם צפופים יתר על המידה. עם זאת, על ידי טיפוח, אנשים יכולים לספק חיות מחמד משפחתיות מיקום לשהות בזמן שהם מחכים לביתם הקבוע. ”

מטרת התוכנית היא להפיץ את ההבנה לגבי טיפוח כמו גם לגלות בתים רגעיים עבור חיות מחמד משפחתיות ניתנות לאימוץ תוך מתן עובדי מקלט כמו גם מתנדבים הפסקה נחוצה.

אם אתה יכול לטפח חתול מקלט לחגים, אתה יכול לגלות רשימה של מקלטים משתתפים כמו גם קבוצות הצלה ב. כוח אדם כמו גם מתנדבים בכל ארגון יוצעו לתגובה לדאגות בנוגע לתהליך הטיפוח, כמו גם לסייע לבחור בחיית מחמד שיהיה התאמה נהדרת לאורח החיים של משפחת אומנה.

Foster A Bonely Pet עבור תוכנית החגים הופק לראשונה בשנת 2009, הושפע מספרו של גרג קינקייד כמו גם מהסרט, כלב לחיות מחמד בשם חג המולד, על בחור צעיר שמתכוונת לשכנע את שכונתו לקחת חלק במקלט של בעלי חיים אזורי פתיחה “אימוץ כלב חיות מחמד לחג המולד.”

אינגריד קינג

אתה יכול להיות כמו:
חג 2012: האם אתה יכול לטפח חתול בודד לחגים?

כיצד לסייע לחתולים חסרי בית במהלך החגים

סקירה: החתולים האבודים כמו גם מועדון לבבות בודדים

«גאווה של חתול זוכה בחבילת פרסים טריים ואור
לכזה של אלוף החתולים של חתולים giveaway »

7 הערות על טיפוח חתול בודד לחגים

קרן גיטלמן אומרת:

8 בדצמבר 2011 בשעה 14:48

אני מאמין שזה מושג מפואר עם זאת אני איתך אינגריד. היה לי קשה לספק להם תקופה.

הייתי אתמול בקיטי סיטי ולקחתי טיול כמו גם חתולים שזוחלים סביבי … היו שם 11 חתלתולים … זה היה כל כך קשה לעזוב, רציתי שכולם כמו גם זה היה רק ​​אחרי עלויות כמה שעות שם!

תשובה

אינגריד אומרת:

9 בדצמבר 2011 בשעה 7:34 בבוקר

פשוט בדקתי את הפרסום שלך על קיטי סיטי – איזה מקום מדהים!

תשובה

מקס החתול של השמיכה אומר:

8 בדצמבר 2011 בשעה 12:59

זה נהדר להבין לגבי תוכנית PetFinder ההיא לחגים. אני אלך לבדוק את זה.

אה … זבובי הנקו הגיעו היום. הילדים נמצאים בפנים בחוץ בהתרגשות … תודה רבה על כך שיש לך את הנגינה הזו.

Pawhugs, מקסימום

תשובה

אינגריד אומרת:

8 בדצמבר 2011 בשעה 14:46

אני כל כך שמחה שהילדים אוהבים זבובי הנקו שלהם!

תשובה

מרג אומר:

8 בדצמבר 2011 בשעה 7:26 בבוקר

זהו מושג כה גדול כמו גם כמה נהדר עבור בעלי החיים המקלטים הרעים. האמנתי לעשות את זה. יהיה קשה לגרום להם לחזור למקלט, עם זאת הם בכל מקרה ישמחו במשך שבוע.
תודה שסיפרת לנו על זה. ממש יצרו קשר עם הצלה כאן.

תשובה

אינגריד אומרת:

8 בדצמבר 2011 בשעה 14:46

אני מאמין שיהיה קשה להחזיר אומנה למקלט, מרג. יש לי כל כך הרבה כבוד לאנשים שמטפחים – אפילו לתת להם ללכת לבית נהדר יהיה קשה כשאתה מחובר רגשית.

תשובה

ג’ודי גוניה אומר:

15 בדצמבר 2011 בשעה 7:30 בבוקר

אנא אל תיתן לזה למנוע ממך לנסות. קח את בית החיות הזה לחג המולד כמו גם לספק לו את הדומה, כמו גם עניין שהוא כל כך נואש צריך להיות גם צרכים כמו גם כן … יהיה קשה להחזיר אותו אבל ~ זה יהיה קשה לנו, לא אותם ו הם כבר חיו כבר את “הזמן הקשה” ולכן אני מאמין שעלינו להיות מספיק קשה כדי לעשות זאת למענם. המממ, אם מישהו לא יכול לחשוף לשמור על חיה זו לאחר החגים, אידיאלי יש ברכה כפולה <3 תשובה השאיר תשובה לבטל תשובה כתובת האימייל שלך לא תפורסם. שדות נחוצים מסומנים * תגובה * שם * אימייל * על ידי השארת תגובה, אתה מסכים עם איסוף הנתונים שלך באתר זה על פי שלנו מדיניות פרטיות. * הודע לי על הערות מעקב באמצעות דואר אלקטרוני. אתה יכול גם להירשם מבלי להגיב. Δ

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Post

רישומי מתעללים בבעלי חיים, מדוע לא הבנתי לגבי אלה?רישומי מתעללים בבעלי חיים, מדוע לא הבנתי לגבי אלה?

הוסף שיתוף כפתורי שיתוף ל- facebookfacebookfacebookshare ל- twittertwittertwittershare ל- pinterestpinterestpinterestshare to moreaddthismore13 חבר מועצת המועצה של ניו יורק, פיטר וולון ג’וניור, מנסה להעביר הוצאה שתעשה את התפוח הענק לתחום השיפוט