ד”ר מרי בת ‘ליינינגר חגגה כנשיאת האישה הראשונה של AVMA

חוגגת נשים נהדרות ברפואה וטרינרית

לכבוד חודש ההיסטוריה של הנשים, האיגוד הרפואי הווטרינרי האמריקני (AVMA) הודיע ​​בעבר על רשימה של נשים ידועות במקצוע הווטרינרי. הערה מיוחדת לקהילת GoodNewsforpets היא ד”ר מרי בת ‘לינינגר, הנשיאה הראשונה של AVMA וכוח זמינדר 20 של 2018 של הוורוד הוניי. סיפורו של ד”ר ליינגר הוצג ב- GoodNewsForpets.

ד”ר מרי בת ‘ליינגר, נשיאת האישה הראשונה של AVMA, סיימה את בית הספר הווטרינרי בשנת 1967.

על פי הודעה לעיתונות של AVMA, לאחרונה בשנת 1975, נשים היוו רק 5 אחוזים מהמקצוע, כאשר ללא נשים משרתות בין קציני AVMA, מועצת המנהלים או המועצות, ורק אישה אחת המשרתת בבית הצירים בן 126 החברים של AVMA. עד שנת 2010 נשים היוו בערך 50 אחוז מהמקצוע וכיום, בערך 61 אחוז מהווטרינרים האמריקאים הם נשים, ו -6 מתוך 15 חברי מועצת המנהלים של AVMA ו -58 מתוך 140 חברי בית AVMA של צירים הם נשים.

ה- AVMA צוין בהודעה לעיתונות שלו, הוא אסיר תודה על הווטרינרים פורצי הדרך ומשנים את העולם, ועל כל הנשים שעזרו לסלול את הדרך לווטרינרים המגנים כיום על בריאות האדם, בעלי החיים והסביבה כיום.

עם כל כך מספר וטרינרים שסיימו כיום בתי ספר וטרינריים, צפו לנשים הרבה יותר מדהימות להטביע את חותמן במנהיגות. – הערת העורך.

ד”ר מרי בת ‘ליינגר בשם Germinder20 Power of Pink Honoree

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Post

ד”ר מרי בת ‘ליינגר חגגה כנשיאת הגברת הראשונה של AVMAד”ר מרי בת ‘ליינגר חגגה כנשיאת הגברת הראשונה של AVMA

חוגגת נשים פנטסטיות ברפואה וטרינרית לכבוד חודש ההיסטוריה של הנשים, האיגוד הרפואי הווטרינרי האמריקני (AVMA) חשף בעבר רשימה של נשים מצוינות במקצוע הווטרינרי. הערה מיוחדת לשכונת GoodNewsforpets היא ד”ר מרי

בלה מתאמנת עם מאמן הכושר הגופני של כלין, ולרי מיניסבלה מתאמנת עם מאמן הכושר הגופני של כלין, ולרי מיניס

הוסף את שיתוף הכפתורים ל- Facebookfacebookfacebookshare ל- Twittertwittertwittershare ל- pinterestpinterestpinterestshare to moreaddthismore217 אמא כמו שהייתי בקיץ פסט 2012 מופע הכלבים של כל הזן בסוף השבוע האחרון בוונטורה קליפורניה, שם הייתי