[מוצר חדש] בדיוק איך להוציא את היללה מהילחם

הוסף את השיתוף של כפתורי כפתורים ל- FacebookFacebookfacebookshare ל- TwitterTwitterTwittershare ל- PinterestPinterestPinterestShare to Moreaddthismore

להיות מבולבל כמו גם נבהל זה בכיף גדול בליל כל הקדושים. אנו מברכים על רוחות רפאים כמו גם גובלינים לדלתותינו, כמו גם מתגמלים אותם על כך שהפחיד אותנו. מנקודת המבט של כלב או חתול, עם זאת, החוויה עשויה להיות מבלבלת. כל הפעילות הלא שגרתית הזו יכולה לגרום לבעלי חיים מסוימים בסופו של דבר להיות חרדים כמו גם מפוחדים. אז מה השיטה הטובה ביותר להציע עם ג’יבי הייבי של ליל כל הקדושים?

איך להציע עם חרדת חיות מחמד

כאשר בעלי חיים נלחצים, הם עלולים להגיב על ידי התנהלות בהגנה, בכי או מסתתרים. הורים רבים לחיות מחמד מנסים להרחיק את בעלי החיים שלהם הרחק מהומה החג. זה יכול להיות הרבה יותר מרגיז את חיות המחמד, לגרום להם להרגיש חסרי אונים או נשארים מחוץ לחגיגות. שילוב זה של דאגה כמו גם לחץ הפרדה וחרדה עלול לגרום לשריטה על דלתות כמו גם לרצפות, מתן מתן לא מתאים, נביחות כמו גם לייב.

לא מזמן, ההורים היחידים בבחירה של חיית המחמד נאלצו לנחם חיית מחמד מבועתת הייתה טפיחה על הראש כמו גם ביטחון מילולי או שימוש בתרופות וטרינריות לחרדה. במקרים מסוימים תרופות מתח וחרדה הן הכרח. בפעמים אחרות, כל צרכי חיית המחמד שלך הם שיטה טבעית לקחת מתח וחרדה מחמד ללא השפעה של הרגעה של חוזק מלא.

למרבה המזל, כעת יש לנו בחירות הרבה יותר עדינות כמו גם יעילות לסייע לבעלי החיים שלנו בזמנים מאתגרים.

להחזיר בעדינות שלווה עם Hearning & Caltens Chews

Chess & Calm של Tomlyn של טומלין היא שיטה מתאימה להציע לחיית המחמד שלך פינוק טעים אשר יבטל בבטחה כמו גם ביעילות חרדת חיות מחמד.

הם גם שיטה מצוינת לפשטות לחץ הפרדה וחרדה אצל כלבים כמו גם בחתולים כשאתה צריך להיות רחוק מהבית ארוך מהרגיל.

הלעיסות הטעימות והנשיכות הללו מיוצרות עם רכיבים שיש להם השפעה מרגיעה טבעית, כולל L-tryptophan, חומצת האמינו שהתגלתה בטורקיה המספקת לנו את התחושה הבלתי פוסקת בברכה לאחר ארוחת חג ההודיה. הרגעים ורגועים לעיסה כוללים גם את קמומיל כמו גם ג’ינג’ר להקלה הרבה יותר מרגיעה ממתח חריף.

בין ההנאה המרוצה מאירועי ליל כל הקדושים כמו גם מפעילויות, זה פשוט להיכשל בזכור כי בעלי החיים שלנו עשויים לא להבין לחלוטין את הרעיון של כיף מפחיד. היו מוכנים עם פינוק שפשוט לספק כמו גם מקל על המתח של חיית המחמד שלכם לכיף כמו גם ליל כל הקדושים ללא סיכון. לקבלת טיפים מחיות מחמד הקשורות יותר ליל כל הקדושים, בדקו את שיטות המאמר הקצרות שלנו לחגיגת ליל כל הקדושים עם חיית המחמד שלכם.

חֲרָדָה

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Post