דייזי חוגגת את יום החתול הלאומי

הוסף שיתוף כפתורי שיתוף ל- FacebookFacebookfacebookshare ל- TwitterTwitterTwittershare ל- PinterestPinterestPinterestShare to moreaddthismore5

מחר הוא אחד מימי השנה המועדפים עלי … יום החתול הלאומי! יום מיוחד זה הוקם בשנת 2005 על ידי רשת הנס של בעלי החיים במאמץ להדגיש את מספר החתולים שעדיין מחכים לגלות בית משלהם, להכיר באילו חתולים מצוינים, כמו גם להניע אימוץ חתולי. אני בשביל כל הדברים האלה!

ראשית תן לי לשתף כמה נתונים סטטיסטיים מפוכחים. בערך ארבעה מיליון חתולים נכנסים למקלטים מדי שנה, כמו גם אחד עד שניים מאותם חתולים מורדים מדי שנה. בעוד שמספר בעלי החיים הבריאים המורדים במקלטים מדי שנה ממשיך לרדת, אני מאמין שתסכימו שאפילו אחד מהם הוא גם רבים. עכשיו כמה חדשות נהדרות: מספר החתולים במשקי הבית בארה”ב עולה כעת על מספר הכלבים! כמו כן, אין זה פלא, מכיוון שחתולים מייצרים בני לוויה פנטסטיים, אם אני מציין כך בעצמי.

במצב אתה עדיין דרישה לשכנע, ממש מעל הראש ממש כאן הן כמה מהסיבות שהחתולים עושים חיות מחמד מצוינות:

אנחנו נהדרים לבריאות שלך! לאנשים עם חתולים יש ירידה בסכנה של מחלות לב וכלי דם, הם בעלי רמות מתח נמוכות יותר, כמו גם ירידה בסכנה לדיכאון.

אינטראקציה עם חתול יכול לסייע בשיפור מצב הרוח שלך. חתולים מציעים ללא תנאי כמו גם חברות, כמו גם שיש חתול חם ומעורר את הברכיים שלך, זה כמעט ספציפי כדי לגרום לך לחייך.

חתולים פשוטים לטפל בהם. אין דרישה לצאת בחושך לקחת אותנו לטיול; פשוט הציעו קופסת מלטה נקייה כמו גם נדאג לעסקים. אנו נקיים מאוד כמו גם לרוב שאנחנו יכולים להתמודד עם הטיפוח שלנו. אמנם אנו אוהבים את העלויות זמן איתך, אך אנו מספיקים את עצמם כמו גם מהיר עם צעצועים קלים כמו קופסה ריקה או צליל חלב (אם כי גם אנו רוצים צעצוע אינטראקטיבי מהנה!)

חתולים יפים, מלאים באופי כמו גם כפי שהצהירה, חתול הופך בית לבית.

האם אתה מוכן להוסיף חבר טוב לחתול לביתך? אין דרישה להיראות גם רחוקה – רחמים ברחבי ארה”ב מלאים בחתולים יפים ואוהבים שרק מחכים לבית משלהם. בין אם אתה בוחר חתול ארוך או קצר שיער, חתלתול או חתול בוגר, חתול הברכיים הרגעה או ספורטאי פרוותי אתה באמת יכול לגלות את החתול של חלומותיך במקלט האזורי שלך. אפילו טוב יותר, חשוב על אימוץ שני חתולים! חתולים רבים מצליחים טוב יותר עם חתול אחד נוסף כדי ליצור אינטראקציה איתם, כמו גם תענגו לצפות בתעלולים המטורפים שלהם בזמן שהם משחקים יחד.

זו תמונה של אחי הארלי, כשהוא גר במקלט. אני לא מבין מדוע אף אחד לא רצה אותו, עם זאת, הארלי נאלץ לחכות במקלט שיחבק אותו במשך 6 חודשים ארוכים. למרות שהארלי יכול במקרים מסוימים להיות מזיק, רבים מהזמן שאני שמח על חברותו, כמו גם אני אסיר תודה שהוא מחבק ובסופו של דבר היה חלק ממשקי הבית שלי (אבל אל תגיד לו שאני הצהיר את זה!).

אז חוגגים את יום החתול הלאומי על ידי מעבר למקלט האזורי שלך, או לצאת לאינטרנט ל- Petfinder כדי לגלות חתול פנטסטי משלך. אחרי הכל, מי לא ירצה חתול?!

אימוץ חיות מחמד

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Post