[מוצר חדש] של Crumps Naturals Plaque Busters Chews Dental

הוסף את השיתוף של כפתורי כפתורים ל- Facebookfacebookfacebookshare ל- Twittertwittertwittershare ל- Pinterestpinterestpinterestshare to moreadthismore6

ללכת לרופא השיניים כדי לנקות את השיניים שלך זה אף פעם לא כיף, עם זאת זה לא נעים במיוחד אם יש לך הרבה מאוד לוח כמו גם אבנית. כאשר חומרים אלה בנו על השיניים שלך, הם בדרך כלל זקוקים לגרוטאות לא נוחות או אפילו מייסרות כדי להסיר. בדיוק הדבר נכון גם לגבי חיות המחמד שלנו. השיטה הטובה ביותר לוודא שהפשוטה רואים היא לשמור על לוחית כמו גם את Tartar מעל שיני חיית המחמד שלך במקום הראשון. טבעו של Crumps Plaque Busters לעיסה שיניים יקרצפו באופן טבעי את קטעי האוכל, לוחית, כמו גם בטרטר בזמן שכלב המחמד שלך נהנה מתינוק טעים, טבעי.

האם כלבים יכולים לקבל מחלת חניכיים?

כלבים מקבלים לעתים קרובות מחלת חניכיים. למעשה, עד גיל 2-3 שנים 80% מהכלבים סובלים ממחלות שיניים מסוימות. מחלה חניכיים היא דלקת כמו גם הידרדרות המבנים המקיפים את השן, כולל החניכיים. זה מופעל על ידי חיידקים בתרכובת הדביקה שמובנת כרובד. אם לוחית נשארת על השיניים כמו גם מאפשרת להתקשות, היא הופכת לחישוב קשה הנקרא אבנית. קשה לבטל את הטרטר כמו גם יכול להוביל למחלות חניכיים.

ההצטברות החיידקית בפה היא על פי ההערכה היא המקור לבעיות בריאותיות ומערכתיות אחרות, כך שהמצב שיני הכלב שלך כמו גם חניכיים יכולים באמת להשפיע על בריאות כללית.

מהי השיטה הטובה ביותר לשמור על שיני הכלב שלך כמו גם על חניכיים בריאות?

שמירה על משטר היגיינת שיניים שגרתית היא קריטית להפסקת הצטברות חיידקים, לוחית, כמו גם אבנית. ציית לשלבים שלהלן כדי לוודא שלחיית המחמד שלך יש שיניים נקיות, חניכיים בריאות, כמו גם נשימה טרייה מדי יום.

השתמש במברשת שיניים שנוצרת ארגונומית כדי לצחצח את שיני הכלב שלך מדי יום. אל תצליחו לזכור להשתמש במשחת שיניים שנוסחה במיוחד עבור חיות מחמד!

וודא שלכלב המחמד שלך תמיד יש מי שתייה נקיים כדי להניע הידרציה כמו גם כבישת קטעי מזון שיכולים לטפח צמיחת חיידקים אם הם נשארים בפה.

הוסף מיזור של אפשרות שיניים למי חיית המחמד שלך כדי לסייע בלוח הלחימה כמו גם לשמור על נשימה רעננה.

תן לחיית המחמד שלך לעיסת שיניים יומיומית בין ארוחות כדי לשפשף פסולת מזון, לוחית, כמו גם אבנית.

Trumps Naturals Plaque Busters לעיסה שיניים לשיניים נקייה באופן טבעי

הטבע של Crumps Plaque Busters לעיסה שיניים מקדמים שיניים בריאות כמו גם חניכיים תוך כדי לספק לכלב המחמד שלך בידור לועס טעם רב. מקלי העיסוי הטעים הללו מורכבים רק מ -4 מרכיבים טבעיים בלבד, שכולם עובדים יחד כדי לסייע לספק כלב המחמד שלך שיניים נקייה נוקביות כמו גם חניכיים בריאים יותר.

המרכיב המכריע של פלאק פלאק ב”ניטורלים “של Crumps Plaque Busters לעיסה שיניים הוא פגזי צדפות קרקע עדינים, המסייעים לשפשף בזהירות את לוח הדביקה כמו גם חיידקים העלולים לגרום לטרטר. המבנה השוחק סוחף פסולת מזון מעל פני הלחיים הפנימיות כמו גם חניכיים מבלי לפגוע ברקמות העדינות הללו. עיסת הדרים מיובשת כמו גם תפוח אדמה נפלא שניהם מספקים סיבים בריאים, בעוד שהבטא-קרוטן כמו גם מינרלים נחוצים בתפוח אדמה נפלא מועילים גם כן. הכללת שמן קוקוס, המובנת כ”אוכל -על “, עשויה לתמוך גם בעיכול מתאים כמו גם בעור בריא יותר כמו גם במעיל.

המרכיבים הפשוטים והטבעיים הללו משתלבים כדי לייצר כלי עוצמת שיניים חזק כלב המחמד שלך יאהב! הם גם מצוינים עבור כלבים בתזונה מוגבלת מרכיבה מכיוון שהם לא מורכבים מתוספים, חומרים משמרים או צבעים מעשה ידי אדם. הוסף משטר היגיינת שיניים של Crumps Plaque Busters לעיסה שיניים לכלב היגיינת שיניים לכלב שלך להסרת לוחית כלב המחמד שלך באמת יסתכל קדימה!

זכה בלחיית שיניים של Crumps Naturals משלימה.

האם לוחית הטבע של Crumps Plaque Busters לעיסה שיניים תהיה תוספת מצוינת לשגרת ניקוי השיניים של הכלב שלך? פשוט השאירו תגובה למטה לאפשרות לזכות בשליטה משלימה של Crumps Naturals Plaque Busters לעיסה שיניים מ- 1800petmed! שני זוכים ייבחרו באקראי ביום רביעי, 28 בדצמבר 2016, כך שלכל מי שמשתתף יש אפשרות לנצח! (מוגבל לתושבי ארה”ב) בהצלחה!

מזל טוב ללייסי וו. כמו גם ג’ן פ., הזוכים בציור! אנו ניצור איתך קשר באמצעות דואר אלקטרוני עם פרטים על תביעת הפרס שלך.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Post

מרתון פארגומרתון פארגו

חברתי מרן ואני זכינו בחצי המרתון של פארגו. שנינו. ? לרוע המזל, לא הורשו כלבים במסלול. סיימתי את המירוץ בעוד כשעתיים ו 6 דקות. לא הכי טוב שלי, אבל מהיר