ג’ק החתול שעדיין חסר בטרמינל טיסה של JFK

בכל פעם שאני שומע על חתול חסר, ליבי כואב. אני לא יכול לדמיין את הייסורים שבני האדם של החתול הולכים איתם במצבים האלה. סיפורו של ג’ק, החתול שנעלם כאשר אבד באזור בדיקת המטען האמריקני איירליינס בטרמינל טיסה של JFK בניו יורק ב- 25 באוגוסט 2011, דווח לרוב כשג’ק מאוד נעלם לראשונה.

עברו מעל 7 שבועות. ג’ק עדיין חסר. הבעלים של ג’ק כמו גם משק ביתה, כמו גם החברים, אסף הרבה הגנה על התקשורת כשג’ק מאוד נעלם לראשונה, אך כמו גם המצב במצבים אלה, להגנה יש נטייה לדעוך אחרי הרוחב המקדים. עם זאת, מכיוון שג’ק עדיין לא נמצא, חשוב לשמור על הסיפור הזה בחדשות, כמו גם אני מקווה שהפרסום הזה יכול בשיטה קטנה כלשהי לתרום לעשות בדיוק את זה.

ביום שבת, 22 באוקטובר, ג’ק ההבנה של ג’ק החתול ייקח מיקום בשדה התעופה של JFK, החל משעה 16:00. חברת תעופה כמו גם עובדי מסוף טיסה בנוסף למתנדבים גולשים באופן שגרתי בג’ק כמו גם סביב שדה התעופה. מתנדבים חדשים נדרשים בדחיפות כדי להצטרף למאמצים על ידי עזרה לחלק פליירים כמו גם להמשיך ולהפיץ את הבשורה על ג’ק. מתנדבים יכולים לספק בווטפורט ברחוב Cargo Plaza, בניין מס ‘189, ג’מייקה, ניו יורק 11430 בשעה 16:00.

אחד המחפשים המובילים, בוני פולז, אומר, “היית מופתע מכמות האנשים ב- JFK שאינם מודעים לכך שג’ק חסר. ישנם 37,000 עובדים, מספר רב של בניינים (כבושים כמו גם פנויים) כמו גם מיקומים רבים שג’ק עשוי להיות באזורים הבלתי מוגבלים כמו גם מוגבלים/מאובטחים. זו הסיבה שאנו דואגים להגיע לכמה שיותר עובדים כמו גם מדוע אנו דורשים מתנדבים רבים שיעזרו לנו בשבת. ישנם עובדי בניין, עובדי חנויות, עובדי חנויות, שואבי מוסך, אבטחת מוסך, אבטחת מסוף כמו גם הרבה יותר שלם. כל סוג של אחד מהם עשוי להיות זה שרואה את ג’ק, אולם הם דואגים להבין שהוא חסר. ”

מרי בת ‘מלכיור היא אחיה של הבעלים של ג’ק, קארן פסקו. מלכיאור החל את הג’ק החתול אבוד במטען AA בדף הפייסבוק של JFK זמן קצר לאחר שאבד ג’ק, כאשר לבעליו היה בעיה להגיע לכל אחד באזור המטען האמריקני איירליינס JFK. בדף של ג’ק יש כיום למעלה מ 15,000 חברים, אולם רבים מקוונים מחוץ לאזור העיר ניו יורק, כמו גם לא יכולים להיות שם כדי לסייע בדפדוף כמו גם להבין את המאמצים בשטח. מכיוון שהבנת התוצאות בציפויים כמו גם מראות מגלה את חיית המחמד החסרה, ההצלחה של יום ההבנה הזה היא צעד מכריע להמשיך את הגלישה עבור ג’ק.

מידע חדש על סיפורו של ג’ק כולל את דו”ח האירועים הציבוריים של DOT PET שפורסם בשבוע שעבר, ב- 13 באוקטובר 2011, המספק פרטים חסרים בעבר. הבעלים של ג’ק קארן פסקו, עשה מעבר לקליפורניה למשרה חדשה. היא נסעה עם ג’ק כמו גם בארי החתול האחר שלה, כמו גם הבטיחה אותם במדיניות המלונות שלהם לכל מדיניות של חברת תעופה. ג’ק כמו גם בארי הועברו גם למטפלים במטפלי המטען בטיסה של אמריקן איירליינס 177. עד לשחרור הדיווח, אפילו הבעלים של ג’ק לא הבין בדיוק בדיוק איך הוא אבד. דו”ח האירוע חושף כי “אירוע זה התרחש לפני אריזת המלונה (ים) במטוס. הלקוח נסע עם שני מלונות המכילים חתול אחד בכל אחד מהם. פקיד הניח מלונה אחת על גבי אחת נוספת על עגלת מזוודות כמו גם המלונה שבמעלה נפלה כמו גם הביאה לחתול החוצה. ההשפעה של הסתיו עוררה את המלונה להפריד כמו גם החתול נמלט. את כל אזור ה- FIS, בו התרחש זה, נערך חיפוש כמו גם המאמצים למצוא מייד ‘ג’ק’ לא הצליחו. ”

לאחר שקיבלה שיחת טלפון בטלפון הנייד שלה, פסקו חזרה מייד לאזור בו ג’ק נעלם. לאחר שהסתובבה באזור המטען כמו גם לדרוש מג’ק במשך יותר משעה, הומלץ לגברת פסקו להוציא את הטיסה האחרונה מ- JFK לפני סגירת מסוף הטיסה להוריקן אירן, כמו גם שהם יתקשרו אליה בהקדם כשגילו אותו. היא עלתה לטיסה ההיא עם בארי. זה לא היה עד יום ראשון, 28 באוגוסט, 66 שעות לאחר שהודעו במקור שג’ק נעדר, שגב ‘פסקו קיבלה שיחת טלפון מאמריקן איירליינס. באותה תקופה, עובד אמריקן איירליינס התקשר כמו גם הצהיר שכן, הם נראו, אולם הם עדיין לא הצליחו להשיג מלכודות אנושיות. אותו אדם הודיע ​​גם לגברת פסקו כי “הפעם האחרונה שזה קרה, לקח כחודש לגלות את החתול.”

ג’ק סדוק מיקרו כמו גם מספר השבב שלו הוא 0A106B4667 (רשום ב- 24Petwatch.com). רקע רב יותר על סדרת האירועים העומדים בפני איבודו של ג’ק ניתן לגלות בקטע הערות של הג’ק החתול אבוד במטען AA בדף הפייסבוק של JFK.

“בזהnull

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Post

רישומי מתעללים בבעלי חיים, מדוע לא הבנתי לגבי אלה?רישומי מתעללים בבעלי חיים, מדוע לא הבנתי לגבי אלה?

הוסף שיתוף כפתורי שיתוף ל- facebookfacebookfacebookshare ל- twittertwittertwittershare ל- pinterestpinterestpinterestshare to moreaddthismore13 חבר מועצת המועצה של ניו יורק, פיטר וולון ג’וניור, מנסה להעביר הוצאה שתעשה את התפוח הענק לתחום השיפוט