Intergroom: תחרות ברחבי העולם

על ידי הצוות
13 בינואר 2019

האם אתה מוכן לקחת את תואר הטיפוח באליפות העולם?

Intergroom הוא סמינר טיפוח עולמי שנערך בכל שנה במרכז Meadowlands Expo באפריל. זהו אירוע שטיח אדום מפואר, שיק ואדום שלא כמו כל סוג של אקספו טיפוח אחר. זה מורכב מ -50 ימי עיון נרחבים לימודי המשך עם נושאים בעלי עניין נוכחי של טיפולים כמו גם מנהלי סלוני יופי. לאורחים יש סיכוי לצפות במוצרים מהשורה הראשונה, הקשורים לתעשייה, כמו גם מכשירים של יותר ממאה דוכנים בתערוכת הסחר המפוארת. כמו כן, לאלו מכם שאוהבים אינטרג ‘כמו גם לתכנן ללכת לכל שנה, יש עכשיו Do – הכל -פעם – הכל. המעבר הוא 500 $ כמו גם מאפשר לך להשתתף בכל הסמינרים האקדמיים כמו גם בתערוכת סחר, לנצח!

אחד הדגשים המעניינים ביותר של אינטרג ‘הוא תחרות הטיפוח באליפות העולם עם צרור הפרסים המוביל של גרנדיוז, גביע בלתי נשכח, רוזט זוכה ברחבי העולם, מלון וכן חיובי כניסה לשנת 2019 המוצעים על ידי אינטרג’ ואינספור דולרים בצמרת פרסים מ- WAHL, andis, Easy-Groom כמו גם Bardel Bows. כל סוג של מטפח, מגדל או מטפל מומחים יכול להתמודד בתחרות זו באליפות העולם המונומנטלית.

ישנן שתי סיכויים להתמודד על התואר היוקרתי הזה, כאשר הראשון הוא יום שישי, 12 באפריל, כמו גם השני, שבת, 13 באפריל. לאחר כל תחרות, שלושה מטפחים ייבחרו מהצליל על ידי שני שופטים, ויחסמו את ששת המתחרים המיומנים ביותר. ששת המתחרים הללו יציגו בטקס הפרסים בו אלוף העולם אחד יוכתר על ידי הטובים ביותר בשופט התצוגה. מטפחים יכולים להתמודד עם כל סוג של כלב טהור או זן מעורב. השופטים יחפשו את הטרנספורמציה המדהימה ביותר במראה כמו גם דיוק מיומנות סטיילינג.

למידע נוסף על intergroom, התחרות Intergroom העולמית או The Lifetime Do-It Pass, בדוק את Intergroom.com.

סך הכל

2

מניות

2

0

0

0

0

פרסומות

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Post