Renavast הוא פיתרון נטול סיכון לבעיות בכליות בחתולים כמו גם לכלבים

הוסף זה שיתוף כפתורים ל- Facebookfacebookfacebookshare ל- Twittertwittertwittershare ל- pinterestpinterestpinterestshare to moreaddthismore2

שברון הלב של מחלת כליות כרונית בחיות מחמד

מעטים הדברים בחיים אינם נעימים כמו לראות את חיית המחמד היקרה שלך מאבדים את הקרב במחלת כליות כרונית. נזק לצינורות כמו גם רקמות בכליות משפיע על יכולת הסינון הטבעית של איברים חיוניים אלה.

אי ספיקת כליות מעוררת הצטברות מסוכנת של רעלים בדם. אם יוזנח, חיית המחמד שלך עלולה למות כתוצאה מכך. מחלת כליות היא גם טיפוסית גם בגיל העמידה כמו גם בחיות מחמד בכירים, כמו גם תסמינים יכולים לטעות לעתים קרובות רק במצב של להיות “זקן”. נותר מחלה כליות כרונית שלא מטופלת יכולה לקצר את הזמן שאתה מקבל לבלות יחד בחודשים ואפילו שנים. עם זאת, ישנם צעדים שתוכלו לנקוט כדי לתמוך בבריאות הכליות של חיית המחמד שלכם.

איך אתה מבין אם חיית המחמד שלך חלה במחלת כליות?

הורים רבים לחיות מחמד אינם מודעים לנושא כליות עד שזה גם מאוחר. תסמיני מחלות כליות כוללים:

צמא מוגזם

שתן תכוף

ירידה בפעילות

אובדן תיאבון

ירידה במשקל

כיבים

הֲקָאָה

שִׁלשׁוּל

חניכיים חיוורות

ריח רע מפה

תסמינים אלה עשויים לרמז על מגוון רחב יחסית של מחלות אפשריות כמו גם הפרעות, ולכן חשוב שתביא את חיית המחמד שלך לבדיקה וטרינרית כדי לקבוע אם מחלת הכליות היא הבעיה.

תמכו בבריאות הכליות של חיית המחמד שלכם ובבריאות עם Renavast ™

למרבה המזל, ישנם מוצרים המוצעים לסייע לתמיכה בתפקוד הכליות בחיות מחמד.
תוסף מצוין אחד המסייע לקדם בריאות הכליות והבריאות בחתולים כמו גם בכלבים הוא Renavast ™.

מרכיב המפתח ב- RENAVAST ™ הוא Avastamine, רכיב פטנט שעומד לגיבוש במיוחד תוך שימוש בחומצות אמינו כמו גם פפטידים.

Avastamine מסייע להגן על תאי כליות כמו גם על צינורות מפני נזק, תוך שמירה על לחץ דם טיפוסי כמו גם על זרימת נוזלים באיברים חשובים אלה.

™ RENAVAST הולך צעד נוסף על ידי הגדלת ההורמון הטבעי המקדם עבודות תיקון של רקמות כליות כדי לסייע לשמור על בריאות כליות חיית המחמד שלך.

האם התקשית לגרום לחיית המחמד שלך לקחת תוסף כליה בעבר? ™ RENAVAST ™ קל יותר לנהל גם לחיית המחמד שלך מאשר כמה תוספי מזון דומים. פשוט פתח את כמוסות הפזר כמו גם מערבב את האבקה עם כף האוכל הרטוב המועדף על חיית המחמד שלך.

יתרון נוסף בבחירת ™ Renavast הוא שהוא לא זקוק לקירור, בניגוד למוצרים דומים. המשמעות היא שהיא תישאר רעננה יותר כמו גם אין דרישה לאחסון מיוחד.

™ Renavast חיי מדף של 3 שנים כמו גם הועברו לחתולים כמו גם לכלבים מעל 4 מיליון פעמים ללא תופעות לוואי שליליות.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Post