10 שיטות מקלטים מקדמים אימוץ חתולים

דמי אימוץ ממוזערים, אירועי חתול מיוחדים כמו גם הומור

כולנו מבינים שזה פשוט לגלות חתול חינם בקרייגסליסט, בסיווג או אפילו סתם על ידי שאלת אנשים מספיקים.

בקנייה כדי להתמודד עם זה, מקלטים לבעלי חיים חייבים גם לחפש שיטות להציע אימוץ חתולי חינם.

החתולים לא חייבים להיות מחמיאים כל הזמן, אולם משתמשים בהאשמות אימוץ ממוזערות מדי פעם, כמו גם אז יכול לבצע שיטה ארוכה בכל מה שקשור למאמצים פוטנציאליים.

זה לא מספיק פשוט לשבת כמו גם לקוות שהרבה יותר אנשים ילכו למקלט – הם לא יעשו זאת. לא אלא אם כן יש סיבה לבקר, כמו אירוע שכונתי מהנה או אירוע אימוץ מיוחד.

אנשים בדרך כלל לא רוצים ללכת למקלטים מכיוון שהם רואים בהם מדכאים כמו גם לא רצויים. בנוסף, זה יותר זול, כמו הרבה יותר קל להשיג חתול במקום אחר.

דרישת מקלטים לעבוד קשה כדי למשוך מאמצים, כמו גם העמידה בהם הם כמה מושגים מצוינים מקלטים שונים כבר משתמשים בהם. אלה יהיו פשוטים ביותר עבור כל סוג של מקלט או קבוצת הצלה לשכפל.

10 שיטות מקלטים מקדמים אימוץ חתולים

1. חיות המחמד של משפחת אוסטין “סינגל כמו גם אוהב את זה” של 14 $ אימוץ על חתולים שיעשה מיטבים כחיית המחמד היחידה בבית. שיטה חדשנית להביא לעניין הרבה יותר על החתולים “מאתגרים” הרבה יותר.

2. SPCA של “כמעט הבית” של מחוז ווייק (גם ראו תמונה עליונה במיוחד) אימוץ חינם על חתולים ארוכי טווח שהיו במקלט קצת יותר מכמה מהאחרים.

3. “חיות המחמד העל” של אגודת ההומאן של נבדה הפחיתו את החיובים על כל הכלבים הבוגרים (18 $) כמו גם על חתולים בוגרים (3 $) בדיוק בזמן לקערה להפליא.

4. “היכרויות המהירות הפרוותיות” של החברה ההומאנית של נבדה, כמובן, שיטה מהנה למשוך אנשים חדשים למקלט. כמו גם קיום האירוע ביום האהבה יניע זוגות ללכת יחד למקלט.

5. מאמצי “Catzilla לעומת Diva” של צוות החתול יכולים לשלם כל מה שהם בוחרים כדי לאמץ את אחד החתולים ה”פיסטיים “הרבה יותר.

6. “הצלת החתול הכתומה הגדולה” של אגודת נבדה ההומנה, זו הייתה הנחה של כמה שנים אחורה כאשר המקלט לקח מספר חתולים כתומים ממצב אגירה לכאורה.

7. חברת “Better With A Buddy” של Rancho Coastal Society של Rancho Society של חברת “Better With A Buddy” כדי להניע אנשים לחבק שני חתולים. החתול השני הוא תמיד 25 $ הנחה.

8. מחצית האימוץ של מרכז הטיפול בבעלי חיים של נורפולק מחצית האימוץ של מרכז החיות של נורפולק על שחור כמו גם בעלי חיים שחורים.

9. “גורי חתולים של 2-עבור-1” של אזור מונטגומרי, מקלט זה גם משתמש באימוץ של 25 דולר על חתולים ארוכי טווח בנוסף לאימוץ חינם עם תוכנית “קשישים לקשישים”. מאמצים 55 שנה כמו גם מבוגרים יכולים לאמץ חיה בכירה ללא עלות.

10. יוסטון SPCA – 5 $ אימוץ חתולי יש שיטה בסיסית לצייר מאמצים חדשים.

מהן כמה שיטות שהמקלט האזורי שלך הוא קידום אימוץ חתולי?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Post

Roundup 91: מאמרים כלבים מועדפים, הצעות וסרטוני וידאו של השבועRoundup 91: מאמרים כלבים מועדפים, הצעות וסרטוני וידאו של השבוע

Roundup 91: מאמרים כלבים מועדפים, הצעות וסרטונים של השבוע עודכן לאחרונה ב- 27 בדצמבר 2018 על ידי דליפות גורים השאיר תגובה אני לא מבין איך היה מזג האוויר בצוואר היער