פגוש את חיות המחמד של PetMeds (חלק 1)

הוסף את השיתוף של שיתוף כפתורים ל- facebookfacebookfacebookshare ל- twittertwittertwittershare ל- pinterestpinterestpinterestshare to moreaddthismore1

ב- PetMeds, אנחנו אוהבים את חיות המחמד שלך. זה מכיוון שלרובנו יש חיות מחמד משלנו, כמו גם אנחנו כל כך גאים בהם! כאן נמצא מבט מאחורי הקלעים על כמה מחיות המחמד של עובדי PetMeds המסתובבים, נהנים, כמו גם להשוויץ בטריקים הטובים ביותר שלהם:

רוצה לגלות יותר על חיות המחמד שראית בסרטון? לפי סדר ההופעה בסרטון, ראשית מאוד היא ג’ולי, מנהלת האמנות שלנו ב- PetMeds. ג’ולי מספרת לנו על הכלבים שלה, דייזי כמו גם על באסטר:

דייזי (Squirt) היא כדור מוך של אדיר כמו גם אנרגיה שמתנדנדת במשרדי. אתה מעצבן על ידי פרווה מוך לבן רך ומשי, אתה יכול להאמין שראית מתכרבלים, הדובון הרך והמרוחק מפרסומות הכביסה מתעוררים לחיים. היא חכמה כשוט כמו גם גילתה מי במשרד שומר עליה מלאי פינוקים כשתבוא לבקר. היא אוהבת נפילה גדולה, נאבקת, מחזה אנרגטי, כמו גם אוהבת לנשק את העסקה שלך בכל רחבי העולם. עם זאת, כשהיא מתעייפת, היא מטפסת למפלס התחתון של מדף הספרים, כמו גם מתעלפת בדרך כלל כשראשה תלוי מהקצה. בתור שיאה צו, יש לה עסקה נפלאה שלא ניתן לעמוד בפניו כמו גם נטייה, אולם לדייזי יש גם רוח כלב אלפא של שליטה כמו גם משחק.

באסטר, כמו כן, שיו צו, הוא הפטריארך של משפחת PetMeds, למרות שהוא מתקרב רק ל -9 שנים צעירות (אני מתקשר אליו איש הקטע שלי). הוא ראש עיריית משפחת Petmeds, כמו גם חכם להרבה דברים. יש לו תחושה מצוינת של מה שמתייחס כמו גם מיטות חברים טובים פרוותיים אחרים כמוהו יאהבו. הוא מתנהג מאוד כמו תמיד יש לו זמן להציג לצילום. יש לו רפרטואר טכניקה מצוין כמו גם שאתה אפילו לא דרישה לספק לו פינוקים כפרס. אחיו החדש הוא דייזי, כמו שהוא גם לא בטוח כל הזמן שהוא אוהב להיות אחות חדשה, עם זאת הוא מתחמם כמו אותה, כמו גם כשהיא רגועה, הוא מאפשר לה להתרפק איתו קצת. כשאתה לא דפדף של פינוקים, אתה יכול לגלות אותו שוכב על גבו עם כל ארבע הכפות הפרושות נחירות כמו משוגעות.

ונסה, מומחה לפרסום SEO, מציג בפנינו את ריילי:

ריילי היא ביגל בת 3 שהיא גם אחת מהצעצועים שלנו כמו גם בודקי מזון מכיוון שהיא בסופו של דבר הייתה המומחית למדי. היא מתוקה מוחלטת כמו גם אוהבת להיות מרכז תשומת הלב. בניגוד לרוב הביגלס, ריילי לא מיילל, אולם תחושת הריח שלה תמיד נמצאת בנקודה שהובילה לכמה סיפורים מרתקים. היא תעשה כמעט כל מה שאתה רוצה לפינוק. רק לאחרונה חיבקנו ביגל אחד נוסף, כך שהיא כרגע מסתגלת לרעיון לשתף.

ברוס, קצין מוניטרי של PETMEDS, מסביר כי מייסי היא אחיה של דייזי. בכל פעם שמייסי רואה את המשרד, יש לה תקופה מצוינת לשחק עם דייזי.

אלכס, במנהל תוכניות האינטרנט של PETMEDS מסביר את כלבו, רייבן:

רייבן הוא דוברמן פינצ’ר בן 5. חיבקתי אותה ממשק בית בטנסי כשהייתה בת 6 שבועות. היא נראית קשה, עם זאת יש את הרוח הנפלאה והעדינה ביותר שתמצאו אי פעם. היא אוהבת אבטיח, ענבים, כמו גם מירוץ לידי על האופניים שלי הכי מהר שאנחנו יכולים ללכת.

מנהלת הפרסום של PETMEDS בוני מספרת לנו על הכלב שלה, בלה:

בלה היא מנהלת האבטחה עבור 1-800-Petmeds. כשמגיעים איש מכירות או מבקר חדש, היא מתריעה אותנו מייד בשלושה נביחות קצרות. ערנותה כמו גם יכולותיה היו ככל הנראה מקורן בשורשיה בדרום אמריקה. נולדתי בהרי מדילין, קולומביה, חיבקתי אותה בגיל 8 שבועות וגם הכנסתי אותה לארה”ב. התחביבים שלה כוללים רדיפה אחר לטאות ממדרכות ב- PetMeds, שכיבה בשמש, כמו גם לשבת על מוטת חתול כדי להביט מהחלון למבקרים. כמו כן היא מייצגת את 1% מהכלבים בבדיקות הטעימות שמטפחות את מיטב הפינוקים אשר בדרך כלל מפחידים אנשי מכירות. הצעצועים המועדפים עליה הם מעט דגים ממולאים כתומים בשם גופי, כמו גם כדור טניס מיניאטורי. למרות שהיא מקדמת פרסונה קשה, היא באמת יונה נפלאה בלב.

כריס, מנהל השיווק של PETMEDS, מציג את גילי כמו גם את ג’וש:

ג’וש הוא פקינזה שחורה בת 7 שבן זוגי ואני חיבקתי לפני 4 שנים. יש לו את הדמות הכי מתוקה ואוהב לציין שלום לכל מי שעובר לידו. אם כבר מדברים על טיולים, זה הדבר המועדף עליו לעשות ומוכן ללכת בכל פעם שאתה. הוא אוהב לשכב על גבו על כל ספה בבית והצעצוע המועדף עליו הוא החיה הממולאת שלנו “סנטה מקס”.

גילי הוא טרייר סקוטי בן 6 שבן זוגי ואני רק לאחרונה התחבקנו במרץ. היא צייד אמיתי ותמיד מחפש לטאות, צפרדעים וכל דבר אחר שעובר החוצה. היא ילדה עצמאית במיוחד, עם זאת גם אוהבת לשכב בין הרגליים שלך ואוהבת לקבלבטנה קרצפה לפני השינה. באשר לצעצוע המועדף עליה, היא אוהבת את כולם, כל עוד היא יכולה לקרוע אותם.

אנו רוצים לשמוע על חיות המחמד שלך!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Post

מנופף ג’וג’ו: מוצרי חתול ייחודיים עם פיתולים מהניםמנופף ג’וג’ו: מוצרי חתול ייחודיים עם פיתולים מהנים

פוסט זה מכיל קישורי שותפים* לאחר שנתקל בקושי במציאת מוצרים יצירתיים עבור החתולים שלהם, מנפנף מייסד ג’וג’ו איריס החליט לעצב ולהפוך את שלה. המטרה שלה היא פשוטה: להבהיר את חייהם