רישומי מתעללים בבעלי חיים, מדוע לא הבנתי לגבי אלה?

הוסף שיתוף כפתורי שיתוף ל- facebookfacebookfacebookshare ל- twittertwittertwittershare ל- pinterestpinterestpinterestshare to moreaddthismore13

חבר מועצת המועצה של ניו יורק, פיטר וולון ג’וניור, מנסה להעביר הוצאה שתעשה את התפוח הענק לתחום השיפוט הגדול ביותר במדינה כדי להחזיק ברישום מתעלל בבעלי חיים.

וואלון מסביר:

“זה מעוצב על פי רישום עברייני המין. ו ו ו אם אתה נמצא במרשם, לא תוכל לאמץ או להשיג חיית מחמד בעיר. רישום זה יסופק באופן דיגיטלי לכל חנויות בעלי החיים, מקלטים כמו גם לרשויות אכיפת חקיקה. ”

כל אדם שהורשע בהתעללות בבעלי חיים – בכל סוג של צורה – יסתיים במרשם במשך חמש שנים. אם אותו אדם היה מורשע בפגיעה בהתעללות בבעלי חיים בפעם השנייה, זמנו ברישום היה מגביר בעשר שנים. רישום זה, כמו מרשם עברייני המין, היה תלוי מאוד בדיווח עצמי-אינדיבידואלים שנדרשים לעיר וכן עומדים בדרישות הרישום כדי לדווח על עצמם או לסכן על זמן קנס כמו כן. נכון לעכשיו, לשלוש תחומי שיפוט נוספים במפרט יש כבר רישומים כאלה.

לִי? אני מאמין שזה רעיון יוצא דופן לחלוטין. למרות שאני מבין שלא כולם היו רושמים אותו או את עצמה, או לשלם ריבית לכל אותו חלק “אין חיות מחמד”, זה צעד בכיוון האידיאלי. אלא אם כן מייקל ויק הולך עם הדלת, מקלטים לבעלי חיים כמו גם חנויות לחיות מחמד אין שום שיטת הבנה אם למאמץ יש עניין עניין כאשר זה נוגע לבעלות על חיות מחמד. יתכן שמרשם המתעללים בבעלי חיים לא יוכל לטפל לחלוטין בבעיה זו, אולם הוא בהחלט יכול לסייע להקל עליה.

בכנות, לא הבנתי רישומים כמו אלה אפילו היו קיימים (מכאן כותרת הפוסט הזה). אני מדמיין שאנשים מסוימים עשויים להתקשר לטלפון לכל מי שהורשע בהתעללות בבעלי חיים (בין אם זה חוסר אספקת מזונות נאותים או פגיעה גופנית מכוונת) לעולם לא יוכל להחזיק שוב חיית מחמד. מכל סוג של סוג. אֵיִ פַּעַם. אני לא יכול לדחות את הנטייה האישית שלי כלפי קפיצה על העגלה ההיא, עם זאת אני עוצר את עצמי באמצע הקפה. מה אם היית צעיר כמו גם טיפש, אולם עכשיו אתה גדל כמו גם מעלה? מה אם היית מכור וגם תחת השפעה, אולם עכשיו אתה נקי? מה אם היית חונך בתרבות של שנאה, עם זאת היית רואה את האור? יש חלק ממני שפשוט לא מרפה את הרעיון של שיקום – לא לכולם (אני מצטער, עם זאת אני בהחלט לא יכול לסלוח למצב של ויק, אי פעם), אולם עבור חלקם. אחרי הכל, איפה הרבה כלבים יהיו בלי אותו רעיון בדיוק? בלי שמישהו מוכן לספק להם הזדמנות שנייה?

של התוכנית הייתי הרבה יותר מאושר אם אף אחד לא היה זקוק להזדמנות שנייה כל כך, עם זאת העולם הכי טוב שלי רחוק מלהיות המציאות.

אז האם תלחין מכתב למחוקקים שלך לגבי הדרישה לרישומי מתעללים בעלי חיים רבים יותר?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Post

אתר חיסונים סרקומות בחיות מחמד משפחתיותאתר חיסונים סרקומות בחיות מחמד משפחתיות

הוסף את השיתוף כפתורי כפתורים ל- facebookfacebookfacebookshare ל- twittertwittertwittershare ל- pinterestpinterestpinterestshare to moreaddthismore1 אחד הנושאים הפופולריים ביותר כמו גם רבים שנחקרו ברפואה וטרינרית במהלך העשורים האחרונים היה קידום סרטן ממאיר