וטרינר מעריך: אוכל לחיות מחמד הטוב ביותר לירידה במשקל

הוסף את השיתוף של כפתורי כפתורים ל- Facebookfacebookfacebookshare ל- twittertwittertwittershare ל- pinterestpinterestpinterestshare to moreadthismore

כמו אצל אנשים, עליית משקל לא רצוי כמו גם השמנת יתר היא מגיפת טיפולית בריאותית ובריאות אצל בעלי חיים. ישנן מספר סיבות למגיפה הולכת וגוברת זו: שיטות האכלה חסרות הבחנה על ידי שומרי בעלי חיים, בנוסף לפינוקים רבים נוספים כמו גם שאריות מהשולחן הם כולם גורמים עיקריים בעלייה ניכרת במשקל אצל הכלבים שלנו כמו גם בחתולים.

ממש כמו הנסיבות עם האפוטרופוסים האנושיים ההורים שלהם, חוסר פעילות גופנית הוא גם גורם מרכזי במגפת ההשמנה של חיות המחמד. זה חשוב ביותר להיות מודע לכך, מכיוון שחיות מחמד עם עודף משקל ו/או השמנת יתר נוטים הרבה יותר לדלקת בדרכי השתן כמו גם לקריסטלים, סוכרת, מחלות לב, בנוסף לבעיות מפרקים כמו גם עמוד השדרה כדי לציין רק כמה מצבים.

עם נקבות מבויתות, האכלה של כמויות ניכרות של מזון יבש לחתולים הנפוצה היא הגורם העיקרי הכלול בחתולים עם עודף משקל/שמנים, כמו גם משהו פשוט כמו להיפטר ממזון יבש בתזונה של החתולים שלנו, עובר שיטה ארוכה לעזרה למנוע כמו גם לעיתים מטפלים במחלות משניות הקשורות להשמנה, כולל מחלות בדרכי השתן כמו גם בסוכרת. אמנם הנסיבות עם כלבים אינן בולטות, אך האכלה של דיאטות קיבבל יבשות מבוססות פחמימות מעובדות נקשרה באופן דומה לבעלי חיים עם עודף משקל ו/או השמנת יתר, כמו גם למזעור או ביטול דיאטות כאלה הם מרכיב חשוב ביותר מכל סוג של סוג של סוג של סוג של תוכנית לירידה במשקל.

בעוד שלרוב יצרני מזון לחיות מחמד משווקים “ירידה במשקל” או דיאטות דלות בשומן כשיטה לרדת במשקל בחיות מחמד, מניסיוני כמו גם בדעה, האכלה של רבים מהדיאטות הללו ללא מרשם תורמת באמת לעלייה במשקל כמו כמו גם השמנת יתר, סיפקו את החלק הגבוה של הפחמימות כמקורות חלבון בנוסחאות אלה. לפיכך, ככל הנראה השיטה הטובה ביותר לגרום לחברינו לבעלי החיים לרדת במשקל היא להאכיל להם תזונה מעט מאוד או דלת פחמימות, מה שמחקה בזהירות יותר את התזונה של קרניבור מאשר רבים ממזונות חיות מחמד תעשייתיים המוזנים לחיות מחמד ברחבי הארץ. באופן אידיאלי, זו צריכה להיות תזונה מתאימה כמו גם מאוזנת, דלת פחמימות, בתזונה מוכנה לבית, כפי שהוסבר בספר החתול הטבעי על ידי אניטרה פרייז’ר, או המדריך של ד”ר פיטקירן לבריאות טבעית ובריאות לכלבים כמו גם לחתולים מאת ריצ’רד פיטקיירן , DVM, PhD. עם זאת, אם זה לא אפשרי, אז הזנת אוכל הוליסטי, טבעי, דל פחמימות דל או עדיף, מזון רטוב ללא עמילן או תוכנית דיאטה של ​​מזון יבש דל פחמימות תהיה מקובלת. אחת האפשרויות המועדפות עלי כאן היא הנוסחה שנקראה וויסונג בשם Epigen.

Health Pet Foodpet Health

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Post

חרדת ההפרדה של LEOחרדת ההפרדה של LEO

הוסף את השיתוף כפתורי כפתורים ל- Facebookfacebookfacebookshare ל- twittertwittertwittershare ל- pinterestpinterestpinterestshare to moreaddthismore1 כאשר ליאו היה גור קטן, ניסינו להימנע מחרדת נטישה על ידי שיפור בהדרגה את הזמן שנשאיר אותו