[מוצר חדש] מיטות חיית מחמד של דיסני

הוסף את שיתוף כפתורי השיתוף ל- FacebookFacebookfacebookshare ל- Twittertwittertwittershare ל- PinterestPinterestPinterestShare to moreaddthismore8

מיליוני אמריקאים גדלו ואוהבים את הדמויות והסיפורים הקסומים הרבים שאולפני דיסני נתנו לנו לאורך השנים. עכשיו, הם הביאו את הכשרון הייחודי שלהם לשורה מיוחדת של מוצרים רק עבור חיות מחמד! מיטות חיית המחמד של דיסני נועדו להביא לגעת של סגנון דיסני הגחמני ההוא לביתך תוך מתן חיית המחמד שלך מקום מנוחה חמוד ונוח הוא או היא יעריצו.

האם על חיות המחמד להיות מיטות משלהן?

בין אם אתה מאפשר לחיות המחמד שלך לישון על ספות, כסאות או על המיטה שלך הוא העדפה אישית. בעוד שחלק מההורים לחיות מחמד לא היו בעלי דרך אחרת, אחרים מרגישים יותר בנוח לספק את חיות המחמד שלהם עם מקומות מיוחדים בבית רק בשבילם. בלי קשר, ישנם יתרונות של אספקת חיית המחמד שלך מיטה משלו.

שליטה על שופך, קשקשים ומזיקים: כמובן, אם חיית המחמד שלך ישנה איתך או על הרהיטים שלך, תהיה כמות מסוימת של שיער רופף, עור רעוע ואפשרות לפרעושים ו/או קרציות שיכולות למצוא את דרכם אל שלך מיטה או ספה. צחצוח יומי, רחצה בחיית המחמד שלך בשמפו לבקרת סככה, והקפדה על הגנה מפני פרעושים וקרציות תשמור על כל אלה למינימום. עם זאת, אם יש לחיית המחמד שלך מיטה בה הוא או היא מוציאים את רוב תנומה או זמן שינה יומיומי, הניקיון יהיה קל יותר.

מבקרים: יש זמנים שבהם כדאי שיהיה מקום מיוחד לחיית המחמד שלך להרגיש בטוח, נוח ומבודד ועם זאת מרגיש כמו חלק מהמשפחה. כשיש דפיקה בדלת, שליחת חיית המחמד שלך למיטה שלו או שלה יכולה לעזור לשמור על הכאוס למינימום. הכשרת חיית המחמד שלך לסגת למיטתו בפיקוד היא טובה בהרבה מפשוט לנעול חיות מחמד בחדר אחר בזמן שהמבקרים נמצאים בבית, מכיוון שזה יכול להגביר את החרדה ולהחמיר בעיות התנהגותיות.

זמן פרטי: יש גם זמנים שבהם חיית המחמד שלך רוצה לפקוח עין על המתרחש בבית, אך עדיין מרגישים תחושה של הסתגרות ופרטיות. אחרי הכל, גם חיות מחמד כמו לבד! כולנו צריכים קצת מקום מדי פעם, ובעלי מקום מנוחה אישי יכול לספק נוחות וחום.

מספר משקי בית לחיות מחמד: בעולם מושלם, כל חיות המחמד שלנו מסתגרות בצורה מושלמת כל הזמן ואוהבים להתכרבל יחד למתן חיבוק. אבל כפי שיודע כל הורה רב-פי, אישים ומצבי רוח מפריעים לפעמים לאהבה אחווה או אחותית. זו הסיבה שעדיף לספק לכל חיית מחמד את המקום שלו או שלה להתרחק מכל זה. זה נכון במיוחד בבתים שבהם חלק מחיות המחמד קצת יותר מבוגרות מאחרות.

איך לאמן את הכלב שלך ללכת למיטה

שליחת הכלב שלך למיטה זה דבר אחד, אבל לגרום לו או לה להישאר שם זה מאתגר עוד יותר! אימון חיית המחמד שלך ‘ללכת לישון’ ולהישאר שם ייקח מאמץ, אך התוצאות ישתלמו לשנים הבאות. הצעדים הבסיסיים להכשרת כלבכם הם למטה. הוראות מפורטות יותר כיצד לאמן את הכלב שלך ללכת לישון ולהישאר שם עד שניתן יהיה למצוא במאמר “ללמד את הכלב שלך ללכת למיטתו” באתר מועדון המלונה האמריקני.

הניחו את מיטת הכלבים החדשה על הרצפה לידכם והזמינו את הכלב שלכם לבדוק אותה. אם הכלב שלך מרחרח, כפות או שוכנות על המיטה ללא צורך בעידוד, תגמל אותו או אותה עם פינוק קטן על ידי הנחת הפינוק על המיטה. אם הכלב שלך לא מגלה עניין מיידי, לפתות אותו או אותה למיטה עם הפינוק ותן את הפינוק כאשר חיית המחמד שלך נמצאת במצב למטה. אחרי ששכב על המיטה כמה שניות, שחרר אותו או אותה בפקודה “בסדר” או “בחינם”, ואז עודד את חיית המחמד שלך לרדת מהמיטה.

חזור על התהליך מעל 3-4 פעמים.

בשלב הבא, פשוט עמד ליד המיטה ובדוק אם חיית המחמד שלך חוזרת על המיטה. אם כן, תגמול עם פינוק אחר. תן פינוק נוסף אם הוא או היא נשארים על המיטה מבלי להניב.

כעת, תן שם להתנהגות על ידי עמידה ליד המיטה ואמר “מיטה”. כאשר הכלב שלך עולה על המיטה ושוכב, השתמש במילת הרמז הזו ואז תגמול. כשאתה רוצה שהכלב שלך יקום, אמור את הפקודה “בסדר” או “בחינם” (הקפד להיות בקנה אחד עם בחירת המילים שלך).

בשלב הבא, תרגול להרחיב את משך השהות והמרחק ממנו אתה נותן את הפקודה. הגדל בהדרגה את הזמן שלך חיית המחמד שלך מונחים להישאר על המיטה ולתגמל כראוי. ברגע שזה נשלח, תרגול לתת לחיית המחמד שלך את הפקודה “המיטה” ממקומות שונים בביתך, שוב מתגמל כראוי.

מיטות חיית מחמד של דיסני מעוררות השראה כלבים מענגים (או קיטי) חלומות

מיטות חיית מחמד של דיסני מביאות רמה חדשה של התכרבל למקום המיוחד של חיית המחמד שלך.

כל סגנון נועד לפנות לצורך הטבעי של חיית המחמד שלך בהסתגרות נוחה תוך הוספת קצת מהקסם של דיסני לבית שלך. זמין בשלושה עיצובים שונים, יש אחד להעדפת כל חיית מחמד.

חיות מחמד קטנות שחושקות במערות חיות מחמד קטנות משלהן יאהבו את כיפת חיית המחמד של מיני מאוס. המיטה הזו בצורת DEN מלאה באדום חמוד ולבן נקודה נקודהיון ומעליו אוזניים מיני וקשת פולקה דוט גדולה. הכרית הפנימית הניתנת להסרה ניתנת לרחיצה במכונה לניקוי קל. כיפת חיית המחמד של מיני מאוס אידיאלית לחתולים או לכלבים המשקלים עד 12 קילוגרמים.

מי שצריך קצת יותר צדדיות יאהב את צריף חלת הדבש של מיקי מאוס 2 ב -1, מיטת חיית מחמד כיפויה שניתן לקרוס גם למיטת סבל. יש לו כרית נשלפת ומלאת סיבים הכוללת תבנית מאוס מיקי שחור-לבן צורמת בצד אחד וצבע שחור מוצק בצד השני. החלק החיצוני מכוסה בבד מיקרו -פלאוש מרקם בשחור, אדום ולבן המיוצר כדי להיראות כמו מכנסיו של מיקי מאוס. את כל האט של מיקי מאוס 2 ב -1 ב -1 בדבש ניתן לשטוף במכונה בבטחה ולייבש ולהכיל כלבים עד 12 קילוגרמים או חתולים עד 15 קילוגרמים.

עבור חיות מחמד שאוהבות להתכרבל מתחת לכיסויים, יש את המסמכים הנעימים של מיקי מאוס עם מכסה המנוע/שמיכה מובנה. יש לו כרית מיקרופילוש נשלפת עם דפוס מאוס מיקי שחור לבן אהוב בצד אחד וצבע שחור מוצק מאחור. מיטה כולה זו רחיצה ומייבשת במכונה והיא מושלמת עבור חיות מחמד המשקלות עד 20 קילוגרמים.

לשלוש המיטות יש תחתיות העשויות מבד אטום למים כדי לסייע בהגנה על שטיחים ורצפות מפני בלעדי חיית מחמד מקריים, וכל אחד מהם מיוצר בטיפול ובאיכות שמוות המותג של דיסני ידוע. תן לדמות הקטנה והפרוותית שלך את המתנה של מיטת חיית מחמד דיסני נעימה והוסיפו קצת כיף נוסף לביתכם.

זכו במיטת חיית מחמד דיסני בחינם!

האם החתול או הכלב שלך יאהבו מיטת חיית מחמד דיסני בחינם? פשוט השאירו תגובה למטה ותוכלו לזכות במיטת חיית מחמד דיסני בחינם לחתול או לכלבכם מ- 1800petmed!

שלושה (3) הזוכים ייבחרו באקראי ביום שלישי, 10 באוקטובר 2017, כך שלכל מי שמשתתף יש סיכוי לנצח! (מוגבל לתושבי ארה”ב) בהצלחה!

מזל טוב לזוכים בציור: דניאלה, שריל ס, ודורה מ. חפשו מאיתנו דוא”ל כיצד לתבוע את הפרס שלך.

מוצרי GiveawaysNew

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Post

[שאל את הווטרינר] צמצום חרדת חיית המחמד שלך בעת נסיעה[שאל את הווטרינר] צמצום חרדת חיית המחמד שלך בעת נסיעה

הוסף את השיתוף של כפתורי כפתורים ל- Facebookfacebookfacebookshare ל- Twittertwittertwittershare ל- pinterestpinterestpinterestshare to moreaddthismore11 בין אם אתם מתכננים טיול דרך עם משפחתכם או פונים למשרד הווטרינר, אין דבר יותר מטריד