מתעמל עם חיית המחמד שלך

הוסף את השיתוף כפתורי כפתורים ל- FacebookFacebookfacebookshare ל- TwitterTwitterTwittershare ל- PinterestPinterestPinterestShare to MoreAddthismore1

אנשים מכירים בדיוק עד כמה התרגיל שגרתי חיוני הוא לשמור על המפרקים גמישים, לשמר משקל בריא כמו גם מקוון חיים ארוכים. כמו כן ניתן להגיש את אותן הצהרות בדיוק לגבי חיות המחמד שלנו. אחד התרגילים הקלים ביותר כמו גם יתרון יתרון עבור בעלי חיים בכל הגילאים הוא הליכה. אני משתדל לא להציע גם הרבה הליכה או ריצה על בטון העלולים לגרום לריכוזי כפות, למתח את הגב כמו גם במפרקים, בנוסף לגרום להצטברות חום קיצונית במספר חיות מחמד. במיוחד עבור כלבי גזע ספורטיביים, שחייה יכולה להיות בחירה אחת במתח נמוך יותר לאימון. עם זאת, אפילו בעלי חיים פעילים יכולים במקרים מסוימים להגזים בשחייה ולכן זה יכול להיות מושג נהדר להשקיע באפוד חיי חיות מחמד אם חיית המחמד שלך תעשה שחייה רבה.

יש אנשים שיסתגלו על אופניים עם חיות המחמד שלהם, אולם חיוני להגן על הרצועה לאופניים, כמו גם לשמור על רכיבות קצרות כמו גם להיות מודעות גם לחימום יתר של סכנות. יש אנשים שיכולים להיות גאוניים באמת, כמו גם להקים תוכנית אתגר מקורה בבית, ומייצרים קפיצות נמוכות על ידי שימוש בחפצים בבית כמו ארגזי קרטון כמו גם מנהרות. לא משנה באיזה תרגיל תבחר עבור חיית המחמד שלך, היה מודע לכל סוג של מצבים מגבילים רפואיים שעשויים להפחית את יכולת האימונים כמו מחלה לב וכלי דם, כך שתמיד יהיה טוב לדבר עם הווטרינר שלך לפני שתתחיל תוכנית אימונים עם חיית המחמד שלך.

כמו כן, גזעים ברכיצפלים ספציפיים כמו מתאגרפים כמו גם פאגים הגבלו יכולות דרכי הנשימה עם פעילות גופנית כבדה, כך שאפשר בדרך כלל להיות פשוט יותר עם גזעים כאלה. כמו כן, זכור כי בעלי חיים אינם גדולים כל כך להתקרר כמו שאנחנו בגלל שהם לא מזיעים הרבה, כמו גם רבים מגופם חם משתחרר עם התנשמות כמו גם רפידות הכפות שלהם. לכן חיוני להמשיך להתאמן על בעלי חיים לחות כמו גם מפגשים קצרים.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Post

מרתון פארגומרתון פארגו

חברתי מרן ואני זכינו בחצי המרתון של פארגו. שנינו. ? לרוע המזל, לא הורשו כלבים במסלול. סיימתי את המירוץ בעוד כשעתיים ו 6 דקות. לא הכי טוב שלי, אבל מהיר