PetMeds® תרופות ביתיות לכלבים או לחתולים עצירות

הוסף את שיתוף הכפתורים לשיתוף ל- Facebookfacebookfacebookshare ל- twittertwittertwittershare ל- pinterestpinterestpinterestshare to moreaddthismore5

עצירות היא בעיה שכיחה יחסית של בעלי חיות מחמד שעשויים לכלול היסטוריה של ירידה בתדירות של תנועות המעי ו/או מאמץ ו/או דחיפות כאשר מנסים לקבל תנועות מעיים. אחד הגורמים הנפוצים הרבה יותר לעצירות אצל כלבים וחתולים הוא בליעת חומר בלתי ניתן לעיכול כולל שיער וגופים זרים אחרים. חוסר איזון מטבולי ואלקטרוליטי יכול גם לגרום לעצירות בחיות מחמד.

אצל חתולים קיימת מחלה מסוימת של המעי הגס המכונה מג’קולון העלולה לגרום להתקפי עצירות חוזרים ונשנים, בדרך כלל המחייבים חוקנים תכופים, הסרה ידנית של צואה ודיאטות מרשם מיוחדות ותרופות. אחד הדברים הפשוטים ביותר שהורה לחיות מחמד יכול לעשות כדי לעזור לחיית מחמד עם עצירות הוא להוסיף סיבים נוספים לארוחות. קליפות דלעת משומר ומטמוקיל או פסיליום הם בדרך כלל די יקרי ערך כאשר הם מתווספים לארוחות. Vetasyl הוא מוצר שכותרתו וטרינרית שיכול לעזור בעצירות.

מכיוון שחוסר איזון באוכלוסיית החיידקים בדרכי העיכול יכול להתרחש, בדרך כלל פרוביוטיקה יכולה לעזור כמו איזון מהיר ואנזימי עיכול naturvet. אם הסימפטומים נמשכים או מחמירים הערכה וטרינרית מלאה ואימון לגורמים בסיסיים לעצירות.

האם יש סעדים בבית שמצאתם לעזור לכלב או לחתול המחמד העצירות שלך? שתף את החוויות שלך בתגובות למטה!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Post