בלה רכבות למשרה חדשה: כלב טיפול, חלק I

הוסף את השיתוף של כפתורי כפתורים ל- Facebookfacebookfacebookshare ל- twittertwittertwittershare ל- pinterestpinterestpinterestshare to moreaddthismore12

בתור הפומבסאדור לחילוץ פומרניאן בדרום קליפורניה, אני צריך ללכת מבצעים גדולים של מיקומים כמו גם לספק מבצעים גדולים של אנשים. מאז שהייתי בתעשייה בטלוויזיה PetMeds בתעשייה 2011-2012, אני מוכר לכל מקום שאני הולך, כמו גם אנשים רוצים להצהיר שלום כמו גם את Pet Me. זה היה באירועים מיוחדים שאמא הבחינה באנשים בכסאות גלגלים שאולי לא יתקרבו אלי מכיוון שבדרך כלל היה קהל שחסם את הדרך, אז היא התחילה להביא אותי אליהם כמו גם לשאול אם הם רוצים להחזיק אותי. החיוכים הענקיים על פניהם – כמו גם החיוך הענק על העסקה שלי – שמו את הנבט של מושג במוח של אמא שאולי אולי יש לי את מה שנדרש כדי להיות כלב טיפול.

כשדודה שלי קארן חלה כמו גם הייתה צריכה להתאושש במתקן סיעודי מיומן, אמא פשוט הבינה שהיא זקוקה למבקר מיוחד, אז היא לקחה אותי לראות אותה. זה עשה את הדודה קארן כל כך מאושרת, כמו גם פשוט סיפקתי לה כמה נשיקות כמו גם התכרבלו ממש לידה בזמן שהיא כמו גם אמא זינקה בלי סוף.

הפורנד שלי ד”ר שחר מרקוס, MD, כתב ספר את הכוח של זנבות מתנודדים, מדריך לרופא לטיפול בכלבים כמו גם לריפוי. ד”ר שחר כתב ספרים מספיקים כדי למלא ספריה, אולם מדובר במיוחד בכלבי טיפול כמו גם על הכוח לרפא שמשוחרר כאשר אנשים קשורים עם כלבים. ד”ר שחר הוא גם כותב בבלוג עמיתים התורם לבלוגים של PetMeds תחת חיות מחמד בריאות כמו גם לבעלים.

אז מה עליכם לעשות כדי בסופו של דבר להיות כלב טיפול? ראשית, היכנס לאתר לטיפול ב- Therapy Dogs Inc. כמו גם באותו עמוד, עבור אל הקישור בצד ימין של הדף כדי בדיוק איך בסופו של דבר להיות חבר. ישנם ארבעה מתפתחים הדרישה להדפסה, כולל המבחן, כמו גם שתדרישה לקבל תעודת חיסון כלבת נוכחית וכן בחינת צואה שלילית נוכחית. בתחתית הדף “איך בסופו של דבר להיות חבר” תגלו את הקישור לבוחנים/משקיפים באזורכם. שגרתה את הווטרינר שלך עבור לבדיקת צואה, קבל את תעודת הכלבת שלך, איסוף את ההתפתחות שלך עבור Therapy Dogs, Inc., כמו גם ליצור איתנו קשר כדי לקבוע את הביקור שלך עם בוחן/צופה מוסמך. אני מתחיל עכשיו!

המשך יבוא…

בלה

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Post

[מוצר חדש] בדיוק איך להוציא את היללה מהילחם[מוצר חדש] בדיוק איך להוציא את היללה מהילחם

הוסף את השיתוף של כפתורי כפתורים ל- FacebookFacebookfacebookshare ל- TwitterTwitterTwittershare ל- PinterestPinterestPinterestShare to Moreaddthismore להיות מבולבל כמו גם נבהל זה בכיף גדול בליל כל הקדושים. אנו מברכים על רוחות רפאים