כדורי טניס ושיני הכלב שלך

הוסף את השיתוף כפתורים ל- FacebookFacebookfacebookshare ל- Twittertwittertwittershare ל- PinterestPinterestPinterestShare to moreaddthismore73

המון כלבים אוהבים לשחק עם כדורי טניס, ואף שרוב שומרי חיות המחמד מודעים לכדורי הטניס המפגעים הנחנקים פוטנציאליים, מהווים כלבים גדולים, כדורי טניס מציגים גם סכנה עדינה יותר לחיות מחמד. הכיסוי החיצוני של כדור טניס נועד להיות קשה לעמוד בשימוש קשה במגרש טניס, והוא שוחק מאוד. כאשר עפר וגריט משובצים בכדור טניס לאורך זמן, הכדור הופך לשוחק עוד יותר. חלק מהכלבים הם לעיסה מוגזמת ונוטים ללעוס על כדורי טניס במשך תקופות ארוכות, וכתוצאה מכך בלאי הדרגתי לשיני הכלב ממגע חוזר ונשנה עם כיסוי כדור הטניס. הרמה הדרגתית זו של אמייל השיניים מכונה “בוטה”.

על פי נתוני אגודת השיניים הווטרינרית האמריקאית, “כלבים שלעוסות על כדורי טניס או צעצועים שוחקים אחרים (חשובים על כדור טניס ככרית סריקה), בדרך כלל ילבשו את שיני הלחי הקדמיות הקטנות יותר שלהם (Premolar), וההיבט האחורי של הכלבים . ” חוות דעת וטרינרית משתנות בנוגע למידת כדורי הטניס הסכנה מציבה לבריאות השיניים של הכלב. אם הכלב שלך הוא לעיסת כדור טניס רצינית, אתה עשוי להבחין בלבוש השיניים שכן קצות שיני הכלב שלך הופכים פחות חדים ויותר בוטים לאורך זמן. כמה טיפים לבטיחות לכדור טניס משחקים עם הכלב שלך:

השליך כדורי טניס עם זה שיש להם בלאי מוגזם, לכלוך משובץ או שנראה “מטושטש”.

אל תתנו לכלבכם לשחק עם כדורי טניס ללא פיקוח, ואל תאפשר לעיסה ממושכת של כדורי טניס.

שקול להחליף כדורי טניס בצעצועי כלבים בטוחים יותר כמו כדור חלק או צעצוע של קונג.

כדורי טניס הם צעצועים מהנים, בשפע וחסכוני. אם הכלב שלך אינו לעיסה קשה, הוא או היא כנראה שלעולם לא תהיה לבעיה של בלאי שיניים מוגזמים, וכמובן, שיניים אכן נוטות להישלל באופן טבעי לאורך זמן בכל מקרה. אם יש לך לעיסה ייעודית, הקפד לעקוב מעת לעת על שיני הכלב שלך אחר סימני בלאי.

Health Dentalpet

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Post