ראיית כלב עיניים מסייעת בפתיחת צליל פעמון

פרסום זה עשוי לכלול קישורי שותפים. אנו עשויים להרוויח כסף או מוצרים מהעסק שנדון בפוסט זה.
איך התגעגעתי לזה? אני מבין שאיחרתי לדווח על גור באימונים, גרייס מצלצלת בפעמון הסגירה של נאסד”ק.
היום אחד מעמיתיי נכנס פנימה כמו גם שאל אותי אם ראיתי את כלב המדריך מצלצל בפעמון אתמול. הצהרתי “הו, בטח, שמעתי על הגור באימונים המצלצלים את פעמון הסגירה לנאסד”ק.” הוא הצהיר שהוא מאמין לי מאז ששמו של הכלב היה קולבי. אההההה? האמנתי שגרייס צלצלה בפעמון הסגירה עבור הנאסד”ק.
אז קפצתי לאינטרנט כמו גם התחלתי לעשות מחקר מחקר כמו גם מה אתה יודע … קולבי א ‘כלב עיניים היה בבורסה בניו יורק אתמול כדי לסייע ל- Sound the Bell הפתיחה. הנה קליפ קצר של הסיפור שמצאתי:
אבל בין המגרשים בערך הפקידים מעין הרואים באזור מוריס היה ננסי, גור גולדן רטריבר בן 9 שבועות, מנסה קשה לא להתפתל.
היא הייתה שם כדי ללכת עם ג’ים קוטש, השוטר המנכ”ל של העין לראות, כשהוא צלצל בפעמון במקרה של יום השנה ה -80 של הארגון.
“פעמון הפתיחה נצפה (בטלוויזיה). זה מספק לנו סיכוי להגביר את החשיפה כמו גם את ההבנה של מה שאנחנו עושים, “הצהיר קוטש, לקויי ראייה כמו גם בוגר העין הרואים. “למרות שאנחנו בניו ג’רזי, אנחנו מושכים חניכים מכל מקום.”
קוטש כמו גם אשתו, ג’ינג’ר, הלכו עם כלבי העיניים שלהם, קולבי כמו גם פייטון

כן משתי סיבות … ראשית, שהעין הרואים קיבלה חשיפה בטלוויזיה הלאומית, כמו גם השנייה שמו השמות שלי היה שם כדי לסייע ל- Sound the Bell Bell. הנה קישור לסיפור המלא שקראתי: גור מה- The Seee Thing Thing Terv
אז מה הלאה … אולי אני צריך לפקוח על וול סטריט לימים הקרובים כדי לראות אם סוג כלשהו של גורים אחרים באימונים מופיע בטלוויזיה הלאומית.

הבחירות המובילות עבור הגורים שלנו
צעצוע הגורים הטוב ביותר שאנחנו אוהבים: צעצוע גורים של Camperoos עם פעימות לב כמו גם חבילות חמות – אידיאלי לגורים חדשים. מסייע לפשטות לחץ וחרדה בביתם החדש.
הטוב ביותר של כלב כלב שאנחנו אוהבים: עצמות ולעיסה מקלות בריונות – כל הגורים שלנו אוהבים לנשוך, לנדנד, כמו גם ללעוס. אנו אוהבים להשתמש במקלות בריון כדי לסייע בהפחתת ההתנהגויות הלא רצויות הללו.
פינוקי הכלבים הטובים ביותר שאנו אוהבים: רכבת כלבים מטורפת-לי פינוקים-אנו משתמשים בהם כפינוקים שלנו בעלי ערך גבוה עבור גורי הכלבים המדריכים שלנו.
אוכל כלבים טרי הטוב ביותר שאנחנו אוהבים: הכלב של החקלאי – כמה חודשים אחורה התחלנו להאכיל אוכל כלבים טרי של רייבן כמו שהיא אוהבת אותו! קבל 50% הנחה על הרכישה הראשונה שלך של כלב החקלאי.

בדוק הרבה יותר מהמועדפים שלנו ברשימת הבדיקה החדשה שלנו.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Post