פורום כלב חיות מחמד חדש של Thatmutt.com

עריכה: של- ל- Mutt אין עוד פורום בגלל ספאם כבד.

במהלך סוף השבוע הצגתי את פורום הדיון החדש של Thatmutt.com. אני מקווה שתפנו אליהם כמו גם תסתכל!

פורום כלבי המחמד החדש של Thatmutt.com

תפקידו של פורום הדיון של כלבי המחמד של MUTT הוא לסייע לבעלי כלבים לחיות מחמד לקבל הבנה טובה בהרבה של כלביהם. הנושאים יכסו כל דבר הקשור לכלבים כמו אימוני כלבי חיות מחמד, התנהגות כלבי חיות מחמד, אימוץ כלבי חיות מחמד כמו גם אימון לכלבי חיות מחמד.

כמו הבלוג הזה, הפורום תמיד יהיה עבודה שמתבצעת. תוכלו לראות כמה שינויים עם התקדמות. אני מאוד נלהב מהתוספת הזו לבלוג שלי מכיוון שהוא יספק לאנשים הרבה יותר צדדיות לעבר נושאים שונים.

כאורח בפורומים, תוכלו להציג את הפוסטים הקיימים. בקנייה כדי לפרסם הודעה משלך או תשובה להודעה קיימת, תצטרך להירשם (זה משלים כמו גם לוקח כמה שניות). לאחר הרשמה תוכל לראות מה חדש בהתחשב בביקור האחרון שלך.

אני נלהב לגבי האפשרויות של פורומי הדיון. הם יביאו תנועה אינטרנטית נוספת לבלוג כמו גם הבלוג יביאו אנשים לפורומים. אני כל כך בר מזל שיש לי שכונה של אנשים שהולכים לבלוג שלי כמו גם בפרט בדיונים. אני מגלה משהו על כלבים כל יום.

מהם כמה נושאים שהיית רוצה לראות שנדון בפורום כלבי חיות המחמד?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Post

רישומי מתעללים בבעלי חיים, מדוע לא הבנתי לגבי אלה?רישומי מתעללים בבעלי חיים, מדוע לא הבנתי לגבי אלה?

הוסף שיתוף כפתורי שיתוף ל- facebookfacebookfacebookshare ל- twittertwittertwittershare ל- pinterestpinterestpinterestshare to moreaddthismore13 חבר מועצת המועצה של ניו יורק, פיטר וולון ג’וניור, מנסה להעביר הוצאה שתעשה את התפוח הענק לתחום השיפוט

הכלב שלי העריך חיובי למחלת לייםהכלב שלי העריך חיובי למחלת ליים

הוסף את שיתוף הכפתורים ל- FacebookFacebookfacebookshare לטוויטרטוויטרטסוור ל- PinterestPinterestPinterestShare ל- Moreaddthismore137 מאי הוא חודש המודעות הלאומי למחלות ליים. מחלת ליים היא מחלה זיהומית המועברת על ידי עקיצת קרציות, רבים בדרך