גבר התאחד עם בולדוג חסר הרבה יותר משנתיים

חיות המחמד המשפחתיות שלי אינן מיקרו -שבב, אבל הסיפור הזה הוא טיפ בשבילי לשקול מחדש.

בזכות שבב מיקרו, גבר שמחה לאחר שהוחזר הבולדוג האנגלי שלו, על פי חדשות ABC7 בניו יורק. כלב המחמד נעלם בשנת 2012.

רוברט ויטיילו הצהיר כי כלב המחמד שלו בלה נגנבה הרבה יותר משנתיים אחורה כשהייתה רק בת 6 חודשים, אולם עכשיו היא חזרה בבית במפסטד, נ. י.

מ- ABC7:

“זה היה כאילו היא מעולם לא הצליחה לזכור אותנו,” אמר. “ברגע שהיא ראתה אותי, זו הייתה התחושה הכי טובה. היא יצאה את כל דוגש השור, כמו שהיא התחילה ללקק אותי כמו גם לנשק אותי עם הלשון הענקית שלה שלה. ”

מישהו גילה את בלה משוטטת באזור לינדנהורסט ביום שישי בערב וכן הביאה אותה למרכז הרפואי הווטרינרי בלונג איילנד. הם סרקו מיקרו -שבב, כמו גם זה הוביל אותם לוויטיילו.

“כשקיבלתי את שיחת הטלפון הזו, כמו גם הם הצהירו שזה הווטרינר, הם הצהירו שגילינו את כלב המחמד שלך בלה,” הוא אמר. “איבדתי את נשימתי. הייתי כמו מה, מי? אני אוהב, אני אביה של בלה. ”

גורמים וטרינריים אמרו ל- ABC7 שזה נראה כאילו מישהו דאג לבלה כל הזמן הזה. היא נראית חברתית היטב כמו שיש לה “מצב גוף טוב”.

בינתיים, ויטיילו עדיין מחפש את הכלב האחר שלו, סזיר, שלדעתו נלקח על ידי אותו האדם בדיוק שלקח את בלה, על פי ABC7.

סיפור מלא

האם חיות המחמד המשפחתיות שלך סדוקות?

תמונה מ- ABC

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Post

בלה רכבות למשרה חדשה: כלב טיפול, חלק Iבלה רכבות למשרה חדשה: כלב טיפול, חלק I

הוסף את השיתוף של כפתורי כפתורים ל- Facebookfacebookfacebookshare ל- twittertwittertwittershare ל- pinterestpinterestpinterestshare to moreaddthismore12 בתור הפומבסאדור לחילוץ פומרניאן בדרום קליפורניה, אני צריך ללכת מבצעים גדולים של מיקומים כמו גם לספק

חרדת ההפרדה של LEOחרדת ההפרדה של LEO

הוסף את השיתוף כפתורי כפתורים ל- Facebookfacebookfacebookshare ל- twittertwittertwittershare ל- pinterestpinterestpinterestshare to moreaddthismore1 כאשר ליאו היה גור קטן, ניסינו להימנע מחרדת נטישה על ידי שיפור בהדרגה את הזמן שנשאיר אותו