לימוד קרן החיות של מוריס מסייע לחתולים עם קרישי דם

פוסט אורח מאת קייטי פרידסון מטעם קרן החיות מוריס

קרישי דם הם סיבוך שעלול להיות קטלני של מחלות לב. קרישים אלה יכולים להיווצר כאשר שינויים בצורת דפנות הלב גורמים לדם לעבור דרך הלב בתבנית זרימה לא תקינה, והותיר כתמים עומדים יכול להתרחש קרישה. הרוב העצום של הקרישים הללו מגיש בסוף סוף אבי העורקים, העורק הגדול ביותר בגוף, שם הוא מסתעף כדי לספק את הרגליים והזנב האחורי. כשזה יקרה, החתול המושפע יהיה ממש בסדר שנייה אחת וישתקה למחרת. הכאב מרתק. זהו משבר מסכן חיים עם פרוגנוזה גרועה מאוד להישרדות. זהו תרחיש מפחיד עבור כל אפוטרופוס חתול.

ההערכה היא כי בין 200,000 ל 600,000 חתולים מפתחים קרישי דם מדי שנה. רק שליש ישרוד את קריש הדם הראשון, והרבה סביר להניח שיש הישנות.

חתול בשם חצות היה יותר מזל מאשר לרוב. לחצות היה קריש דם שהוביל לקטיעת גפיים. Midnight הצטרף לקרן של מוריס בעלי חיים מימן ניסוי מדעי – מחקר טרומבומבוליזם עורקי עורקי, המכונה גם מחקר “שומן”.

ד”ר דניאל הוגן הוביל את הניסוי על ידי בחינת יעילותן של שתי תרופות הנמצאות בשימוש נרחב לטיפול בקרישי דם בבני אדם, פלאוויקס ואספירין. נמצא כי פלאוויקס היה היעיל ביותר; חתולים בפלאביקס הצליחו לחיות בממוצע שנה אחרי קריש הדם הראשון שלהם.

“חצות קיבלו חוזה שכירות שני על החיים,” אמר האפוטרופוס של חצות, דרו סוייר. “למרות שאיבד רגל, עד מהרה הוא רץ, טיפס ומשחק עם החתולים האחרים. המחקר של ד”ר הוגן נתן לו אפשרות חדשה לעזור ולחיות. ” חצות חרגו במידה ניכרת את הפרוגנוזה המשוערת שלו לשלושה חודשים: הוא חי שש שנים נוספות בגלל פלאוויקס. הוא נפטר מסיבות שאינן קשורות.

מחקר זה הוא רק אחד מהרבה ממומנים על ידי קרן מוריס בעלי החיים, ארגון ללא מטרות רווח המשקיע במדע המקדם רפואה וטרינרית לבעלי חיים, סוסים וחיות בר. מחקרים הממומנים על ידי הקרן סייעו לגלות תזונה טובה יותר לחתולים סוכרתיים, שיפרו את ניהול בעיית בריאות הנשימה במקלטים ולפתח כלים לאבחון טוב יותר וטיפול בחתולים עם מחלות מעי דלקתיות וסרטן במערכת העיכול.

לקבלת מידע נוסף על קרן מוריס בעלי החיים, ולתרום לתמוך במאמציהם, אנא בקרו.

תמונה של חצות באדיבות קרן מוריס בעלי החיים, המשמשת באישור.

אינגריד קינג

אולי תאהב:
לחץ דם גבוה בחתולים

דו”ח מהסימפוזיון של קרן ווין פליין על FIP, חלק שני: החתולים ובני האדם שלהם הנלחמים בקרב הזה

מחקר תאי גזע חתולים מקווה לעזור לחתולים עם מחלות לב

«קערת החתלתול של ערוץ Hallmark מעלה חמוד לרמה חדשה לגמרי
בגידה: 100 $ מסע קניות בחיות מחמד משפחתיות לחלוטין »

3 הערות על לימוד קרן החיות של מוריס מסייעות לחתולים עם קרישי דם

סו ברנדס אומר:

22 בינואר 2014 בשעה 19:59

מאוד אימפורמטיבי. לא היה לי מושג שהרבה חתולים קיבלו קרישי דם. די מפחיד לחשוב עליו. מידע טוב לדעת. תודה על הפוסט הזה.

תשובה

ויקי וורדן אומר:

22 בינואר 2014 בשעה 9:39 בבוקר

אני חייב לומר שהפוסט הזה גרם לי לחרדה. אני לא אוהב לחשוב שהחתולים שלי יקבלו דבר כזה. אני יודע שזה אפשרי וטוב ליידע אותו, גם אם זה מדכא וכו ‘. אני יכול להסתכל על אתר האינטרנט שלהם כי יש לי קיטי עם IBD. יש לו גם אלרגיות ובעיות במערכת העיכול מלבד ה- IBD. עבדתי עם הווטרינר בניסיון למצוא לו אוכל. סוף סוף מצאתי דיאטה שנראה שהיא עובדת. אני לא אוהב לוותר מזה כי אני מבועת ממה שיקרה. כמעט איבדתי אותו פעם אחת בגלל זה.

תשובה

אינגריד אומרת:

22 בינואר 2014 בשעה 16:38

אני יכול להבין שאתה לא רוצה לשנות את הדיאטה של ​​הקיטי שלך אם הוא מצליח על זה, ויקי.

תשובה

השאיר תשובה לבטל תשובה
כתובת האימייל שלך לא תפורסם. שדות נדרשים מסומנים *
תגובה *
שם *

אימייל *

על ידי השארת תגובה, אתה מסכים עם איסוף הנתונים שלך באתר זה לפי שלנו
מדיניות פרטיות.
*

הודע לי על הערות מעקב באמצעות דואר אלקטרוני. אתה יכול גם להירשם מבלי להגיב.

Δ

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Post