כיצד תוכלו לסייע לחיות מקלט למקלט של אישה בת 12

פרסום זה עשוי להיות מורכב מקישורי שותפים. אנו עשויים להרוויח כסף או מוצרים מהעסק שצוינו בפוסט זה.
אתה יכול לסייע לאישה בת 12 מזינים חיות מחסה מחמיאה לחלוטין כמו גם מהנוחות של הבית שלך. כל שעליכם לעשות הוא ללכת לאתר האינטרנט שלה Freekibble.com, כמו גם לקחת את חידון הדאגה 1. זה לוקח 5 שניות. לא מתפתח מתפתח מרגיז למילוי … רק לחיצה אחת על הכפתור.
עם זאת, ייתכן שתרצה להקדיש את הזמן לחפש באתר כולו כדי לגלות הרבה יותר על האישה המדהימה הזו בת 12 בשם מימי אוסלנד.
Freekibble.com
היישר מאתר Freekibble.com:
המטרה העיקרית של Freekibble.com היא לספק אוכל טוב ובריא לכלבים כמו גם לחתולים לאותם מקלטים שעובדים כל כך קשה לראות שאף אחד מהם לא רעב – הם דואגים את עזרתנו. בנוסף לאספקת קיבבל חינם לחברה ההומנית של מרכז אורגון, הוספנו 10 מקלטים חדשים לתוכנית (מאורגון לפלורידה!) וכן מתכננים להרחיב את התוכנית להרבה יותר! תודה לכולם שתמכו ב- FreeKibble על ידי משחק במשחק הטריוויה – כל פיסת קיבבל סופרת!

FreekibbleKat.com
יתכן שאמנת מה עם כל אותם חתלתולים במקלטים. אל תדאגי שיש גם אתר עבור חובב החתול שבך. עבור אל FreekibbleKat.com וכן קח את חידון הדאגה 1 לתרום 10 חתיכות של קיבלי חתולים למקלטים לבעלי חיים. אני בטוח שאמא שלי תבדוק עכשיו את FreeKibbleKat.com!
נכון לחיבור זה אתר האינטרנט Freekibblekat.com תרם 34,948,870 חתיכות קיבבל לחתולי מקלט כמו גם חתלתולים בדרישת מזון. כללי בין שני האתרים הם תרמו 512,889 ארוחות מזינות לחתולים רעבים כמו גם לכלבים.
משימה נהדרת מימי באתרי האינטרנט שלך! אתה מוטיבציה אלי כמו גם המון אחרים.
אם ברצונך לקחת את חידון FreeKibble.com או FreeKibbleKat.com, לחץ על אחת או לשתי התמונות שלהלן:

יש חידון חדש באתר Freekibble.com כמו גם FreekibbleKat.com מדי יום, אז וודא וגם ללכת ליומיום, קח את החידון, כמו גם תרומה חינם שלך.
הבחירות המובילות עבור הגורים שלנו
צעצוע הגורים הטוב ביותר שאנחנו אוהבים: צעצוע גורים של Camperoos עם פעימות לב כמו גם חבילות חמות – הכי טוב לגורים חדשים. מסייע לפשטות לחץ וחרדה בביתם החדש.
כלב כלב לחיות מחמד ללעוס שאנחנו אוהבים: עצמות ולעיסה מקלות בריונות – כל הגורים שלנו אוהבים לנשוך, לנדנד, כמו גם ללעוס. אנו אוהבים להשתמש במקלות בריון כדי לסייע בהפחתת ההתנהגויות הלא רצויות הללו.
פינוקי כלבי חיות מחמד הטובים ביותר שאנו אוהבים: רכבת כלבים מטורפת-חיות מחמד-פינוקים-אנו משתמשים בהם כפינוקים שלנו בעלי ערך גבוה עבור גורי כלבי חיות המחמד שלנו.
אוכל כלבי חיות מחמד הטרי ביותר שאנחנו אוהבים: כלב המחמד של החקלאי – כמה חודשים אחורה התחלנו להאכיל אוכל כלבים מחמד של רייבן גם כמו שהיא אוהבת את זה! קבל 50% הנחה על הקנייה הראשונה שלך מכלב החקלאי.

בדוק הרבה יותר מהמועדפים שלנו ברשימת הבדיקה החדשה שלנו.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Post

אתר חיסונים סרקומות בחיות מחמד משפחתיותאתר חיסונים סרקומות בחיות מחמד משפחתיות

הוסף את השיתוף כפתורי כפתורים ל- facebookfacebookfacebookshare ל- twittertwittertwittershare ל- pinterestpinterestpinterestshare to moreaddthismore1 אחד הנושאים הפופולריים ביותר כמו גם רבים שנחקרו ברפואה וטרינרית במהלך העשורים האחרונים היה קידום סרטן ממאיר