האם הטלת את חותמך היום?

הוסף שיתוף כפתורים לשיתוף ל- facebookfacebookfacebookshare ל- twittertwittertwittershare ל- pinterestpinterestpinterestshare to moreaddthismore3

טיולים יומיים עם הטרירים שלי הם עסקים רציניים. מרחרח להיעשות, עלים שנפלו לאחרונה כמו גם ענפים לחקור, כמו גם סימנים שיישארו. שום דבר לא מרגיז את הטרירים שלי יותר ממני מנסה למהר אותם בסימן שלהם. הביטויים שלהם אומרים לי את התגובה לשאלה, “האם אתה באמת צריך להשאיר חותם בכל פוסט תיבת דואר?” יהיה “כן” מהדהד. כשהם מוליכים את ההליכה שלהם, נראה כי הגורים שלי היו ממריצים, והבינו שהם השאירו את חותמם בקהילה באותו בוקר.

זה גרם לי לחשוב – מה עלינו בני האדם? מה אנחנו עושים כל יום שעשוי להשאיר את חותמנו? כמו כן יש ככל הנראה שיטות רבות שאנו משאירים את חותמנו – איך אנו מברכים את משק הבית שלנו בבוקר, בין אם אנו עוצרים לשוחח מהיר עם הקשישה הסמוכה לפני שמתהלים לעבודה, אם גם אנו מנופפים כצועקים שלום מהיר לחברי הכלבים ההולכים על משלחות הסימון שלהם. “סימנים” יומיומיים אלה שאנו יכולים לעזוב בקהילה שלנו יכולים להיות חלק חשוב מהיום שלנו, ממש כמו סימון הכלב שלנו.

מחקרים מראים כי קיום קשור לאחרים חשוב לבריאותך. מחקר מחקר מחקרי שפורסם במדעי החברה כמו גם רפואה הדגיש את היתרונות הבריאותיים והבריאות מהפיחת חותמך על ידי קישור לקהילה שלך.

לאנשים שהסתפקו בחברים טובים לעתים קרובות יותר היו בריאות טובה בהרבה.

איכות הפגישות הייתה גורם חשוב יותר לשיפור הבריאות.

מחקר מחקרי זה מראה שכמו שפידו מראה לך כל בוקר, להשאיר את חותמך חשובה. כמו כן, חשוב גם להביא לספירת הסימן שלך על ידי קיום חיבורים באיכות גבוהה. הכלבים שלי גאים מצוינים בסימנים היומיומיים שלהם, כמו גם מתייחסים לזה כאל עבודה רצינית. מחקר מחקר זה מראה שעליך לעשות זאת. במקום הסימן הקלאס עם גל מוסח לשכן שלך בזמן שאתה בודק הודעות טקסט, ציין חותם רציני כמו גם ציין שלום מהיר כמו גם לחייך. סימן שלך מכניס מעיין לצעד שלך, להתנדנד לזנב שלך, כמו גם לך בריא יותר.

אז קח שיעור מ- FIDO כמו גם את חותמתך – זה נהדר לבריאות שלך.

יתרונות בריאות ובריאות של חיות מחמד

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Post